chelsiebomb Awesome little skater dude at Venice skate park today. #skating #skateboarding #skate #Venice #veniceskatepark 3y

» LOG IN to write comment.

chelsiebomb Amazing dog in Venice today. He made me so happy! I love dogs in sunnies! 3y

» LOG IN to write comment.

chelsiebomb Midnight munchies in a train. #hollywood #train #diner 3y

» LOG IN to write comment.

chelsiebomb Waking the hallways at 1:30am. @stugore @shelleykay @adz1978 3y

» LOG IN to write comment.

  •   _gemini14_ Hahaha bastards ! Love the last tag lol 3y
  •   joecool1 Where r u staying at in L.A? 3y
  •   chelsiebomb @joecool1 staying at Best Western in Hollywood tonight, then I'm not sure for the next 2 nights before we head to Vegas. It'll be somewhere around Hollywood though. 3y

» LOG IN to write comment.

chelsiebomb @stigdawig - this just happened. Not postponed, but canceled. Now we have to fly to Texas before flying on to LA.. We won't make your show dude. Not happy about this at all. American airlines certainly got to hear what I thought about it. I think the whole airport heard. 3y
  •   chelsiebomb @uffapunaki nah, Nevada wouldn't do that to you. Only in NY. But yeah, see you next week mother licker. Love y'all super hard. Xox 3y
  •   uffapunaki Haha I hope not! Feel free to take the flight to Reno for a layover instead of Texas, that place blows! Yank on some of stu's hair for me will ya? 3y
  •   chelsiebomb @uffapunaki oh man, I'd feel at home if we could do a stop over in Reno. 3y
  •   kritnikki Oh no! Time to get drunk!! 3y
  •   chelsiebomb @kritnikki haha yep! But I feel sleepy instead. 3y
  •   rafelcotto That's normal... AA sucks! 3y
  •   chelsiebomb @rafelcotto  damn, wish I knew they were so shit. I was sure not to fly Delta, now I'll add AA to my no fly list. 3y
  •   ilovemystaffies Gutted, poor you :-( 3y

» LOG IN to write comment.

chelsiebomb Giant pizza we just got. We ordered a large not thinking properly. Forgot what an American large means. #pizza #pepperoni #giant 3y
  •   collinshots Pffft that's not a large, I've had pizza slices that big homie >.< 3y
  •   chelsiebomb @collinshots haha shit dude, you'll have to pass on that number of the pizza shop.  3y
  •   collinshots At worked for like two months at a spot in highschool that's pizza slice was 24 inchs long hahaha they would make em in giant four foot pizzas and sell em by the slice O.o 3y
  •   beech7 I want one! 3y
  •   chelsiebomb @collinshots faaark, that IS huge! I like slices more than a whole pizza. 3y
  •   joecool1 That is why americans r fat. Lol  3y
  •   jacquelineann_c Omg mate that's massive @chelsiebomb 3y
  •   handheldmidgets Haha an American large. 2y

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

chelsiebomb Stu and I in Times Square again today. #timessquare #newyork 3y
  •   uffapunaki Check those hot cunts! NBD! I need to try and remember to call you later, or text. So fucking busy! 3y
  •   jacquelineann_c GREAT PIC GUYS! Wicked red stairs hey. Did u find MAC without too much trouble chicky? thanks again so much @chelsiebomb 3y
  •   chelsiebomb @70eight78 yes I did see the MAC store! But I'll wait until LA to pick it up as my bag I'd about to pop, so thought I'll wait till after the wedding and have room to carry it around!! I had a dream last night you were over here with me and we were on a mission to find your shoes!! Haha. So funny! We found them though, so I.have a good feeling I'll be able to get them for you. Hahaha. X 3y
  •   jacquelineann_c @chelsiebomb hahaha what a wicked dream omg I so wish I was there with you babez that's a classic! U are such a legend thank you so much. Awwww u poor bugger - I'm soooo sorry to add to ur luggage. Luggage sux hey, had to buy 2 extra bags on my trip lol. R u heading back to LA today matey? How cool. Loved ur pics of statue n ground zero. What'd u think of ur NY travels? lovin ur photos this end I defo owe u big time matey cheers again x 3y
  •   chelsiebomb @70eight78 haha all good love! Baggage is only shit now cause o the wedding. Soon as that's over, I'll be light! Haha. So I'll def pick it up after! No trouble at all. NY was really nice yesterday. We caught a water taxi around which was cool to see everything. But I'm excited to get back to LA today! Warm weather and kind people! Haha. 3y
  •   jacquelineann_c I'm so grateful! N yayyyy back to LA for u today nice 5 hour flight ahead of u poor thing. Always feels good to get back to a place u know and like hey. What hotel did u stay in in NY? Ur water taxi sounds bloody cool n not long now till the big day.... How awesome! What's ur actual wedding date again chicky? Do u have family heading over from Oz to join you? Tell me all lol R u doing a Chapel wedding? Which hotel (or should I say casino) r u staying in in Vegas? God I miss it over there, thanks for all ur pics that r making me smile safe travels today babez x 3y
  •   chelsiebomb Oh man, flight has been cancelled. Now have to wait 4 hours to catch a flight to Texas, to then fly on to LA. Pretty fucking angry right now. Had plans for tonight and everything. We stayed at Best Western in Brooklyn while we were here. And wedding is the 16th May. Mum is here with me at the moment, and I have my brother arriving today and my pop tmw. There is about 30 of us for the wedding. We are getting married at caesars palace and reception at the Luxor. We have rented a house while we are here. Fat Mike from the band NOFX rents out a house so we have that for 10 days. Should be cool. But just getting to LA right now would make my day.  xox 3y

» LOG IN to write comment.

chelsiebomb New World Trade Center. #WTC #worldtradecenter #newyork 3y

» LOG IN to write comment.

