bananancy Oh shit, kitty has friends! Who is doing this? 18h

» LOG IN to write comment.

bananancy BloodOrangeCello and tiny pastries compliments of the chef. We fancy as hell. 2w
  •   bandbristorante Thank you for joining us, we hope to see you again soon! 1w

» LOG IN to write comment.

bananancy JT 20/20 2w

» LOG IN to write comment.

bananancy Observation time. 2w
  •   fishlove6 Comprame algo! Jaja, have fun :) 2w

» LOG IN to write comment.

bananancy Miss. Nancy's homemade sugar cream pie. 3w

» LOG IN to write comment.

bananancy Someone made himself right at home on my baby FJ. #gtfo 3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

bananancy Last night at the Luda/T-Pain show. 1mon

» LOG IN to write comment.

bananancy The one time I went to the laundromat. #tbt 1mon
  •   fishlove6 Dang, it looks creepy. Cucui! 1mon

» LOG IN to write comment.

bananancy Botello Family camp out. 1mon

» LOG IN to write comment.

bananancy I demand all my food be presented to me in 1957 Chevy pickup trucks from now on. 2mon

» LOG IN to write comment.

bananancy Stop looking at me swan. -Sylvia's best Billy Madison impression. 2mon

» LOG IN to write comment.

bananancy Fuck yeah, pizza. 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon bananancy
X-Pro II Nancy Botello
bananancy The last picture I ever took with braces on. So pretty. #tbt 2mon

» LOG IN to write comment.

bananancy The time I engaged in this epic electric battle with a ballerina rabbit. #tbt #what 2mon

» LOG IN to write comment.

bananancy Celebrating Emily's birthday Irish style. 3mon

» LOG IN to write comment.

bananancy Sandy. 3mon

» LOG IN to write comment.

bananancy Intern 3mon

» LOG IN to write comment.

3mon bananancy
Normal Nancy Botello
bananancy Perfect pool day. I wish my @pepperb13 didn't have to work. 3mon
  •   pepperb13 Waahhh i was supposed to be off today too! I hate my boss 3mon
  •   le_javi That water looks so damn clear !!! I wanna swimmmmm 3mon
  •   bananancy @javiermgarza pool party! Lol 3mon
  •   le_javi Woooooo let me know when and where !!! Lol 3mon

» LOG IN to write comment.

bananancy Rusty Business 3mon

» LOG IN to write comment.