Normal ! ɪ ʟoѵɛ ʏou ɞeʟʟa!
bellathorne_superfan O M G.
Yes, it's me. I'm totally back for instagram now... I was so sad, needing my ig friends back and needing come back for support bella. For everyone who don't remember me, I'm bella, the biggest brazilian bellarina. I've this account a long time ago, I was one of the first here, and I leave ig for something like 1 year. ANYWAY I'm back {#bellathorne}
1y

» LOG IN to write comment.

Normal ! ɪ ʟoѵɛ ʏou ɞeʟʟa!
bellathorne_superfan hey! Did you guys miss me? Well.. I'm kinda back. I miss supporting and loving bella, idk I miss the old instagram, with true bellarinas and my old friends. Idk if I'll come back for ig, should I? @bellathorne i love you <3 {#bellathorne} 1y

» LOG IN to write comment.

Normal ! ɪ ʟoѵɛ ʏou ɞeʟʟa!
bellathorne_superfan Okay KCA is good but I still NEEDING bella!.

She's totally perfect and stunning, omg her smile is making me die! Lov uuuu.

{#bellathorne @bellathorne }
2y

» LOG IN to write comment.

bellathorne_superfan OMT LOOK THIS PERFECTIOOOOON .

Who saw Jordyn Jones and Larsen Thompson with Christina and Pitbull?! Super cute!.

BELLA UR MY HAPINEEEESSS OMT .

{#bellathorne @bellathorne }
2y

» LOG IN to write comment.

Normal ! ɪ ʟoѵɛ ʏou ɞeʟʟa!
bellathorne_superfan I wish I was there .

Bella's so perfectly perfect like alwayssss .

Yes, I came back for ig! Lol just cuz of KCA's.

{#bellathorne @bellathorne }
2y

» LOG IN to write comment.

bellathorne_superfan I think the best choice I did was be your fan. I'm that type of lover that write "bella thorne" on the hand everyday and think about meet her someday. I'll never stop dreaming to meet and be followed by you someday, I think it's because I'm here,supporting and defending you till last year, ilysm {#bellathorne @bellathorne } 2y

» LOG IN to write comment.

Normal ! ɪ ʟoѵɛ ʏou ɞeʟʟa!
bellathorne_superfan Still gorgeous . omt, how I miss support bella here! Any way, on all that time i was off, she was in my heart,my mind,my everything .

{#bellathorne @bellathorne }
2y

» LOG IN to write comment.

Normal ! ɪ ʟoѵɛ ʏou ɞeʟʟa!
bellathorne_superfan {I breath bristan omt}.

Guuuuuuys IM BACK! Sorry for not getting online from christmas, I didn't wanted, idk why. But i'm back and I PROMISSE i won't go away like I did.

Any way, i miss you all so much,and specially, my best friends .
{#bellathorne @bellathorne }
2y

» LOG IN to write comment.

bellathorne_superfan S&W RESULTS: @sheeranswift (3) : shoutout! -- @everydaybellarina (1) : s4s! You first! -- @officialchloelover (2) : nothing :( -- @ari_bellaa (4): 20 likes! 2y

» LOG IN to write comment.

Normal ! ɪ ʟoѵɛ ʏou ɞeʟʟa!
bellathorne_superfan •• 1 YEAR PARTY! ••.
SCRATCH AND WIN! CHOOSE A NUMBER AND THEN GET THE PRIZE :).

Good lucky :).
• {#bellathorne #zendayacoleman #shakeitup #s&w #game }
2y

» LOG IN to write comment.

bellathorne_superfan AAAAAAAAAAAH!!!!!! FINALLY THE DAY CAME! TODAY I GET 1 YEAR ON IG ANNIVERSARY!!!.

omg, I can't believe that I'm 1 year here on ig, supporting and loving my bella. I'm one of the olders bellarinas here, and I'm so proud of it :).

I'LL DO A PARTY, SFS,GAMES AND MORE THAN ANYTHING, I'LL ASK YOU GUYS ONE SPECIAL THING: go on any pic of bella, and tell her to follow me. It will be the best prize ever! 5 lucky people who do it, will get a shoutout ! I'll be so grateful :).

I wanna "congratulations" guys! Haha! Love you all, thanks for everything!.

{#bellathorne @bellathornelovesyou }
2y

» LOG IN to write comment.

Normal ! ɪ ʟoѵɛ ʏou ɞeʟʟa!
bellathorne_superfan  AAAAAAAAAH!! OH MY THORNE!!!! BELLA IS 1 MILLION!! •ASHDKAHSLAJSKA .

Bella, it's the best gift I can have coming back for ig, it means a lot to me. I'm so proud of you belluh, you deserve it all .

{#bellathorne @bellathornelovesyou }
2y

» LOG IN to write comment.

Normal ! ɪ ʟoѵɛ ʏou ɞeʟʟa!
bellathorne_superfan Aaaaaah .

i'm soooo close to my 1 year on ig anniversary! It's this monday! I would dieeeee .

I wish if bella followed me at monday... Okay, I'll stop crying, but if any of u can help me, please do it! I will be so grateful .

Still loving you @bellathornelovesyou . {#bellathorne }
2y
  •   bellathorehatepage Gross 2y
  •   carlamay10 U are so pretty 2y
  •   emily.bui Can you please please please follow bellat_things for a follow by me and awesome photos of bella?!?! You should follow her if you LOVE bella Thorne!! Tell me once you follow!! 1y

» LOG IN to write comment.

Normal ! ɪ ʟoѵɛ ʏou ɞeʟʟa!
bellathorne_superfan Thank yooou! I love when you like my pics, it means so much .

You're amazing! @kathrynnewton88 .

{#like #kathynnewton }
2y

» LOG IN to write comment.

Normal ! ɪ ʟoѵɛ ʏou ɞeʟʟa!
bellathorne_superfan Hey guys! I'm back! I was off of ig on 1 week, and now when I came back, I just got 2k! Thank you so much! The perfect welcome .

{#bellathorne @bellathornelovesyou }
2y

» LOG IN to write comment.

bellathorne_superfan There's no anyone better than my role model. My queen. Inspiration and everything! Bella, thank you for made my life better, love you! {#bellathorne @bellathornelovesyou } 2y

» LOG IN to write comment.

Normal ! ɪ ʟoѵɛ ʏou ɞeʟʟa!
bellathorne_superfan Isn't bella talented? So go there and do better bro! Let me see! ;) she won so many things cuz she's more than talented, I live/love you belluh! @bellathornelovesyou {#bellathorne } 2y

» LOG IN to write comment.

bellathorne_superfan Anyone S4S? Just comment bellow! ~~ #bellathorne @bellathornelovesyou i love you bella, adorable like always! 2y

» LOG IN to write comment.

Normal ! ɪ ʟoѵɛ ʏou ɞeʟʟa!
bellathorne_superfan Having crazy convos with @bellarinas !! Hahahaha, from a long time ago,till the world end <3 love you so much sum! We only need @perfectlythorne now :( Live yaaa both ! {love my other bffs too ok? Lol} || #bellathorne 2y

» LOG IN to write comment.

bellathorne_superfan It's horrible, I know :'( just made for you belluh! Love you so much <3 {#bellathorne #MyEdit @bellathornelovesyou } 2y

» LOG IN to write comment.