•   sweets2881 OMG have fun I forgot try and text me when you get to St. Maarten I don't sleep lol! Enjoy PR was BUTT lol but have fun be safe. @yepshesdope bye be safe have fun for me lol 6d
  •   only_sheena That's lookin like soul plane lol 6d
  •   ay_im_just_sayin I love virgin America! 6d

» LOG IN to write comment.

chazasaurusrex Yall going to hell for makin' me repost this. I didn't wanna do it 4w

» LOG IN to write comment.

chazasaurusrex I see what the hype is all about. Not bad! #grandopening #steaknshake #firstincali 4w

» LOG IN to write comment.

chazasaurusrex I pretty much got a large ice instead of a large strawberry lemonade and this picture ain't even doing it any justice. #wendys #fml #2sipsandimdone #imgoingoncnntosnitch lol 1mon

» LOG IN to write comment.

chazasaurusrex Good Morning! 😐 1mon

» LOG IN to write comment.

Normal Chaz Okaro
chazasaurusrex Couldn't eat the baby backs but he shole could suck a bone dry @ Phil's Bbq...not bad not bad #moresocal 1mon

» LOG IN to write comment.

chazasaurusrex Back at the Jazz Fest @ Hollywood Bowl....cant wait for next year. may have to catch the Drake and Weezy Concert in September. #moresocal 1mon

» LOG IN to write comment.

chazasaurusrex Amaya and Julien @ the San Diego Zoo #moresocal #summertime #twasahotday #vzw 1mon

» LOG IN to write comment.

chazasaurusrex So yall just gone sit here and not have no chill on a summer Wednesday huh? 1mon

» LOG IN to write comment.

chazasaurusrex betta be 3 to 4 chuckles and done dammit....ahahahaha 2mon

» LOG IN to write comment.

chazasaurusrex The new boo...not flexin... just blessed! 2mon

» LOG IN to write comment.

chazasaurusrex Morning World! 2mon

» LOG IN to write comment.

chazasaurusrex The fellas at the Playboy Jazz Fest 2014 2mon

» LOG IN to write comment.

chazasaurusrex Yall don't know nuffin, yes I said nuffin bout this here! One of the best to do it 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

chazasaurusrex Lil mama (Amaya) made Superintendents Honor Roll! What!!! She's about to break my bank bc u know I gotta pay up when it's earned. 3mon
  •   shauniis220 Get it cousin!!! Proud of you Maya 3mon

» LOG IN to write comment.

chazasaurusrex My pup came home. Was missing for about 3 weeks. Thought someone had snagged him 3mon

» LOG IN to write comment.

chazasaurusrex Fragrance of choice on what feels like a Summer day...nice and fresh since it'll be a little muggy out. Take notes! 3mon

» LOG IN to write comment.

chazasaurusrex This is crazy to read this. I was just explaining to someone the other day that this is my exact outlook on life. Yes, I enjoy my material things because I've always been a gadget guy and very much into technology probably because my Dad was the same way but I would much rather enjoy the EXPERIENCE. Meaning I'd rather have a social gathering, go on a vacation, go to a concert or venue with live music, and trying things for the first time all the time. The way my Dad passed away so suddenly made me even more this way because let's face it, life is just not promised! I just don't understand how some people are ok with staying in all the time and letting life pass them by. I used to think I had a problem because I never wanted to be home but I've realized that this is the life we're supposed to live. It's definitely ok to sometimes just wanna be left alone and be in the comfort of ur own home. I have those moments but not often lol. And for those that think having life experiences is impossible, let me tell you that a passport is well under $200, travel agents allow you to make payments on just about any trip with down payments under $250, and going to Vegas and All Star Weekend AIN'T LIVING lol! 4mon

» LOG IN to write comment.