bby.ria Let's do this shit again. Make it interesting ๐Ÿ˜ˆ #Gooo 8h

» LOG IN to write comment.

bby.ria 15h
  •   _syniaa That her 13h
  •   lubnadesha Ugly ass 12h
  •   hungdaddyyy Fucked her 12h
  •   arman__kucher And then 12h
  •   jessilynwarren Got her name spray painted on the walls of hillwood 11h
  •   bbyliv_ She was 11h
  •   zachyracks Sexy before 10h
  •   jada_doll_ Two thots ๐Ÿ‘ญ praised Jesus so they are repenting for their dick and hopes. Too bad she was a slut that likes staying educated but the day she came home and sucked this dick got dick and fucked and started to make shit cookies she realized that her ugly ass fucked her and then got her name sprayed painted on the walls of Hillwood. She was sexy before the plastic surgey. THE END 8h

» LOG IN to write comment.

bby.ria HAPPY BDAY TO ME ๐Ÿ˜ˆ 1w

» LOG IN to write comment.

bby.ria 1w

» LOG IN to write comment.

bby.ria Tired naked face ๐Ÿ˜ด #FatAssFace 2w

» LOG IN to write comment.

bby.ria Star of the fingers 2w

» LOG IN to write comment.

bby.ria We thought body cameras would help.. This is on fucking video and still it makes no difference. Even when the officer is KILLING him slowly and he KNOWS it, even when he's using a hold that's BANNED by the fucking police department, even when it was ruled a HOMICIDE, even when the autopsy reports say cause of death was from the choke, even when the man was saying I CAN'T BREATHE over and over. NOTHING WAS DONE. NO JUSTICE WAS SERVED. JUSTICE NO LONGER EXISTS IN ANY WAY. This is the beginning of the revolution. Eric Garner, 43. Six children. Last words - "I can't breathe" #EricGarner #NoJustice #ICantBreathe #PoliceBrutality #Government #JusticeSystem #System #FuckTheSystem #WakeUP #Revolution #DoSOMETHING #Anonymous #EXPECTUS 2w

» LOG IN to write comment.

bby.ria Roses lining the street where Michael Brown was shot and killed. "It's time we stop worrying and get angry, you know? Not angry and pick up a gun, but angry and open our minds. " - Tupac Shakur
#MikeBrown #Ferguson
3w

» LOG IN to write comment.

bby.ria Throw me to the wolves and I will return leading the pack. 3w

» LOG IN to write comment.

bby.ria Throwback to summer ๐ŸŒž 4w

» LOG IN to write comment.

bby.ria Ouch 4w

» LOG IN to write comment.

bby.ria At the end of the day goddamn I'm killin this shit 1mon
  •   _syniaa 1mon
  •   no.h_ prettiest arab everrrr 1mon
  •   mykaahhh 1mon
  •   615.c Slick 1mon
  •   bby.ria Thank yall !! ๏ธ 1mon
  •   officialjsw even more beautiful ๏ธ 1mon
  •   thatkidj__ Tbh we barley hung out but you was cool asfuck from when I meet you . 4w
  •   dirtyydannnnnnn I must admit, your cool and cute. I'd fwy if you weren't weird 4w

» LOG IN to write comment.

bby.ria Found my Harry Potter - Deathly Hallows shirt ๐Ÿ˜ˆ 1mon

» LOG IN to write comment.

bby.ria Selfie in tv screen ft big homie J 1mon
  •   lubnadesha Looks cool 1mon
  •   bbyliv_ Tbh your my best friend I love u so fuking much u r so wise and u teach me a lot of stuff and your gorgeous and funny as fuck and cool as hell and I love chilling with u and we fuck so muh shit up together an we always scheemin this morning was fun af I love u bye 1mon
  •   bby.ria Aww thank u b and Lolol hell yeah I love you so much ๐Ÿ˜ˆ @bbyliv_ 1mon

» LOG IN to write comment.

bby.ria Wrote this because I couldn't sleep the other night 1mon
  •   plathubis hey there's this poetry challenge in April called 30/30 where you write a poem every day for the whole month, you should do it! 1mon
  •   bby.ria Oh cool I'll think about it, thanks :-) @rin.png 1mon
  •   graciebehling Tbh you are a gorgeous individual and I love you so Mich 1mon

» LOG IN to write comment.

bby.ria My beautiful pair of Chinese boading balls. #MeditationBalls #BoadingBalls 2mon

» LOG IN to write comment.

bby.ria Lil Greek Goddess #sister 2mon

» LOG IN to write comment.

bby.ria Lol it was an assignment for English so I decided to post it I'm not a very good poet 2mon

» LOG IN to write comment.

bby.ria boredom at school be havin ya girl artsy as hell 2mon

» LOG IN to write comment.

bby.ria ๏ธ Tbt ๏ธ # #loveyou 2mon

» LOG IN to write comment.