coconut_life Meh... #OOTD 11h

» LOG IN to write comment.

coconut_life Nominated by @joty.samra I nominate @jordannhughes @sassythree Cameron Forcari @_rbains @_hbains for the Ice Bucket Challege 4w

» LOG IN to write comment.

coconut_life Kicking it at Great America 2mon

» LOG IN to write comment.

coconut_life Watching with my big sister @rajisekhon 2mon

» LOG IN to write comment.

coconut_life That was not a good haircut for me had good times though #TBT 3mon

» LOG IN to write comment.

coconut_life I know my sister well 😑 3mon

» LOG IN to write comment.

coconut_life It never ends well 3mon

» LOG IN to write comment.

  •   evelynsmilesss Tbh I remember having classes with you in high school. Hope all is well. Stay cool. 3mon
  •   mrs.sanghera22 Honest Rate 2mon

» LOG IN to write comment.

coconut_life Yes...fucking yes!!! #BOOM #Truth 3mon

» LOG IN to write comment.

coconut_life Dinner with my little brother 3mon

» LOG IN to write comment.

coconut_life My face when I'm sitting in the car waiting for my dad to get out of the doctors. #BoredAF #TheStruggle 3mon

» LOG IN to write comment.

coconut_life Coconut Chachu and the nephew #LoveThisKid 4mon

» LOG IN to write comment.

Normal Gurtej Sekhon
coconut_life I know the feeling 4mon
  •   pdrizzle15 Thanks for not inviting me over for back of the pickup rides 4mon
  •   pdrizzle15 4mon

» LOG IN to write comment.

coconut_life Good day to work here is pretty much when no one is here #BackToWork 4mon

» LOG IN to write comment.

Normal Gurtej Sekhon
coconut_life Pretty much sums up how I feel. #Truth 4mon

» LOG IN to write comment.

coconut_life Too bad I gotta work on a beautiful day #LovinThisWeather 5mon

» LOG IN to write comment.

coconut_life Had me dying 5mon

» LOG IN to write comment.

coconut_life They sang for me lol 5mon
  •   sukhoxo Haha happy birthday ! 5mon
  •   _hbains HAPPPYY BIRTHDAY YOU SHITFACE, LOVE YAAA 5mon
  •   aarymendeezy Happybirthday hommie 5mon
  •   teicalan Happy birthday! 5mon
  •   anaalva17 Awww happy birthday Gurtej!!! 5mon
  •   ss.bq Happy birthday!!!! 5mon
  •   ewing_taylor Awww that was so adorable!!!! Happy birthday gootej 5mon

» LOG IN to write comment.

coconut_life With my homie @jordannhughes 5mon
  •   tezmmt Dang your tickets are cheap 5mon

» LOG IN to write comment.

coconut_life Sorta cute kid back in first grade #TBT #ThrowBackThursday 6mon

» LOG IN to write comment.