charmaine_lxmin 2014 just flew away that fast. 2014 is a very different year for me compared to all the other years back. 1st year college, 1st time overseas trip, 1st time went for job interview and got it and also turned 18. 2014 was a busy year, everyday busy busy busy. Hello 2015! Tomorrow is gonna be officially a new start of life for me. Hopefully everything will goes well!! Happy New Year everyone!! 新年快了!! Selamat Tahun Baru!! 새해복많이받으세요!! 4w

» LOG IN to write comment.

charmaine_lxmin 31.12.14, Before 2014 ends, these 2 posts are to dedicate to @chalcedonyskies . We're entering our 10th year of friendship soon. "A truly great friend is hard to find, difficult to leave and impossible to forget" 친구야 너무 감사해~ [part 2] 4w
  •   chalcedonyskies Amboi.. lol i took five minutes to read what you wrote LOLOL my hangul is still daebak. arraso~ 10yrs and counting~ 4w
  •   charmaine_lxmin @chalcedonyskies hahaha!! I kept on deleting and reupload.. the quality of the video is making me very pekcek ahhhh 4w

» LOG IN to write comment.

charmaine_lxmin 31.12.14, Before 2014 ends, these 2 posts are to dedicate to @chalcedonyskies . We're entering our 10th year of friendship soon. "A truly great friend is hard to find, difficult to leave and impossible to forget" 친구야 너무 감사해~ [part 1] 4w

» LOG IN to write comment.

charmaine_lxmin 23.12.14, I'm gonna let my inner fangirl out for today. XD So this is my story of #BTS & I.
From Loen ent to Coex Mall. I knew that BTS was gonna perform that day but I wasn't sure what time since I knew that I need ticket to enter and I thought that the ticket had to be applied weeks before. So, I just took pic with the SAF sign then walked into Coex. We were entering Hall C coincidentally. Then we just thought of visiting the 3rd floor where SAF held. Took pics outside then we had a sit outside to look at COEX map. Just then, we heard screams from inside. Then the bass of the song. And OMGOMGOMGOMG!! IT'S BTS Danger!!!!! UUUWAAARRGGHHH!! I freaked out and almost broke into tears. Then I quickly rushed to the counter to ask whether we can buy the tickets or not but it's actually FREE to enter. OMGGGG!!! UNBELIEVABLE!! So we quickly registered, got our tickets and ran in. We ran too fast that we ran into the no entry zone lol.. then we stood quite far away from #BTS. I couldn't believe.. till now.. that we actually saw BTS!!! From Danger to No More Dream to War of Hormone then to Boy in Luv. DAEBAKK!!! All of them were SUPER AWESOMEEEE!! We took pics and videos of them. I was shaking so badly omg!! WOOTS ~
I'm super duper glad that all these coincidence came together. Their first full album was the first album I bought and they were the very first kpop group I saw. OMG!! I'm just gonna love them forever #ILoveBTS
p.s.: 2 more days to V's bday
1mon

» LOG IN to write comment.

charmaine_lxmin 23.12.14 (Tuesday), being here was also like another dream!!!! WAAHOOO!! #BTS!!! This was in front of Big Hit ent. Danced till pretty paiseh.... ........ Well anyway, here's my short story of me visiting Big Hit.
After we visited Jellyfish, we went to Big Hit. It was at a steep place and quite hard to find it. Then we took pics, took videos and wrote something beside the door. Kekeke!! Hopefully they saw it... Video taken by @chalcedonyskies
Video edited by me myself
1mon
  •   charmaine_lxmin @xumeibin Nohhh!! I danced in front of my friend, satu only pun super paiseh... hahahaha!! 1mon
  •   joycethyemin @charmaine_lxmin omg, nvm knew that u can dance so well. Next time we can have a kpop dance battle between us, Lol... miss your sakainess 1mon
  •   charmaine_lxmin @joycethyemin walao!! This is called well?! *pengsan* well... I can do better though hahaha!! Miss your sakainess too hahaha xD 1mon
  •   limsawee Wow u are good 1mon
  •   charmaine_lxmin @limsawee hahahaha!! Not good la... dance until so no energy hahaha 1mon
  •   joycethyemin @charmaine_lxmin halo, not bad already lah.. we cannot compare with those pro want mah right? HAHAHAHAHAHAHA, btw, i just remembered that we danced on the flashmob before, OMG, too old for everything dy.. 😧😧 u bojio to the max lah, go Korea bojio, i want also 1mon
  •   charmaine_lxmin @joycethyemin HAHAHA!! Yealo u old lady This trip is only me and my another friend ma.. 2 of us je kekeke xD 1mon
  •   hidayahh_ dance danger bojio 1mon

» LOG IN to write comment.

charmaine_lxmin 22.12.14, WOOTSSS!! It was so like a dream, the fact that I visited YG building, the fact that I danced outside the building!! This was one of the things I did outside the building. XD The snow made everything perfect ~ Well.. erhem.. So, this is my very first Instavideo and here's a short story of me visiting YG building.
Left the hotel at 7.30am. Took the subway to there. It was snowing all the way, that morning. First time experiencing snow fall It was easy to find the building. Then took pics, took videos and wrote things opposite the building where all fans wrote. When I was writing, I turned around and saw a guy walking into the building. He's most probably one of the staff. He waved and smiled at me. I did the same too. Then he thumbs up. So friendly!!! LOL YG ROCKS!!

