» LOG IN to write comment.

berraque Ben hala valiz hazırlamayı bilmiyorum sanırım. İstanbul'a giderken 8 çift ayakkabı 5 set kıyafet götürmemin başka bir açıklaması olamaz.
Bakın 10 gün için 8 çift ayakkabı sapıklıktır.
Valizler @valizce 'den.
#itluggage #valizce #skullluggage #packing #unpacking #storiesfromizmir
6h

» LOG IN to write comment.

berraque Parlak oğlan pikollo uyandı gözlerini zor açıyor. #storiesfromizmir #flatcoatedretriever #dogsofinstagram #vsco #vscocam 9h

» LOG IN to write comment.

berraque Uçakta ağlayan bebekler ve yerimi kapmış çocuklarla geldim. Neyse ki rihanna'nın da favorisi fiji suyum yanımdaydı.... hemen şişeme sarılıp sakinleştim mana ve health'im hemen yükseldi çünkü 1 litre suya 10 lira vermiştik. İthal de olsa su bu. Ayıp.

Şaka bir yana bunu da denemek istedik. Fiyatından mı bilmiyorum nedense kadifemsi, yumuşak bir tadı varmış gibi geldi. Bok atmak çok istedim ancak güzel su. Bundan sonra ideallerimden biri zengin olup sadece fiji içmek. Yemeğe falan kullanmak. Orama burama dökmek. Çünkü çok zenginim "ay bizim ketıl bozuluyor şaşal su kullanırsam" demek. #moneyonmymind #fiji #rihanna #vscohub #vscophile #fijiwater #storiesfromizmir
23h

» LOG IN to write comment.

berraque Altın denizli kentime hoşgeldim. İzmir'de hava sıcak. İner inmez yaşlı gibi "oh valla kemiklerim ısındı" dedirtti. İçime yine o ünlü konken oynama isteği geldi.
Laiklik, konken ve sedefli oje...
1d

» LOG IN to write comment.

berraque Tabii ki bu fotoğrafı sembolizmli olsun diye paylaşmıyorum. Ancak kafam son raddede karışık. Zira o kadar söylendikten sonra son 3 günde istanbul'a ısındım ve dönmeye hevesli değilim... Neden ve nasıl olduğuyla ilgili hiç bi fikrim yok. Belki haftasonu geldiği içindir, belki de 6. günde tanrı İstanbul'u sevdirdi ve 7. günden sonra keyfini çıkartmaya başladı. #lettherebelight #andtherewaslight #genesis13 #karaköy #vsco #vscocam #istanbul #cityscape 1d

» LOG IN to write comment.

berraque Bi de profilden alabilir miyiz #random #photoshoot #saltgalata #vsco #vscocam #istanbul 2d

» LOG IN to write comment.

berraque Yavruş kediler çok çabuk büyüyor. Jon Snow Arif'i neredeyse 8 gündür görmedim. İzmir'e döndüğümde kesin çirkin kedi ergenliğine girmiş bulacağım. Annemin dediğine göre yemek yiyip annemin kulaklarına saldırıp oynarken uyuya kalıyormuş sonra yine yemek yiyip uyuyormuş. #likemotherlikeson gerçekten.
#jonsnowarif #catsofinstagram #petstagram #vsco #vscocam #dailycat #storiesfromizmir
2d

» LOG IN to write comment.

berraque Evet güneş güzel batıyor o konuda hakkını yiyemem. #istanbulcalling #galatatower #skyline #sunsetters #vsco #vscocam 3d
  •   bademoklap Berraque hanimcim istanbul da her türlü şunu nerden alırız buraya nasıl giderizler için bir telefon kadar uzağım. Yardıma ihtiyacın olursa mutlaka söyle e mi ♡ 2d

» LOG IN to write comment.

berraque Göremiyor olabilirsiniz ama orada bir picasso var. İştakramın da isyanlarıma kulak kabartıp kare format faşizminden çıkımasına sevindim, bakalım nasıl oluyormuş... #film #nofilter #lomography #lomographyturkey #lomographyturkiye #lasardina #storiesfromizmir 3d

