bendutz - Daisy Top -

IDR 120.000

All size
Bust 100cm
Lenth 60cm (bagian depan)

Cotton.ville by The Goldilocks

Introducing our new clothing line for your daily wear. We're using high quality japanese cotton. It's comfy and perfect for your casual look.

Contact us for order inquiry:

Whatsapp: +6281231624064

Line ID: aimee_petite

#jualbaju #handmade #katunjepang #casuallook #dailywear
6d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

bendutz Hamburg steak with demi glazed mushroom sauce 3w

» LOG IN to write comment.

bendutz 2nd family β€’ love them 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon bendutz
Normal Benita Primanova Lokyto
bendutz Mi familia 3mon

» LOG IN to write comment.

bendutz I dont like chocolate, but this is heaven 3mon

» LOG IN to write comment.

  •   geekgalz Lo bumil mana foto suaminya ? 3mon
  •   bendutz @geekgalz ada d path haha.. yg ini suaminya d blkg kamera 3mon

» LOG IN to write comment.

bendutz Always starbucks 3mon

» LOG IN to write comment.

bendutz Roasted pigeon 3mon

» LOG IN to write comment.

bendutz Hello again winter #packing 3mon
  •   mrsolafhp Kmnnnnn bendutzzzz 3mon
  •   bendutz @missoesman ke china chelll hehehe 3mon
  •   mrsolafhp Buat bulan madu atau skolah lagi benn? 😧 hahahaa 3mon
  •   bendutz @missoesman hahaha ngga dua2ne, pegi sm fam e dendonk.. ak sih berharap bole skolah lg hahaha 3mon

» LOG IN to write comment.

bendutz Matcha Latte 4mon

» LOG IN to write comment.

4mon bendutz
Normal Benita Primanova Lokyto
bendutz Sooo tempting, one slice is never enough 4mon
  •   nathaliaang 4mon
  •   bendutz @nathaliaang ayo godek torang mkg pizza πŸ˜€ nn hr ini deng koko kmn? 4mon
  •   nathaliaang Malam ce? Siang ini kita makan d rmh sama tante.. Btw kiong hi cece koko @danieldendonk @bendutz aku sama koko angpaonya manaa?? πŸ€—πŸ€— 4mon
  •   bendutz @nathaliaang ngga ada lah, kasi cm bole yg pangkat nya lbh rendah, tggu dorang punya anak, baru qta kasi angpao.. makanya kalian cpt bikin anak dang.. 4mon

» LOG IN to write comment.

bendutz Sooooo goooooodddd 4mon

» LOG IN to write comment.

bendutz Heaven 4mon

» LOG IN to write comment.

bendutz Cah kacang panjang tempe udang
#bendutcooking #homemade
4mon

» LOG IN to write comment.

bendutz 4mon

» LOG IN to write comment.

bendutz No filter needed 🌞 4mon

» LOG IN to write comment.

bendutz First stop 4mon

» LOG IN to write comment.