» LOG IN to write comment.

chrisbrownofficial Me and @alecmonopoly getting down today @norms76service today! 17h

» LOG IN to write comment.

chrisbrownofficial Lol this nigga @spicewon 17h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

chrisbrownofficial My bro 2d
  •   leon3278 X me please @chrisbrownofficial 6h
  •   blue_berry____ Rih loves drama 6h
  •   xblackleatherx Buh u ma bro 6h
  •   j_mooreliam @fashion.i yo she trippn lmao 6h
  •   sex.and.the.city Is that Vinnie from Jersey Shore? 5h
  •   sex.and.the.city @kimyiahsworld I have always felt that Drake has been obsessed with RiRi & that she WANTS to give it a chance & WANTS so badly to be attracted to him & love him & have that connection to Drake like she did w Chris bc Drake ADORES the shit outta her & would treat her like she should have been treated all along: except she just isn't that into it w Drake! Sure, she cares for him & has a great time, but I just don't see her being that into him... But she WANTS to like him SO bad bc it would be good for her! Sucks 5h
  •   ihaydenstewart @sex.and.the.city shut up 4h
  •   ihaydenstewart @celfenty shut up 4h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

chrisbrownofficial New single dropping tomorrow.... #XTheAlbum 2d
  •   collector95_shop So fucking incredible. Can't stop dancing 7h
  •   ijustinjackson ::: OKAY ::: THE FIRST 10 PEOPLE TO FOLLOW ME, I WILL COMMENT ON THIER PICTURESSS) 6h
  •   xblackleatherx YASSS I LOVE YA BREEZY TEAM BREEZY FOR LYFFF 6h
  •   _k_ar_in_a I hope u read this!!! Ily and I listen to everyone of ur songs on replay al the time 4h
  •   tijanaaxo98 The song is dope!! It's so hype and honestly it's on replay all the time! Cannot wait for X the album. you been coming back strong and better than ever 3h
  •   precious_ang X me pleaseeeeeee I love u!!!! God bless I can't wait for the album!! 2h
  •   i.am.forever.xo I LOVE the new song X it's dope 2h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

chrisbrownofficial Family 2d
  •   kokopuffs77 Give your soul back to Christ. 18h
  •   cutiepieswaggr21 WHYY DID YOU PUT AN X OVER DEE BREEZYS EYE!!?!BTW ID NEVER TEACH KIDS TO WORSHIP THE DEVIL,IM A CHRISTIAN BITCH!! 7h
  •   supreme_goddesss @chrisbrownofficial ummm so you sold your soul ??? Stopp doinngg fuckkkk cause you gone burnn in hell 5h
  •   calicreol WTH is up with red X in red over the eye ? 4h
  •   _ssidneyyy_ Is you stupid? ^ 2h
  •   _ssidneyyy_ Why tf y'all sayin sumthin bout he "sold his soul to the devil"?? Df? That don't make no sense. It's his album . XTheAlbum . Man some of y'all dumb I swear. but fr if you didn't hear it then go check that shit out it's dope af 2h
  •   curlyheadangiee oh my fucking gosh yall shut the fuck up with that sayin he sold his soul nd all that.. its only for his new albulm the .xalbulm how yall supposed to be fans but sayin hateful and disgraceful shit like that.. damn grow tf up if yall dont like it then unfollow him shitttt yall aint helpim him sayin that dumb shit.. 2h
  •   zaddy.jayy man I swear I think all the mutherfuckers restarted or some shit 29min

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.