Sutro Chelsie Bomb
chelsiebomb Today's adventures. #statueofliberty #newyork 3y

» LOG IN to write comment.

Normal Chelsie Bomb
chelsiebomb Shooting a 9mm. I never thought I'd love guns, but it's so hard not to. #gun #9mm #Reno 3y
  •   alex0319 whch gun? 3y
  •   chelsiebomb @alex0319 I'm shooting a 9mm here. 3y
  •   alex0319 Right, looks like it might be a glock 3y
  •   drewbourbon Awsome 3y
  •   mikesvisions Gotta bit of style there with the stance and all .... Done it before ?? Hahha 3y
  •   jacquelineann_c Go Chels!! @chelsiebomb good to still u guys r still wearin T's have you left that snow behind babe? 3y
  •   chelsiebomb @mikesvisions haha, I was gangsta in my past life. Haha I lie to think so. We did shoot last time we were out here too. so rad. 3y
  •   nicksegner @chelsiebomb haha u thought this was new York for a second - I'd say you should have ditched the guns in Reno - the NYPD don't take too kindly to that :) 3y

» LOG IN to write comment.

X-Pro II Chelsie Bomb
chelsiebomb Some awesome looking church in NY. 3y
  •   nomorecookies That looks like the church that Staypuft Marshmallow Man stepped on in Ghostbusters. 3y
  •   wallaceskt Awesome!!! 3y
  •   chelsiebomb @gabriele13 not sure. Probably though. I just thought it looked cool. It's across the road from Rockafella center. 3y
  •   chelsiebomb @gabriele13 nah I only walked past. Was on my mission to Times Square and Finding waffles. Haha. Looked awesome from the outside though. 3y
  •   albiestar Cool pic 3y

» LOG IN to write comment.

chelsiebomb Right in the Lions Den. Rockafella center- NY. 3y

» LOG IN to write comment.

X-Pro II Chelsie Bomb
chelsiebomb Baby ducks in Central Park! So cute! #ducks 3y

» LOG IN to write comment.

Normal Chelsie Bomb
chelsiebomb Saw a best food of america doco on TLC a month ago, since I saw this waffles and dinges truck, I've been needing one. Went on a mission today in NY to search for it. As We got to Central Park, there it was. Very fucking excited... And satisfied. WMD waffle. 3y
  •   kritnikki Haha you got one! Yay!! Looks so good! 3y
  •   chelsiebomb @kritnikki haha yes!! I said to Stu 'the thing that would make my day would be to sit and admire central park while eating a waffle from the truck..' stus said 'no way, we won't find one' and as we walk to central park, there it was sitting right at the front. I was SO fucking excited!! 3y
  •   tehfu Shit, that looks tasty! 3y
  •   chelsiebomb @tehfu oh dude, the best! Waffle, strawberries, cream and chocolate= amazing. 3y
  •   chelsiebomb Ah dang. Shit wifi= 3 posts. Lame. 3y
  •   chelsiebomb 4 even.  3y
  •   curstee Yuuummmmmmmmm 3y

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

chelsiebomb My best 'Heroes' impersonation at Times Square. #timessquare #newyork 3y

» LOG IN to write comment.

chelsiebomb Super moon as we leave Reno. Sad to have to leave. I would like to live there. #moon #Reno #Nevada #mountains #snow 3y

» LOG IN to write comment.

chelsiebomb Looking for The Warriors in Coney Island. #coneyisland #thewarriors #newyork 3y
  •   clairevoyant_ @chelsiebomb You're killing me, Love Coney Island! Did you go on the Cyclone? 3y
  •   chelsiebomb @dreamdynamite it was closed.  only opened on weekends until the summer. Soooo disappointed. 3y
  •   clairevoyant_ @chelsiebomb oh that sucks! But you are in New York, have the most amazing time doll x 3y
  •   clairevoyant_ @chelsiebomb Just messaged you some of my favourite NY places on fbook if you have time for it 3y
  •   chelsiebomb @dreamdynamite aww thanks lady! Super nice! I'll def check it out and have a look! It's super shitty and rainy today. Very miserable but tmw is suppose to be sunny, so we'll def be getting out tmw. Will probably still hit up Manhattan today even if it is raining. Thank you!! Xox 3y
  •   chelsiebomb @70eight78 awesome, thank you! Its still rainy and miserable today so will probably check it tmw! Thank you! X 3y
  •   clairevoyant_ @chelsiebomb My pleasure! Have so much fun x 3y
  •   jacquelineann_c Absolute pleasure mate hope your having a great day n that the weather is better for u soon @chelsiebomb 3y

» LOG IN to write comment.