» LOG IN to write comment.

clintobeeeeeeee Impact gun 2d

» LOG IN to write comment.

clintobeeeeeeee Bored at work. Name that sound!!!! 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

clintobeeeeeeee Epic size failure @bryse68 gotta make a different battery box for this one! 4d
  •   bryse68 I rather have a slightly bigger battery than a too small of a battery.....unless you like kick starting it @clintobeeeeeeee 4d
  •   clintobeeeeeeee Yup I agree. Trying to figure out what to do. May put it back where it's supposed to be. @bryse68 4d

» LOG IN to write comment.

clintobeeeeeeee Good food, good drinks, even greater family! #LatePost #FAMILYISFOREVER #Kona 1w

» LOG IN to write comment.

clintobeeeeeeee Small game probably worth $75 tho. #GenkiSushi 1w

» LOG IN to write comment.

clintobeeeeeeee Lun check with my wife. Bomb diggis #SPICYtunaDYNAMITE #GenkiSushi 1w

» LOG IN to write comment.

clintobeeeeeeee Any action in Kona tonight? 1w
  •   pryncess_jess Ohhemmgee. We went out suppperrr duppperrr deadddd. Everyplace closed at like 130. Lammmmmeeee!!! 1w

» LOG IN to write comment.

clintobeeeeeeee #Makoaakahi by the chickens 1w

» LOG IN to write comment.

clintobeeeeeeee #Makoaakahi petting goats at the Leialoha Ranch. Rest easy cousin Poco. 1w

» LOG IN to write comment.

clintobeeeeeeee That caliper doe!!!!!!! #Porsche #Hybrid 1w

» LOG IN to write comment.

clintobeeeeeeee One more for the collection once again thanks to @hasback_official and @itrrr #Hasback #Hasback808 #HasbackPhotography 2w

» LOG IN to write comment.

clintobeeeeeeee Unko @cjbap808 and #Makoaakahi playing video games at KBXtreme. 2w

» LOG IN to write comment.

clintobeeeeeeee Cruise mode with my niggas! 2w

» LOG IN to write comment.

clintobeeeeeeee Got that #Hasback shirt mahalo to @hasback_official and @itrrr for the shirt! Hit up @itrrr if you wanna pick one up!! 3w

» LOG IN to write comment.

clintobeeeeeeee Got a couple so here's some facts about me!

1. Clint Alexander Po'omahealani Bush
2. Youngest sibling of 2 older sisters
3. Family is everything
4. Owner of the fastest all motor street Honda on the Big I (for now)
5. Recently married <3 @geegee_beeeeeeee
6. I get hard time look for hats cuz my head so damn big lol
7. I love poi and lomi salmon (mixed together)
8. 4/3/86 28yo Aries bitches
9. Many aquanitances but only a handful of real niggas
10. I hate talking on the phone I'd rather text
11. Like to fish
12. Have 4 kids 3 girls 1 boy who stole my heart a few years ago
13. I went from being a hardcore iPhone owner to a droid never can go back to iPhone owner lmao
14. Prior to my wife, my mom was my best friend
15. First job was a at taco bell
16. Pork and peas is my pavorite pilipino dish
17. Getting burned or drowning is my biggest fears
18. Work 2 jobs. I play hard so I gotta work harder.
19. I love to sing not necessarily in front of people unless I not shame at that moment
20. LOVE tattoos
3w
  •   laina13 Cool!!!! I love lucky #7 too!!!!! 3w
  •   lefttblank I remember Taco Bell at 2am I would come by and help you close 3w
  •   jahdez # 15!!!!; 3w

» LOG IN to write comment.

clintobeeeeeeee The sky was beautiful when we came outta the movies! 3w

» LOG IN to write comment.

clintobeeeeeeee Lol ohhhhhhh boyyyyyy 4w

» LOG IN to write comment.