chimeedwards Win a trip to Paris! @carolsdaughter is giving away an all expense paid trip for you and a friend. You have an EXCELLENT chance of winning! Just 2 easy steps to enter: www.carolsdaughter.com/paris Good luck! #carolsdaughter #giveaway #paris #naturalhair #win #curlbox #teamnatutal_ #curlygirl #kinksandcurls 17h

» LOG IN to write comment.

chimeedwards So excited to be featured in @thoughtfullymagazine It's so awesome that they acknowledge natural hair too. Their motto is "Live passionately, beautifully and thoughtfully everyday" #agreed #beachwaves #hippie #floral #springtime 2d

» LOG IN to write comment.

chimeedwards I'd rather have too much than too little #goalsondeck #stayfocused #stayinspired #dreams #nonightmares 2d

» LOG IN to write comment.

chimeedwards I know I'm posting these pics late but my phone cracked and only worked when it wanted Y'all it was sooo amazing to meet incredibly sweet and encouraging supporters from Paris. I couldn't believe they knew who I was lol Y'all don't understand what that means to vloggers...we encounter negativity sometimes online so the kind words from supporters is fuel to keep going. Always spread love in every way. You never know how much the person you give it to really needs it @naptural85 @simplementblack #ballsohard #songwasonrepeatinmyhead lol 3d

» LOG IN to write comment.

chimeedwards #latepost Stairway to heaven haha It was awesome meeting @iamlisaprice You know how someone's aura radiates...yup hers is blindingly bright #inspiration #carolsdaughterforreal #entrepreneur #topariswithlove #naturalhair #curlbox #teamnatural_ #lisaprice #motivation #funtimes #thinkbig 3d

» LOG IN to write comment.

chimeedwards Au Revoir Paris! The city, the people and the energy was amazing! Beauty experiences feed your soul so I'm hella full! Thank you city of #carolsdaughter #paris #magicaltimes 4d

» LOG IN to write comment.

chimeedwards Had an amazing time at the @naturalhairacademy event today with these two dope chicks @tiarramonet @naptural85 #Paris #carolsdaughter #naturalhair #vloggers #love 5d

» LOG IN to write comment.

chimeedwards The ceiling in my room is so cool! I'm definitely stealing this idea for my house. OAN I'm missing the Saint Paddy's Day parade...its tradition for me and @soomoody to go:( I wore my socks this AM to still feel apart #saintpaddysday #art #decor #paris 6d

» LOG IN to write comment.

chimeedwards Just got done doing yoga #slimgal #chanelimanswag lol I slacked off a couple of days so I was determined to get back on it. It's 1am here in Paris BTW. I want to pack some muscle on my buns and thighs but I'm torn b/c I model. An agency in Paris needs to sign me lol I would move in a heartbeat! #ilovethecityoflove #yogainparis #staycommitted #messybun #workout #naturalhair #getfit #beginneryogi #model #runway #Paris 6d

» LOG IN to write comment.

chimeedwards About to massacre these California Rolls before I board my flight to Paris It seems surreal...still can't believe I'm going!! I'm waaaaaay up I feel blessed! lol But for real tho God is a-ma-zing! Can't wait for the @naturalhairacademy event on Saturday with @carolsdaughter Here I come city of love!#Paris 1w

» LOG IN to write comment.

chimeedwards Hey CurlsTomorrow you guys can ask me any questions you like on CrWOWd. Its a dope Q&A app that I think everyone will be rushin to get soon. All the answers to your questions will be listed on my profile. Just download it for free and find me by my name. You can ask me anything you like...just no freaky questions lol pervs always find a way to slide in. No pun intended haha This is gonna be really fun! Oh and @africamiranda Q&A session is on Friday so make sure you follow her and that gawgus head of hair! Talk to you guys mañana! #hairtalk #lifetalk #askme #curlbox #carolsdaughter #naturalhair #curls #wandcurls #curlygirl #myhaircrush #throwback #teamnatural_ #crwowd #app #download #fun 1w

» LOG IN to write comment.

chimeedwards My version of a Funky Sailor MoonGrowing up, I loved the cartoon! She was viewed as not only beautiful but STRONG. Her mission was to right wrongs and triumph over evil. Something we all should aspire to do Oh and @tanishahudson1 requested to see what clean eating and yoga has done for my core. These lifestyle changes really work y'all. Tryna be #skinnyfit out here haha Video link in my bio to this fun Sailor Moon look featuring one of my fave @entwinecouture products

#youtube #vlogger #tutorial #naturalhair #meatballs #cartoon #entwinecouture #getfit #abs #eatclean #goodcarbsonly #abs #tightcore #nofilly
1w

» LOG IN to write comment.

