» LOG IN to write comment.

bitxhimhigh These shoes least 5 years old pretty sure older wore em probably 3 times including now 36min

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

bitxhimhigh #Motivation like a MF!! can't front bruh getting it like he printing his own money lol @philthyrichfod 100 3h
  •   faderphoto Yup 3h
  •   kingpeter3196 Clean Whips 3h
  •   amunscripted I like your posts! Have a great day! 3h
  •   mr_slumped U ain't payin I seen the nigga the other day at this clothing store we got out herr in hayward new he was in the store befor I even walked in 33min

» LOG IN to write comment.

bitxhimhigh Who got that dope feed tag em @@@ 4h

» LOG IN to write comment.

bitxhimhigh I try to wear my own shit erryday 5h

» LOG IN to write comment.

bitxhimhigh Pour this raw on ya clit girl biting pulling hair this is it pound for pound break yo back she begging me to quit 5h

» LOG IN to write comment.

bitxhimhigh Drank art 5h
  •   jax_juugin Drop a bar or 2 in for me homie 5h

» LOG IN to write comment.

bitxhimhigh Shit just got real 7h

» LOG IN to write comment.

bitxhimhigh Life isn't always gon be easy 7h

» LOG IN to write comment.

bitxhimhigh Smoke ? 8h

» LOG IN to write comment.

bitxhimhigh On the side of the 105 freeway found these and a midget riding a unicorn wit cowboy boots and one them ugly ass pharell hats 9h

» LOG IN to write comment.

bitxhimhigh Slow Mo in the back seat ion keep score I'm not a athlete po a 4 if u ask me but I ain't in it to compete I'm just doing what I say no acting #BitxhImHigh #NoTrendSippin #StuckInTheMudd #BeenSippin #SippinNotFlippin #vampblood #mrpomudddontmeasure 11h

» LOG IN to write comment.

bitxhimhigh #BitxhImHigh #NoTrendSippin #StuckInTheMudd tech n wock in a johnny Ryan creme wit a lil fanta someone left last night 12h

» LOG IN to write comment.

bitxhimhigh Curious to where some y'all at #Cali on mine ..comment below where ya at 21h

» LOG IN to write comment.

bitxhimhigh Starting to fuck wit snap lil more need more ppl to follow what's ya snapchat leave ya name #snapchat #snapsomething 23h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.