bigscoop82 Finally got PERFECT weather 2day! Them waves were serious! One scared me, I ain't punk bitch! Lol #MyrtleBeach #CuzzoGotMarried #IGetNTheWater #BigAssFishSON 3d

» LOG IN to write comment.

bigscoop82 Awwwwww yea...FINALLY found this joint! Bout 2 be leaning! #WetWillies #CallACab #ShockTreatment #Superman #MyrtleBeach #SC #photogrid @photogridorg 4d

» LOG IN to write comment.

bigscoop82 Out in Myrtle Beach with my Cuzzo & Optimus Prime! Congrats on making that leap bruh! #Family #Cuzzo #OptimusPrime #MyrtleBeach #SC @chevyontiptoes 4d

» LOG IN to write comment.

bigscoop82 I lost a piece of my heart on this day in 2013! Still cant believe that 2 years have passed. The legacy you left behind still carries on thru our family & the friends/collegues who had the blessing of getting a chance to be in your presence. My love 4 you is eternal & I know it is vice versa. Continue to watch over all that love you & know that we all miss u at the same time! #RIPGrandma #LoveEternal #CelebrationOfLife #Photogram 2w

» LOG IN to write comment.

bigscoop82 Romans bday party fun! Family over errything! #Family #Love 3w

» LOG IN to write comment.

bigscoop82 I love these type days! The change in season makes me appreciate the summer. #MyView #Telework #InThaPark #SomewhereUPTOWN 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

bigscoop82 If I fuck with u or ur brand, I will def support!! Shout out 2 my man @troublenda757 & his brand @cardinalcloth #Coppers #FlightPosite #GottaCoordinate #Photogrid 2mon

» LOG IN to write comment.

bigscoop82 Meant 2 post this last night, but I was still trying 2 make sense of WHY they did not give this man the ball!! Did they not want him 2 shine? Do they not want 2 pay him? SMFH #StillHTTR #FuckedUpTheyDynastyStatus #FuckedUpMyBets 3mon

» LOG IN to write comment.

bigscoop82 I thought I was done....and they pull me back in!! ALL Cowwhores fans gone get 2morrow! Lol #HTTR 3mon

» LOG IN to write comment.

bigscoop82 This is ALL Cowwhores fans then & NOW!! MAD as shit! I know the Lions & their fans are LLS RIGHT NOW, cuz I know I AM!! #HTTR #IAmLovingThis2Much 3mon

» LOG IN to write comment.

bigscoop82 This bama looking like he bout 2 say some shit like "Ref, I'll suck yo dick 2 give me that catch!" Lmao #IHATEtheCowwhores #HTTR 3mon

» LOG IN to write comment.

bigscoop82 Where all the Cowwhores fans at? My shit was FLOODED last week! Now I only seen like ONE post! #HTTR 3mon

» LOG IN to write comment.

bigscoop82 Live by it, die by it!! Them refs said "NOT IN GREEN BAY, NOT IN GREEN BAY!!" These dudes are NOT the Lions & yall are NOT in Dallas!! Well at least Romo got his 2nd playoff win in 13 years!! Lmao #HTTR #FuckDemCowwhores 3mon

» LOG IN to write comment.

bigscoop82 Add the Cowwhores team & their fans 2 this!! Yall MAD? Bye bye Cowwhores!! #HTTR #PureHATE #GoRefs #ToldYall #NotInGB 3mon

» LOG IN to write comment.

bigscoop82 Lmao this how a lot of folks feel 4 real!! Fuck then refs! @kingkeraun funny as shit! #RefsSomeShit #HTTR 4mon

» LOG IN to write comment.

bigscoop82 Refs need to be fined just like players 4 that ROBBERY...that picked up flag changed the game! I feel bad 4 Detroit fans, the Cowwhores will be done next week cuz that shit dont happen in Green Bay! #LionsRobbed #RefsSomeShit #GoPackers #HTTR #photogrid 4mon
  •   how_u_eat_ur_reeses Same thing u said after we whooped y'all ass last year to send u into a happy new year. We known each other too long for u to be this bitter #skinssuck #dontcryaboutit 4mon
  •   redcarpetkal Foreal 4mon
  •   bigscoop82 @how_u_eat_ur_reeses this is bigger than the Skins, refs need 2 be fined 4 horrible calls, that flag pick up won yall the game. So be joyful now cuz yall have one week left #BigGreen #WontHappenInGreenBay 4mon
  •   ikarley_ It MAY but the fact that both teams got fucked by the refs in this game is a factor. Calls that we're missed MAY have had an advantage to us but ended up coming up in detroits fAvor. Before that call was reversed I said the refs was some shit. That's the way the cookie crumbles sometimes 4mon
  •   how_u_eat_ur_reeses Bad call or not we played the game based on how it was called. I'm not disputing the bad call but we still played our game and at the end of it we won. The end 4mon
  •   bigflee Actually our offense won the game 4mon
  •   bigscoop82 @ikarley_ it may? Really?!! Would have given Detroit the 1st and the potential to add points, THEN the call was MADE & then they pick the flag up, THEN yall score. It changed the whole game. @bigflee u are prolly high lol 4mon
  •   nate_bennett_jr Lmao...I expect most of the same posts next week. #Haters 3mon

» LOG IN to write comment.

bigscoop82 Tbis is not even half the fun! 2015 is here with the ones i love! #Family #Love #Liquor #Party #photogrid 4mon

» LOG IN to write comment.

bigscoop82 They doing this extra shit with photogrid, bringing in the new year with the ones I love! Aint shit changed! #HappyNewYear #Pops&I #Family #Love #Photogrid #Henny 4mon

» LOG IN to write comment.