callmepatriciaa This jacket has me #obsessed #adidas 2d

» LOG IN to write comment.

callmepatriciaa Which look are you going for 🏽 @shaima.ayoub @rthx @faashhole 3d

» LOG IN to write comment.

callmepatriciaa Yesterdays scenery was dreamy 5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

callmepatriciaa No filter just skills boo 6d

» LOG IN to write comment.

callmepatriciaa I love the strong brow, but kinda wanna bleach it too? #decisions #fleeky #browgame_no 1w

» LOG IN to write comment.

callmepatriciaa Where the #magic happens 1w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

callmepatriciaa That moment, that's taken 8 years to perfect lol #thestruggle of #droopyeyelids 😑 2w

» LOG IN to write comment.

callmepatriciaa Big spring clean is happening in my make up stash and this is what we left with lol #theobsessioncontinues #didijustcount57lipsticks 2w
  •   diamondlife1 U must have like... 50 different colours on Ur arm 2w
  •   kbhello I did mine this morning! So refreshing but then I went to boots and spent £££ on other stuff! Haha 🏼 2w
  •   callmepatriciaa @diamondlife1 precisely 2w
  •   callmepatriciaa @kbhello lool! I've made so much room I bet I will end up buying more never ending circle 2w

» LOG IN to write comment.

callmepatriciaa Cheekbones on fleek, singles nights and look whos back 🏾 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

callmepatriciaa Omg this is everything giving FACE!! #tb 4w

» LOG IN to write comment.

callmepatriciaa Cheeeeeese on the search for chocolate cake last night 4w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

callmepatriciaa Oops #plotting 🏾️🏾 1mon
  •   char_gp Oooooh let me have a peep now! 🏾 1mon

» LOG IN to write comment.

callmepatriciaa Black on black, pleats on pleats kinda day 1mon

» LOG IN to write comment.