Video taken by @chalcedonyskies
Video edited by me myself
1mon

» LOG IN to write comment.

charmaine_lxmin 14.12.14, exactly a year ago both of us went out too. Just coincidentally, we always meet up on the 14th. Finally watched my penguinssss So adorable!! Oh ya! And she's my very first friend as my passenger 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal Charmaine LXMin
charmaine_lxmin 12.12.14, last day of our 3rd sem and also finals. There goes our 1st year in college. Time flies... Well, anyway as usual, our signature arrangement and poses for our final day of each sem. This may also be our last day together as #OHPs for 2014. See y'all soon! Happy Holidays!! 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal Charmaine LXMin
charmaine_lxmin Thanks to my DMC friends for preparing a piece of cake although y'all were busy preparing for our presentation yesterday. Thanks for that heartwarming card and of coz, the words inside. Let's get ready to fight in our finals!! and also thanks to those who wished me. 2mon

» LOG IN to write comment.

charmaine_lxmin #2014MAMA_Live The moment I saw BTS (which is the top picture), I started fangirling like crazy and later on, went "crazier" because I've been waiting for this moment since they announced that they're going to collaborate. I still can't get over the excitement till now!! It's one of my BEST 18th birthday gift !! #BTS #BlockB #MAMA2014 2mon

» LOG IN to write comment.

charmaine_lxmin They said I won the Best Dressed Award. Thankzz lol xD So glad that they've enjoyed our performance. Woots!! Hair Stylist: @babloofy
Fashion & Accessories: Myself
Photographer: @hidayahh_

#CharmaineCyrus #ICantStop #WreckingBall
2mon

» LOG IN to write comment.

charmaine_lxmin First time collaborating with Taylor Swats, Julie Minaj and Hiyoncé @ Intiwood. Missed our performance? Well, too bad ~ #CharmaineCyrus #ShakePROff #PRconda #CrazyInPR #ICantStop 2mon

» LOG IN to write comment.

charmaine_lxmin Us, being black and white formal yesterday for #Fiction21 event. 2mon
  •   justkahmun Lol I just realized that Izzat is only wearing his blazer on one side hahaha 2mon

» LOG IN to write comment.

Walden Charmaine LXMin
charmaine_lxmin Yesterday. 3mon

» LOG IN to write comment.

Normal Charmaine LXMin
charmaine_lxmin #Deepavali celebration at @babloofy 's house with the OHPs. 3mon
  •   charmaine_lxmin ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้( ͡° ͜ʖ͡°)ด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้ 3mon

» LOG IN to write comment.

charmaine_lxmin 11.10.14, Happy Birthday to my 3rd DMC friend, MUNZZZZZZ!!! I still rmb the first day of class. You turned around and told me that your mum has the same name as me. LOL xD Love those times when you, me and @hidayahh_ chat and laugh like crazies after class while waiting for our whoever to pick us up. Let's continue to be craz craz ~~~ p.s.: Don't be upset of being 18 now. At least you're legal now gurllllll 4mon
  •   justkahmun Youuuuuuuuuu. That gigantic forehead pic. hahaha thank you Mins ! I needed to tell you that my mom has the same name as you cuz it's true ! But a little weird right ? Cuz it's the first day of class hahaha yes let's totally continue to become cray cray :D ya at least I'm legal now hehehe should stop being so pessimistic too haihhh I'll try :D 4mon
  •   woohoo6 hahhaahahaha ! 4mon
  •   aaronace_95 Funny faces. Dat face tho. Lol. 4mon
  •   anniesasa @fangy_zh 4mon
  •   felix_cecilia very nice 3mon
  •   irene.rvv Follow @krystal.news please ^^ !? 3mon

» LOG IN to write comment.

Normal Charmaine LXMin
charmaine_lxmin 4.10.14, Happy 18th Birthday to derppppp!!! You're my 2nd DMC friend that I know on 13.1.14. We're always subconsciously together in a pic. Hehehe Let's continue to rave, do crazy stuff and laugh crazily till whenever and wherever we are ~ xD *rave rave rave* 4mon
  •   hidayahh_ Thank you!!! i have SOO many pictures with you LOL. hehehehehe yes yes we shall *rave rave rave* ~(○。○~) 4mon

» LOG IN to write comment.

Valencia Charmaine LXMin
charmaine_lxmin 29.9.14, kick Monday blues away and just enjoy bowls of noodles at #BoatNoodles #OHPs #DopeAlley #Dope 4mon

» LOG IN to write comment.

charmaine_lxmin Happy Birthday Swathe!!! An early birthday surprise for her yesterday with the OHPs Thanks for always saying "yes you can do it" whenever I always say "no I can't". To the first DMC friend I know on the 9.1.14 (first orientation day), happy legal 18 !!! \(^o^)/ 4mon

» LOG IN to write comment.