collidewiththesky wanna be at home with a cup of tea n a nice bath again it's so cold !!!!! the weather has been so horrible n weird??? fucking global warming 4h

» ログイン to write comment.

collidewiththesky today has been such a good day!!!! got my prom dress and a load of art supplies this morning and then coffee n shopping with Alice and now sleepover at hoseys!!!!!!! such a good day 2d

» ログイン to write comment.

collidewiththesky real sad about leonard nimoy :( rip 3d

» ログイン to write comment.

collidewiththesky did pretty crap in my non calc maths paper fml 3d

» ログイン to write comment.

collidewiththesky love the exam unit for art so far!!! hope you don't mind me using your face for a lot of it @sophies_tom 4d
  •   ellasufiya Which one are you doing? Xxxx 4d
  •   collidewiththesky Mark making!! Which one are you doing? @ellasufiya xxx 4d
  •   ellasufiya Ahh I see it's really good g and Idk keep swapping between fantastic and strange and the human condition xxx 4d
  •   collidewiththesky Thank you suf!!! omg you should probably decide soon but I'm sure whatever you do will be incredible @ellasufiya xxx 4d
  •   ellasufiya Well what can I say I am quite the arteeste ;) lol jks I get Es D on a good day tho Cxx 4d
  •   collidewiththesky aw suf shh sure you're incredible and you know art shouldn't be graded it's an expression not an essay;))) stg most pretentious thing I've ever said omg hahahah but true!!!! @ellasufiya xx 4d
  •   ellasufiya It is true though even tho there are defo pieces of art that will make a lot more money than others, but we should be taught that it doesn't matter xxx 4d
  •   collidewiththesky preach it srs 100% agree it's the ideas behind it n the effect that matters not how long it took/how detailed it is @ellasufiya xx 4d

» ログイン to write comment.

collidewiththesky looking good in that reflection, wasn't aware of the mirror really 4d

» ログイン to write comment.

collidewiththesky made a kitty cat friend today 5d

» ログイン to write comment.

collidewiththesky best best best late Christmas present from sophie!!! love u friend thank you so much️this isn't even all of it omg she got me so many lovely things!!!!! I'm so ahh 5d

» ログイン to write comment.

collidewiththesky craaazy weather today 6d

» ログイン to write comment.

collidewiththesky love how they went over the cobbles on my road ((which are so lovely)) and the tarmac hasn't lasted over a year like srsly leave the cobbles they've lasted years and years they obviously do the job better than ur gross tarmac wOw I just had a rant about roads I'm turning into my mum???? help me 7d

» ログイン to write comment.

collidewiththesky typical topshop socks 1w

» ログイン to write comment.

collidewiththesky went for a walk to try and chill out a bit n stop stressing/worrying and it did work so honest dudes I suggest it 1w

» ログイン to write comment.

collidewiththesky yo can I just say that @distress_signal is one of my bestest pals and if you fuck with her you fuck with me LOVE YOU FRIEND here 4 u I got ur back and I'll always help ya out 1w

» ログイン to write comment.

collidewiththesky new shoes are a bit manly but oh well they're very comfy and cute!!!! also any suggestions for tv shows and movies on netflix??? hope ur all havin a good day 1w

» ログイン to write comment.

collidewiththesky Luke u r so sweet and kind thank you for the hugs and compliments!!!! 2w

» ログイン to write comment.

collidewiththesky sooo foggy today wtf it's hard enough being short sighted as it is 3w

» ログイン to write comment.

collidewiththesky I've watched Charlie Bartlett 4 times in the past 3 days and I have no regrets I had forgotten how much I love it also I love all forms of cereal so much 3w

» ログイン to write comment.

collidewiththesky well done to every1 in the panto it was so great!!!!! missed being on the stage with you all SO muchalso loved spending time with u han and helping out 3w

» ログイン to write comment.