cherzzz Yay it's good to be back !!! I've missed you guys so much ! 4d
  •   gooeyooeyooey WAOW angle so bad 4d
  •   gooeyooeyooey but so nice to see you today 😛 4d
  •   tashikiwa didn't even get to talk to u woman 3d
  •   cherzzz @tashikiwa sorry i was in a rush and you were having your meeting !! :"((( but i still managed to hear your voice 3d
  •   tashikiwa boooo bad timing ): LOL cherz pls agahahha 3d

» LOG IN to write comment.

cherzzz Happy Stef Day !!!!! Much love for youu #bridgeclubbuddies 5d
  •   mischeeef Cherzzz!!! :') miss bridge days thank God for those days and for you! Thank you 5d

» LOG IN to write comment.

cherzzz see you in july white
( legit feel we're almost the same colour now though )
1w
  •   sallyel See u in July black ️ I think my comment didn't post before :( 4d

» LOG IN to write comment.

cherzzz Happy Birthday Candy !!!!! 2w

» LOG IN to write comment.

cherzzz The sloths are finally out for an adventure !!!! 3w

» LOG IN to write comment.

cherzzz Happy birthday wong ck !!!!!! love you very much ( took this pic from you btw hehe #throwback to a level mugging days which aren't missed lol ) 4w

» LOG IN to write comment.

cherzzz Happy enlistment guys !!! Time to finally become a man yipee Don't die in there and see you guys soon #bald 4w

» LOG IN to write comment.

1mon cherzzz
Normal Cheryl Wong
cherzzz Love my saturdays 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon cherzzz
Normal Cheryl Wong
cherzzz 1mon

» LOG IN to write comment.

cherzzz Can I live in a beautiful house with a beautiful pool too pls ( tq khan ) 1mon

» LOG IN to write comment.

2mon cherzzz
Normal Cheryl Wong
cherzzz It has been awhile enjoyed every minute of our chilling/fifa-ing/saboteur-ing/pigging out session yesterday. You guys make me really really happy 2mon

» LOG IN to write comment.

cherzzz Happy birthday khanny !!! 2mon

» LOG IN to write comment.

cherzzz Happy birthday tash !!! It's nice to have someone to listen to all my crap and still love me for who i am You are very precious i love you very very much tqqqq 2mon

» LOG IN to write comment.

cherzzz I'll travel anywhere for you guys thanks for having us over chowwy !!! 2mon
  •   tiggerbump See they're all taller! 2mon
  •   fl4i im glowing like a ghost 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon cherzzz
Normal Cheryl Wong
cherzzz I'm still having the christmas feels ( we don't look alike right haha ) 2mon

» LOG IN to write comment.

cherzzz Happy 18th Mei !!!! Thanks for everything love you and Merry merry Christmas hehe 2mon
  •   fatbirdlee Hehe aww thank you wong-ong hehee love you back 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon cherzzz
Normal Cheryl Wong
cherzzz It's always a good time with you guys 2mon

» LOG IN to write comment.

cherzzz We come in fours ( missing @sarahhhkhan cos of you my caption makes no sense ) 3mon

» LOG IN to write comment.

cherzzz Bad quality but you guys make up for it so blessed by the past 3 nights. His love never fails to amaze me. #nothingisimpossible 3mon

» LOG IN to write comment.

cherzzz finally swam again on wed #freedomday1 #ilovehilodays ( but i really want my hair back ) 3mon

» LOG IN to write comment.