•   mjl0v3r43v3r You prob will nvr see this bt I jus wanna say congratulations . You've been thru a lot this past year and X is finally out. You work so hard and prob 1,000 more than we ever know. You really do have the best fans in the world. I promise we don't play when it comes to you lol we be bouta fight frfr. Bt yeah I've nvr been to one of your concerts so hopefully you'll come to Nc or somewhere near. I really am happy for you. 11min
  •   bentsenn @patrickbilson troede det var dig da jeg gik forbi haha 10min
  •   sonrisa_linda91 esos labios son mio mio mio :) xoxo 10min
  •   whymojo grow your hair out pls.... cus, this look isn't cutting it chris 9min
  •   francyy_f Only He can pull this shit off 9min
  •   d7a1 Mad Scientist esque. 9min
  •   princeszbreezy I LOVE YOU @chrisbrownofficial 6min

» LOG IN to write comment.

chrisbrownofficial Me and my bro! One person I say can hoop that's in the industry. We was going at it! 3h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

chrisbrownofficial #xthealbum skrillex and usher 1d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   dagangstabarbie Damn chris you in my set you might as well so a song lol @chrisbrownofficial 8h
  •   lulamilebooi15 #gang rocks 4h
  •   kartoon_da_woodlumm @ninaaa_rosss well u must not be from fruits the. Kuz theres 4 niggas n that pikture that are reptable from fruits.... even the nigga whose song and video that this was takin at is from fruits....smg... @wackstar u hear this? Lol she said u aint no real fruit but u was raised and live n the fruits smh wow. ..ive heard it all....if u was a real fruit ubwoulda been there kuz half the video was shot n the fruits ..POW! 3h
  •   jarvoo27 @liambozzy put on my niggas video woooooo 2h
  •   dwezzy321 The way i see it ass I know this nigga not from My state but he one of us now just like 2pac he was born on the east coast and raised on the east coast but he's known now as one of the most infamous west coast rappers there is and can't no one do anything about it and it's ironic that I'm from California but I just recently moved to Virginia 2h
  •   dwezzy321 As* 2h
  •   laronsworld "Red Bandanna I Stay Whoopin" 2h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

chrisbrownofficial @lastkingsco at my brother shop 5d

» LOG IN to write comment.

chrisbrownofficial Dope!! The homie @dirtydraws did this... 5d

» LOG IN to write comment.