chinaaadoll_10 All you pay is shipping! go go go! 3d

» LOG IN to write comment.

Normal chinaaadoll_10

» LOG IN to write comment.

chinaaadoll_10 Good Monday 7d

» LOG IN to write comment.

chinaaadoll_10 Indeed...#repost 7d

» LOG IN to write comment.

chinaaadoll_10 I stop the world, world stop........Carry on. Kitty on pink, pretty on fleek #nickiNyonce 1w

» LOG IN to write comment.

chinaaadoll_10 💭 1w

» LOG IN to write comment.

chinaaadoll_10 Yoncé! @cmg_08 1w

» LOG IN to write comment.

chinaaadoll_10 She is beyond awesome! Thank you! @cmg_08 2w
  •   illmatic_93 Don't be buying her the extra hot! She's not allowed to eat those! @cmg_08 2w
  •   chinaaadoll_10 @cmg_08 i be telling him.......i stop the world, world stop......carry on @illmatic_93 2w
  •   cmg_08 @illmatic_93 Lmao that's the only cheetos I see her eat! 2w
  •   cmg_08 @illmatic_93 she has bags stashed under her seat in her car 2w
  •   illmatic_93 They mess up her stomach. But she still eats them. So if u don't care about her and want her to die keep buying them for her. I'll just start a life insurance policy on her lol @cmg_08 2w
  •   cmg_08 @illmatic_93 Lmao! Jess.....give them away..I don't want you to die...then who am I gonna carpool with? 2w
  •   chinaaadoll_10 Lmao! He is jus mad because they mess up his stomach! I'm still alive and carpooling @cmg_08 2w
  •   cmg_08 Lol oookayyy whatever u say haha 2w

» LOG IN to write comment.

chinaaadoll_10 Or simply RESPECT! Glad i was raised to have morals, have manners, and most importantly RESPECT FOR OTHERS! Some human beings just don't have any of that! Which makes me wonder what are they even going to teach their children..when they have no respect for anything..no morals..no manners or itnellegiance to know you need these things! #ifeelsorryforyou #lookathowyouholdyourselfup #noteverythingishandedtoyou #learn 3w

» LOG IN to write comment.

chinaaadoll_10 Jealous? 4w
  •   cmg_08 Mmmm that looks yummy 4w
  •   chinaaadoll_10 5 days late jk more like one. It was. You should have been awake to come get one :) maybe tomorrow i will bake lol and make the jeans @cmg_08 4w
  •   cmg_08 Lmao hush..you should of called lol 4w
  •   chinaaadoll_10 I didnt know sleeping beauty was sleeping lmao @cmg_08 4w
  •   cmg_08 Well you can't look this good staying up 24/7. Lmao jk :) 4w
  •   chinaaadoll_10 Lmfao! No wonder you soo flawless @cmg_08 4w
  •   cmg_08 Riiiight haha yoncé taught me! 4w

» LOG IN to write comment.

Valencia chinaaadoll_10
chinaaadoll_10 Yummy in my tummy 4w

» LOG IN to write comment.

chinaaadoll_10 My new tv! Thanks mom and dad for helping me! #merryxmastome #sohappy 4w
  •   jbbyyyy Lol u know damn well im grateful!! And i have been i have bought makeup since the beginning on Nov! im actually off today ill think about its just i hate your house though thats why i never visit u its pretty damn boring 4w
  •   chinaaadoll_10 Not if you're talking about money wise! Good job so proud of you, but did u hear about the new nars eyeshadow palette? 4w
  •   chinaaadoll_10 Well that's rude! @jbbyyyy ^ 4w
  •   jbbyyyy Well way to help asshole no i havent but i will have to see it no 4w
  •   jbbyyyy Sorry to burst your bubble but u never have good food or anything fun lol 4w
  •   chinaaadoll_10 Hahaha im jus fucking with u lol 4w
  •   chinaaadoll_10 @jbbyyyy bring food then! 4w
  •   jbbyyyy I would rather eat chipotle bye felicia 4w

» LOG IN to write comment.

Valencia chinaaadoll_10
chinaaadoll_10 Wanted to say congratulations on baby P! Wish you the best of luck @marleesa_g 4w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Valencia chinaaadoll_10
chinaaadoll_10 He loves me and i love him...ebd of story 1mon

» LOG IN to write comment.

chinaaadoll_10 Lmfao! Oh Gemma! 1mon

» LOG IN to write comment.

chinaaadoll_10 You know you're working hard, when your hands look like this. Ha! #dirtyhands #gross #workinghard #day2done 1mon

» LOG IN to write comment.

chinaaadoll_10 Stress free is the way to be #noworrieshere 1mon

» LOG IN to write comment.

Hudson chinaaadoll_10
chinaaadoll_10 So proud of my parents for continuing and not getting discouraged! They have a goal and a purpose for this business! And i cant wait for them to reach it! I helped them out today and it was somewhat tough labor, but i'll sacrifice that and more, because they have done about the same if not more! Love you mom and dad! #youdarealmvp #tacosanyone 1mon
  •   juulliieeeee Seriously. The best lol 1mon
  •   tony_gnz Yes ma'am 1mon
  •   allicn Yummy I want some.. @nia_castro bring me some please! 1mon
  •   nia_castro Hahah I will if I stop @allicn 1mon
  •   ooh_cinn 1mon
  •   king_abbs_gtfire Text me the price, are they open Sunday? 250-2938 1mon
  •   loving_life90 I knew I seen this on your page!!! Your parents do catering??? I'm looking for a taco truck for my daughters first birthday its in July and I'm looking at different prices. What do they charge for parties and how many people will it served 2w
  •   chinaaadoll_10 @loving_life90 ill ask them 2w

» LOG IN to write comment.

chinaaadoll_10 So excited for this! Loving it so far, now let me get lucky enough to win this #maneaddictsGHD #GoodHairDay #ghdgiveaway 1mon

» LOG IN to write comment.