» LOG IN to write comment.

berraque İstanbul'a taşınma, yüksek lisans konuları ciddiye bindikçe istanbul'a daha bi' alıcı gözle bakmaya çalışıyorum. Turistliği bi kenara bırakıp kiralara göz gezdirmek, ne bileyim taksi yerine toplu taşımaya yönelmek, bakalım kaybolacak mıyım diye garip destinasyonlar seçip ordan oraya yürümek gibi faaliyetlerde bulunuyorum. Kaybolmuyorum ama gittiğim yeri bir daha bulabilir miyim emin değilim. Şehrin kalabalığı, hayatın pahalılığı bir yana, mutsuz suratlar, delici bakışlar beni daha çok rahatsız ediyor. Belki burada büyüseydim ben de şehri severdim, ya da alışırdım, fakat dev bir zengin olmadığım sürece burada halimden pek de memnjn olacakmışım gibi gelmiyor. Sonsuz inşaat gürültüsü, mahalle adı altında yatan beton ormanları, sokakların garip saatlerde çöple dolup taşması, kimsenin aslında adına yakışır bir iş yapmamasıyla yaşadığım hayal kırıklıkları birer bahane de olabilir ama istanbul'da bi' turistten fazlası olmayı pek istemiyorum sanırım. Fakat hayatta her zaman istediğimizi yapamıyoruz.
Yaşamak dediğimiz şey bu değil. Hepinizi izmir'e taşıyacağım.
Bu fotoğraf da Foça'dan. Zira izmir'i özledim.
#nofilter #fokai #film #analogue #lomography #analog #lasardina #lomographyturkey #lomo #lomographyturkiye #storiesfromizmir @lomographyturkey
3d
  •   lulaamae Giderayak sana olumsuz seyler soyleyip modunu bozmak istemezdim ama ufak bi uyari niteliginde bunu yapicam sanirim. Yaptigim isi biliyosun ve burda kazandigimin en az iki katini kazanacagim bi sehir soz konusu. Basindan beri surekli bu ikilemi yasiyorum, Istanbul'a gitmek ya da gitmemek ama emin ol yatiya her gidisimde kendime verdigim tum gazlar fis diye sonuyor zira arkadaslarinla gecirecegin keyifli bir 2 saat icin 3 saatinin yollarda gecmesi fikri bile beni uzaklastirmaya yetiyor. Beni cok mutlu edecek en az 5 cocukluk arkadasimin orada yasamasi ve beni gazlamasi tam bi seyler ifade edecekken gunluk yatimin birbirimize uyan saati tutturmaya calismakla gecmesiyle "Ben burada yalniz kalacagim" korkusu icime yerlesiyor istemsiz :D Umarim cok mutlu olursun Berrak ama karar asamasindaydan tekrar tekrar dusunmeni oneririm. Eminim kafam zaten cok mesguldur ama pros and cons cidden cok dikkatli dusunulmeli su an Bornova'dan Karsiyaka'ya tasinmak bile beni haftalardir cok yoruyor. 3d
  •   t_krblt Teşekkür ederim :) @berraque 3d
  •   senayelvan Okul hayatından beri bana hayatımın küçük tüyolarını veriyosun. Benim de ege reklam bu yıl bitiyo beni saran istanbuldan başka yerde iş yok krizi yüzünden bu staj dönemi bir depresyona girdim anlatamam. Valla senden olumlu bi sonuç okumak için hevesle başladım okumaya ama nö :( kalbim x5 kırık neden böyle hayat be berrak :'( @berraque 3d
  •   venedikmaskesi @berraque istanbulda doğdum,büyüdüm.3 senedir İzmir'de okuyorum.Ailem ben kendimi bildim bileli Izmir'e taşınma peşinde.Mecburiyetler yüzünden hareket edemiyorlar malesef.Ilk başlarda İstanbul'dan ayrılamam diyordum ama son 5 senedir sanki İstanbul daha da çekilmez oldu.Istanbul'da belki de çok paralar kazanabilirim zira okuduğum bölüm tam istanbulluk ama asla orada yaşamak istemiyorum.Ömrüm betonlar arasında,gülmeyi bilmeyen ve konuşmaya vakti olmayan insanlarla geçsin istemiyorum.Ailem gibi mecburiyetler yüzünden orada tıkılıp kalmak istemiyorum.Evet,imkanlar çok orada ama benim için bu imkanlar hayatımı orada çürütmek için yeterli bir sebep değil.Mecburiyetlerini hallet,kendine olabildiğince fırsatlar yarat ama İzmir gibi deniz kokan,güzel insanlarla ve mutlu bir şekilde büyüyen biri asla İstanbul'da mutlu olamaz.Nerede mutluysan orada geçsin ömrün :) 3d
  •   onurt91 Angara'ya tekrar gelsen daha iyi. 3d
  •   berraque @senayelvan belki taşındığımda kafamda büyüttüğümü anlarım ya dur bakalım o kadar da düşürmeyelim modumuzu. 3d
  •   berraque @lulaamae gerçekten izmirdeyken istanbul çok güzel görünüyor ama geldiğimde resmen yıldırıyor beni 4 günden sonra. Kaos kaos kaos. 3d
  •   aysekedigil Gelme. Bogazicide yuksek yapsan ne egede yapsan ne eger akademik dusunuyosan bence cok ds fark etmez. Istanbulds girersen bu islere istanbulds kalirsin. Bence egeden devam et izmirde bi okulda kadro bulur yurursun. Bok gibi şehir İstanbul 3d

