becfregs I love u guisee. 4h

» LOG IN to write comment.

becfregs Florida Kilos 2d

» LOG IN to write comment.

becfregs ~ She seemed so happy, but the tears weren't seen. ~ 3d

» LOG IN to write comment.

becfregs Happy birthday mandiîïíīįì ilyy 6d

» LOG IN to write comment.

becfregs Were easily entertained. 1w

» LOG IN to write comment.

becfregs We have fun together. 1w

» LOG IN to write comment.

becfregs Artc? Artsy. 1w

» LOG IN to write comment.

  •   liittleredkitty Who do u think the account is before my mom gets the police involved 1w
  •   liittleredkitty I really need an aswer >.< u said u knew 1w
  •   becfregs I talked to the person who I thought it was and they said it wasn't them. @liittleredkitty sorry I took so long to answer I'm a counselor at rec. 1w
  •   liittleredkitty Fuck :/ and it's all good I just don't want the cops involved my mom is going crazy 1w
  •   becfregs Ik I had something like this happen to me also. Don't get the cops involved that's too much lol. Just ignore that person. They only followed me so I'm annoyed at whoever it is. Im gonna find out who it is too lol. People just can't take jokes. @liittleredkitty 1w
  •   liittleredkitty Lol but what do u mean people can't take jokes? 1w
  •   becfregs I joke ab a lot of things. And that's how my last incident happened to me like what's happening to u now. And ik the only person this account was following was me. Which tbh I'm pretty creeped ab because 1 when it said the username I thought it was to torment me on lol. And 2 I knew it was gonna start shit cause everyone was gonna think it's me. Which I was so pissed ab because like I said something really close to what's happening now happened to me and I wouldn't ever do that to someone else. I hope uk tht. @liittleredkitty 1w
  •   liittleredkitty I know its not u dw I just want to know who it is I don't want cops getting inyo it 1w

» LOG IN to write comment.

  •   mattcamisa_ The fact I was in that last moshpit 2w

» LOG IN to write comment.

becfregs I'm still in awe about the fact that I met one of my favorite people on earth. 7/12/14 will always be a special date in my mind. Thank you so much. 2w

» LOG IN to write comment.

becfregs Probably one of the best days of my life. It really couldn't have been better 2w
  •   lyssa1x Tbh- your my dance girl known you for practically my whole life but you creep me out ..... Lmfao Rate-10000000000 6d
  •   becfregs oh I otta @lyssa1x 6d
  •   lyssa1x Ewieeee 6d

» LOG IN to write comment.

becfregs Shit today's warped tour. 2w

» LOG IN to write comment.

becfregs Teenage rebels !! 2w

» LOG IN to write comment.

becfregs Were stupid 2w

» LOG IN to write comment.

becfregs I love him so much u g h 2w

» LOG IN to write comment.

becfregs KAKSJJXHXBAJJA I FEEL LIKE IM AT PLAYLIST OK BYE 2w

» LOG IN to write comment.

  •   ptv.fuentes go back to the camps. that's where you belong 3w
  •   becfregs don't talk ab her like that she could be lurking @ptv.fuentes 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

becfregs Ik I didn't say anything at first about Connor leaving. I was so shocked that I thought it actually didn't happen. I'm still emotionally a wreck over this. I'm starting to realize it doesn't matter if I was a Connor, Jc, Kian, Trevor, Sam, or Ricky girl. Because I really do love all of them and I could never just choose that I'm a certain girl for o2l. What Connor did today showed me how strong someone can be. And how sad someone can be for the longest time without anyone even realizing it. I can't get over how hard that must have been for someone like Connor who has been a YouTuber for years. It really opened my eyes to many things. Bottom line is I love Connor and I'm really gonna fucking miss him on o2l. 3w

» LOG IN to write comment.

becfregs Bang bang happy 4th 3w

» LOG IN to write comment.