christiekurdys laughing at how short i am. thank you @alexisren & @jayalvarrez you're actually the cutest 2d

» LOG IN to write comment.

christiekurdys LAX️ 1w

» LOG IN to write comment.

christiekurdys this letter made me cry...such a bittersweet feeling. im gonna miss you taylor and taryn. as I will everyone else who I didn't get to see today on my last day in florida until break... couldn't ask for a better friend group ... love u @perrrii_ @brooke_stadler @rachel.delaney @el_sm @taylorhaughton @tarynhaughton @jamie_tefel @briannashepard 1w

» LOG IN to write comment.

christiekurdys saying goodbye to my best friend today was the hardest thing i ever had to do will be counting down the days until i see you again... love you forever and alwayssss 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

christiekurdys my favorite people. thank you so much for coming to celebrate my (almost) birthday love u ️ 1mon

» LOG IN to write comment.

christiekurdys "my boca babes" ️ #repost 1mon

» LOG IN to write comment.

christiekurdys there are no words that can describe how much she means to me. my moonlight bae forever and always. #repost (liked the original better than the edited) ️ 1mon
  •   gaboobiana you've met ariana 6 times & saw her 4 times live. I have seen her once in my life & I want to meet her more than anything. I'm so happy for you that she knows who you are etc. but I wish I could meet her at least one day in my life. how was ari & how did you get to meet/she her so so many times? 4w
  •   christiekurdys @gaboobiana she just comes to Florida a lot 4w
  •   gaboobiana @christiekurdys well I wish I could meet her but I'm happy for u!! 4w
  •   missamandashine Tbh your so pretty and nice and justin bieber is sexy af and this pic is really cute 4w
  •   christiekurdys @missamandashine haha I didn't even know your pic was a tbh i just liked it in general but thanks girlie miss u lots 4w
  •   buterasbunty Fb 4w
  •   autumnhoffmann You edited your friend out 3w
  •   christiekurdys @autumnhoffmann I did hahaa 3w

» LOG IN to write comment.

christiekurdys missin this day ️ 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

christiekurdys so during meet and greet me and my friends told ariana where we were sitting and the posters we had so during the concert she blew kisses at us and would smile at us the whole time. best night of my life. @arianagrande 1mon

» LOG IN to write comment.

christiekurdys easily the best night of my life #honeymoontoursunrise 1mon

» LOG IN to write comment.

christiekurdys in honor of tomorrow #honeymoontourround2 🏼 1mon

» LOG IN to write comment.

christiekurdys so today alina found out that i am easily scared so at work she decided to jump out at me FIVE times yelling boo and it was the worst πŸ˜‘ @alinaalba 2mon

» LOG IN to write comment.

christiekurdys ummm. so this happened today. what. 2mon

» LOG IN to write comment.

christiekurdys FL 2mon

» LOG IN to write comment.

christiekurdys throwback to a very fun yet interesting nightttt 2mon

» LOG IN to write comment.

christiekurdys haven't posted a selfie in a while soooo.. 2mon

» LOG IN to write comment.

christiekurdys back in floridaaa not sure why this is so blurry but I kinda like it.. 2mon

» LOG IN to write comment.