» LOG IN to write comment.

bigmar_ You ain't really f*ck wit me way back then but how bout now?? Cuz I'm up right now and ya suck right now! #bodybuilding #flexfridays #teamnodaysoff #musclephoto #trainHarderthanme #instagramfitness #muscleleague #getbig #shredzarmy #irronaddicts 15h

» LOG IN to write comment.

bigmar_ Shout out to my right hand man!!! He doing big things!!! Keep grinding bro @bookof_eli_ #armyStrong 1w

» LOG IN to write comment.

bigmar_ Crabcake, asparagus and mashed potatoes #eatingLikeAKing #foodporn #riverwinds @oneant981 3w

» LOG IN to write comment.

bigmar_ My MVP!! She keeps my smiling..loving me some her! #wifey #curlyKilla #selfieAssassin #myOneandOnly #iLoveYouGirl 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

bigmar_ Shout out to my uncle for the top notch shrimp Alfredo!!! @oneant981 #foodporn #foody #instagood #GoodEats 1mon

» LOG IN to write comment.

bigmar_ Me and my lil bro after there win!! #widenerPride #WU #kyleLookLikeFreeWay #rollPride @katwitty_46 2mon

» LOG IN to write comment.

bigmar_ End every workout with bodyweight exercises..3plates on the dips and some superman pushups!! Back to lifting heavy!! #trainHarderthanMe #fitvideo #teamnodaysoff #bodybuilding #beastMode #gymlife #workoutvideo #musclewarriors #muscleleague #instagramFitness #instavideo #ironaddicts #liftgram #ogb #isymfs #fitness #sofit 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

bigmar_ AC nights!! Too turnt!!! And @katwitty_46 couldn't hang!! My eyes chinky like I'm Asian lmao #acNights #DoAc #tbt #turnt #instagood #photooftheday #fwm 2mon

» LOG IN to write comment.

  •   _andrew.brown Say no more 2mon
  •   bigmedlol I wish I could put on size like that 2mon
  •   bigmar_ @bigmedlol give me ya height and you can have my gainz lol 2mon
  •   kacy_locks Keep showing my body off to your groupies and we gonna fight homie 2mon
  •   bigmar_ @kacy_locks my bad bae lol I don't want no problems 2mon
  •   oneant981 @bigmar_ yooo, these three girls called at different times asking for your number. I gave it to them and they said don't tell your girl! I needed hush mouth money so I got a total of $7 so I won't say too much. I'm not gonna tell @kacy_locks that I got the money from your groupies! 2mon
  •   bigmar_ @oneant981 lmao yeeeooooo u tryna get me killed 2mon
  •   abossladi @bigmar_ looking good Stink 2mon

» LOG IN to write comment.

bigmar_ She been down since 2010 lol Dumbella and gymnifer #fitspo #wcw #instagramFitness #trainHarderthanMe #fitness #bodybuilding 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

bigmar_ Today my lil bro left for Korea! We been through it all and he has always had my back!! Seen this kid grow up to be the great young man he is today! My right hand man, my bestfriend I salute you!! Now go do ya thing and don't let anyone stand in ya way!! Love u lil guy #armyStrong #salute #representForDaFam 2mon
  •   _andrew.brown I got you bruh we gone shock the world. It's our time to prove what we about keep grinding man love you 2mon

» LOG IN to write comment.