Normal Christopher Reed
chrisphotoz 6/26/2015 11:26 - I'd love to hear her say I'm her hero. 1mon

» LOG IN to write comment.

chrisphotoz 6/24/2015 09:09 - So today's a very special day. For a very special woman who's been by my side for a very long time, my Wife @Kay__ON. I love you some much babe your gonna enjoy your day. I just want everyone to take the time out and wish her a Happy Birthday 23!!!! 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal Christopher Reed
chrisphotoz 6/19/2015 12:52 - My Princess turned 2 years old today, man time files. Happy Brthday Mama 1mon

» LOG IN to write comment.

chrisphotoz 6/12/2015 12:51 - outchea 2mon

» LOG IN to write comment.

chrisphotoz 6/7/2015 14:23 - Retake, A fun day in the park. Old man still got some moves. #BMX #FEA 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal Christopher Reed
chrisphotoz 6/2/2015 13:57 "Wherever you go, go with all your heart." 2mon

» LOG IN to write comment.

chrisphotoz 5/26/2015 12:15 - Drove 2,344 miles for this view. 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal Christopher Reed
chrisphotoz 5/16/2015 11:55 - There once was a family of Bears who lived in the woods. 3mon
  •   vickyluciano_ 3mon
  •   chrodd Omggg! Chris your family is perfect !! God bless 3mon
  •   ev.angelina :))) yay!!!! This one came out superb! Kudos to the fake photog 3mon
  •   __herway Omg u guys !! 3mon
  •   iincredibleme Omg I'm in love I was going to get those shirts made and do the same thing when I have my baby 3mon
  •   melissa.dot I can't take it so cute 3mon
  •   __joliii Tall are amazing! Too cute 3mon
  •   havocbrah The Reed family is so awesome!! 2mon

» LOG IN to write comment.

chrisphotoz 5/10/2015 18:18 - My Beautiful Date 3mon
  •   shanevsworld Salute general happy Mother's Day to the misses 3mon
  •   monakahlo I just love yall 3mon
  •   sinnamonnspice_ Beautiful! Happy Mother's Day to your Queen 3mon
  •   vdotdiddy You guys are adorable ! 3mon
  •   1320_alliance Happy Mother's Day 3mon
  •   ev.angelina Chris you look like a grown ass man! Yall making me get emotional and what not, wanna age gracefully together and shit. 3mon
  •   faithchanell How dare you come to Brooklyn and not see your sis 3mon

» LOG IN to write comment.

Normal Christopher Reed
chrisphotoz 5/10/2015 12:37 - Happy Mother's Day to this incredible mother 3mon
  •   b_kellls Y'all da realest 3mon
  •   ev.angelina Lol Mel's eyes all crossed for that iced cream 3mon

» LOG IN to write comment.

Normal Christopher Reed
chrisphotoz 5/6/2015 19:03 - My wife deserves it all. Mother's Day gift? From me to her. 3mon

» LOG IN to write comment.

chrisphotoz 5/4/2015 16:46 - peddling through a neighborhood near you. Running reds, Killing peds 3mon

» LOG IN to write comment.

Normal Christopher Reed
chrisphotoz 4/30/2015 5:56 - relaxing with my hitta 3mon

» LOG IN to write comment.

chrisphotoz 4/27/2015 15:24 - Cheese Faces. 3mon

» LOG IN to write comment.

Normal Christopher Reed
chrisphotoz 4/25/2014 22:41 - JD x Photoz x Silvio 3mon

» LOG IN to write comment.

Normal Christopher Reed
chrisphotoz 4/25/2015 13:32 - the armadillo #Selfie 3mon

» LOG IN to write comment.

chrisphotoz 4/254/2015 19:42 - my baby picked out her outfit today, she be knowing. 3mon

» LOG IN to write comment.

Normal Christopher Reed
chrisphotoz 4/18/2015 09:13 - Coming to America. 3mon

» LOG IN to write comment.

chrisphotoz 4/17/2015 10:40 - My favorite sneakers, had to let them go today my wife is gonna be happy lol 3mon
  •   ev.angelina Omgggg killer place to let em go man! Yeah she's hype lmao 3mon

» LOG IN to write comment.

Normal Christopher Reed
chrisphotoz 4/11/2015 23:35 - had a blast, Color Me GTMO 5k, can't wait to do one with @kay__on and @madeinmommy 4mon

» LOG IN to write comment.