chinchilla57 Who knows wat this is 3y

» LOG IN to write comment.

chinchilla57 Mediterian veggie w/a chai tea latte....mmm mmm goooood 3y

» LOG IN to write comment.

chinchilla57 Picture me rolling..... 3y

» LOG IN to write comment.

chinchilla57 I be getting it in...Damn!!!!! 3y

» LOG IN to write comment.

chinchilla57 Big B.C did his thug thizzle lastnight for Obama..... 3y
  •   chinchilla57 I can't vote but those who can,make it count! Us as black people are precious......so lets give our president 4 more years to recnify the mistakes of those before him...... 3y

» LOG IN to write comment.

chinchilla57 Catfish nuggets,broccoli,and fettichini.......cannoli's for dessert 3y

» LOG IN to write comment.

chinchilla57 Best tea ever 3y

» LOG IN to write comment.

chinchilla57 I gets it in...... 3y

» LOG IN to write comment.

chinchilla57 Oh yeeaa..in my pauly D voice 3y

» LOG IN to write comment.

Normal
chinchilla57 The inside of my omlette.....mmmm 3y

» LOG IN to write comment.

chinchilla57 Breakfast is served 3y

» LOG IN to write comment.

Normal
chinchilla57 U gotta name it @halleo55 3y

» LOG IN to write comment.

Normal
chinchilla57 Baby gator 3y

» LOG IN to write comment.

Normal
chinchilla57 Just bought him.....and i want yall to name him.....im go with the best name i think fits......so thats start naming 3y
  •   litebright01 stinka butt lol 3y
  •   chinchilla57 He actually dont stink...if i knew how much this big ass tank gone cost i finna buy and everything else...his name might be going back @litebright01 3y
  •   litebright01 Lmaoooo 3y
  •   chinchilla57 U laughin,but im serious ass hell! The pic aint doing no justice he really the same size as the toat i got him in,and i gotta buy a tank 3x his size then a i gotta get a uva light the right filter.....hell with that he going back 3y
  •   chinchilla57 I'll get a hamster...lol 3y

» LOG IN to write comment.

chinchilla57 Bk lil homie u did this @st_louis_b 3y

» LOG IN to write comment.

chinchilla57 Grown man tuna nacho pineapple vess....mmmm 3y

» LOG IN to write comment.

chinchilla57 Now thats beautiful..... 3y

» LOG IN to write comment.

chinchilla57 I wanna have a cook off....ima set it up and whoever think they can get dwn in the kitchen on the grill bake lets do it! And i got $250 for the winner.....but the catch is no meat...... 3y

» LOG IN to write comment.

chinchilla57 Look into my eyes 3y

» LOG IN to write comment.

Amaro
chinchilla57 Bored 3y

» LOG IN to write comment.