chimeedwards I was geeked when I got these earrings in the mail from @shopandrearenee I call them the Third Eye earrings but the official name is Zaid earrings. A lot of people think The Third Eye is something bad (it is if you seek darkness) but you must do your research people...its actually the opposite-connecting to God and the spiritual world. Don't believe the things you hear in passing...gain knowledge for yourself. An article is up on my blog if you want to learn about the good and the side of light. Link in my bio. ️, & Light:) #conscious #awaken #enlightenment #free #love #God #truth #spirit #light #earrings #blue #leatherjacket #topknot #naturalhair #teamnatural #bunlife #wavesonswim #ha #happysunday #spreadlove #spreadtruth #unk #life #egypt #history #manknowthyself 2w
  •   skyeellis09 The Spiritual realm is REAL. This world is not!! We're really in the Matrix!! If you connect to the Spiritual realm, I will frighten you. 2w
  •   skyeellis09 I meant to say "it" (Spiritual realm) Will frighten you 2w
  •   chimeedwards @cheynicolle Yes just trying to do my part and make people aware of the beauty that they can tap into within themselves. I understand why it is scary for most people b/c I had those same feelings. We fear what we don't know which is why knowledge is everything. Blessings 2w
  •   chimeedwards @gabbygoops Lol Yea most people only associate it with the illuminati. Check out the post on my blog. It will help you get a better understanding babes 2w
  •   chimeedwards @skyeellis09 I'm still new and exploring but I've connected through meditation in small ways and I know other people who have and it's not frightening...it's beautiful. We share our experiences and it's a beauty of God, peace and euphoria like you've never experienced. Nothing to fear. We just fear what we don't know and don't understand. It's important to read and learn about it thoroughly. 2w
  •   skyeellis09 @chimeedwards I agree, it's beautiful and peaceful! At first, it freaked me out because this world is all I've known up until that point. I'm new to it, too! Let me share something interesting! My Pastor and I work out at a gym. We met this guy and we were witnessing and praising the LORD at the gym. People were just walking by us like we didn't exist. We've even picked this man up from the hospital and took him home. He called my Pastor daily for prayer and to witness. Then out of nowhere, the guy disappeared!! He used to call my Pastor and work out frequently!! We have not heard from him or seen him!! We believe this guy was an angel. A living breathing angel. Up until two weeks ago, I thought that angels were only in spirit form. They can come in ANY form! 2w
  •   femme901 @skyeellis09 have u read the book the divine revelation of the spiritual realm? its a good read. =) Seems like u would be interested in it. 2w
  •   femininebliss Nice! 5d

» LOG IN to write comment.

chimeedwards The curve of my fro, the curve of my hips, the dip in my back, the curve of my lips...Enchanting Artist: @hansonakatti #blackbeauty #art #brownskin #teamnatural_ #haircrush #painting #skin #fro #nipslip #naturalhair 2w

» LOG IN to write comment.

chimeedwards #Breakfast I can't even begin to tell you what eating clean has done for my body. My stomach got ripped in 2 weeks by eating well and doing yoga. I usually eat a cup full of fruit, boiled eggs (for protein to keep my abs defined) and deli turkey slices with cracked black pepper. I've never eaten fruit and vegetables EVERYDAY until now and my body physically and internally is reaping the benefits. It's not that hard but like I did-I'm sure you're telling yourself it's impossible for you to do. Once you get over that mental hump you'll be straight #youcandoit #eatclean #getfit #fruitcup #healthyeats 2w
  •   chimeedwards @amarellest Yes I'll be there this weekend!! Beyond happy to be visiting the beautiful city!! Are you coming to the NHA event? 2w
  •   amarellest Most definitely will! Where the meet up at tho?! Lol 2w
  •   chimeedwards @amarellest All the information is on the event page @naturalhairacademy 2w
  •   definite_love Will you make a video about your yoga routine and any new fitness and diet tips? 2w
  •   chimeedwards @definite_love Yup, sure will! 2w
  •   skyeellis09 @chimeedwards I agree. I've never been on a fruit and veggie diet until now!! The mindset is important. I was led to eat this way spiritually. I could not have done this fleshly. On top of this, I have been working out. After a month, I have come down in mass. I don't weigh myself. Numbers are not important to me. I go by how I feel and look in my clothes. My clothes are starting to hang off me! The devil tries to come through people and bring sweets in my presence. I indulge sometimes and I don't. I used to eat a lot of sweets. I take a small amount now. We have to live and not shun bad food all of the time. Moderation is key. Knowing how to balance "yes" and "no" is important. 2w
  •   skyeellis09 Green veggies has a lot of protein!! Meat and eggs are not the only source of protein. 2w
  •   sportyafros Yayyyyyy 1w

» LOG IN to write comment.

chimeedwards Morning stretchesI'm finally able to get my belly to touch the floor Before I had a major hump back lol It feels good to challenge myself and reach these small goals I set with #yoga. It's more than just stretching and hitting poses...it's about overcoming the limitations we place on ourselves both physically and mentally #freeyourmind #therestwillfollow #noenvoguetho #30DaysofYoga #Day17 #beginneryogi #me #free #peace #love #meditate #flexible #stretch #justbreathe #staybalanced 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

chimeedwards Strawberries and Hennessy/ An oddly wonderful combination like you and me #love #naturalhair #fruit #eatclean 2w

» LOG IN to write comment.

chimeedwards If you hate your job, you're in an bad relationship or you want to get fit and become healthy- use your inner power to create the life you want. It usually starts with letting go and making that first baby step #doitnow #findyourpower #mondaymotivation #love #inspiration #motivation #factsoflight
Sent from Yahoo Mail for iPhone
3w

» LOG IN to write comment.