» LOG IN to write comment.

berraque Binalar, insanlar üstüme üstüme geliyor derken neyden bahsettiklerini anladım. Dün eminönü ve sirkecide gezerken yaşadığım şey buydu. Anlatacağım komik olay şu; solda kubbesi görünen bina Deutsche Orient Bank. Bu da kapalı ve perişan halde olmasına rağmen tüm ihtişamıyla Germania Hanı'nda duruyor. İstanbul'un ilk betonarme yapılarındanmış. Nereden nereye nidaları bu esnada yankılansın.
Bina kapalı olmasına rağmen kapısına abidas ve mike marka tişört satan bir abi konuşlanmış. İçeri baktığınızda antika bir şövalye zırhı ve boynunda asılı PERSONEL HARİCİ GİRİLMEZ yazısı var. Kalabalıktan çekemedim fakat cidden beynim yandı.
Bankanın mimarı August Jachmund. Karşısındaki ise 1.Vakıf Hanı, öğrencisi Mimar Kemaleddin'in.
Ben şok.
#sirkeci #eminönü #cityscape #architecture #igersistanbul #vscophile #vsco
4d

» LOG IN to write comment.

berraque Üfürsene bi daha dedim, üfürdü sağolsun.
Üfür on my laik blood homeboy.
5d

» LOG IN to write comment.

berraque Muhtemelen mozaiklerinin metrekare fiyatı 3 trilyor ama dükkanının adı SIÇIŞ. #vizyonsuzluk 5d

» LOG IN to write comment.

berraque Sonra turist kız demiş ki ne kadar da fallik bir kule.
#galatatower #citylights #galata #vsco #vscocam #sunsetters
6d
  •   alperseri gurl 6d
  •   berraque @alperseri of burdan caps atmak çıksın artıkkk 6d
  •   kdavas bu galata kulesinin cekilmis en guzel fotografi 6d
  •   wondersofftheworld Çatı sanki iki tane gözü olan, dudakları aşağı dönük bir şeydan gibi (subliminal satanizm detected) 6d
  •   berraque @kdavas işte şimdi barnaklarımla gurur duydum 6d
  •   ramazansoyak İstanbul şehirlerin efendisi . 6d
  •   tiwitilerden_erdem Slm snapchat .d 6d
  •   colakdilara Ya bu fotoğrafı o kadar beğendim ki bastırıp duvarıma asıcam 🏼🏼 1d

» LOG IN to write comment.

berraque ~~ Taşından toprağından tarih fışıran istanbulum ~~ 6d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.