baeksoojn Happy 1st Anniversary i hope we can be together as long as we can, until we married yo . Although i'm not a perfect girl for you but i will try my best to be good. Oh! And merry christmas!
Love,
Beby♡
7h

» LOG IN to write comment.

baeksoojn Silent night with candles all around 1w
  •   mncofficial Bebbbb apa kabar ?? Kangen^^ main keBali lagi dong beb :)) makin cantik aja kamu beb :D ini pin aku 51684B40 .. No kamu ilang beb.. @baeksoojn 6d

» LOG IN to write comment.

baeksoojn I wish that for every extra candle on your cake, you receive an extra reason to smile. Happy Birthday to you!
1w

» LOG IN to write comment.

baeksoojn I hope all your birthday dreams and wishes come true. happy b'day! #late 1w

» LOG IN to write comment.

baeksoojn My Birthday wish for you is that you continue to love life and never stop dreaming. May beauty and happiness surround you not only on your special day, happy birthday! #Chanyeol #exok #exo #birthday 4w

» LOG IN to write comment.

baeksoojn Happy Birthday to a person that is charming, talented and witty and reminds me a lot of myself.
A birthday is the most special day in one’s life. Enjoy it to the fullest.
My Birthday wish for you is that you continue to love life and never stop dreaming. May beauty and happiness surround you not only on your special day, but always.

새일축하해요 우리 케빈 오빠! 사랑해!
@kevin_woo1125
1mon

» LOG IN to write comment.

baeksoojn Can't wait 😶 1mon

» LOG IN to write comment.

baeksoojn #poodle 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

baeksoojn Puberty2013-2014! Oh my we are already grown up 3mon

» LOG IN to write comment.

baeksoojn 3mon

» LOG IN to write comment.

baeksoojn Tag by @yefta_kimsky
20 facts about me:

1. Nama asli jingga but people call me beby
2. sekolah di SMA Tarakanita 1
3. Punya mama
4. Punya om
5. Punya kakek nenek
6. Have 3 cute dogs♡
7. Anak DC
8. Groupnya NINETY CREW
9. Aku sayang banget sama yeye
10. Kevinwoo bring me to kpop world ♡
11. Ok my ultimate bias is exo
12. Sahabat kesayangan neh @sojaein @kwon99min @nekochannie @dianatyaas
13. Mencoba berteman dengan siapapun deh
14. Pertama kali debut di kalibata 2013 terus ketemu ama ni orang nih @aditrky
15. Egois banget diriku ini
16. Masuk jurusan bahasa
17. Malessan orangnga
18. Headset, music, and dance ♡
19. BerTrouble maker bareng @nandya_lee (?)
20. Sekarang lagi sakit (?) OKAY LANJUT YA GAISSS MUAH SILAHKAN MENCOBA♡
3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

baeksoojn #lay #tlpina lay♡♡ 4mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

baeksoojn Hai Gais. Ini foto2 pas Kita wisudaan. Gue sengaja buat ini Karena gue kangen banget ama Kalian. Kita beda sekolah tapi Kita Akan terus contact contact kan.. Gue telat banget nangisnya, gue minta maaf ya klo misalnya banyak Sikap gue yang tidak enak dihati kalian, gue suka banget marah2 gakjelas padahal Kalian Gak salah. Dengan lubuk hati yang paling dalam gue minta maaf dan gue kangen banget ama Kalian. Gue ama Tyas satu gedung tapi jarang ketemu. Gimana Mima ama caca yang Sabtu masuk di gonz kan? Gue kangen banget masa masa Kita menggila dibawah pohon jeruk.. Ok itu pohon apa gue Gak tau -_-. Gue kangen banget masa masa gue pengen cepet2 istirahat buat ketemu Kalian Kalian semua. Mima gue kangen drooling joon bareng, caca gue kangen nyancat lo, Tyas Gue kangen banget curhattan , Sammy gue kangen banget jayusan lo (?) . Ok sekian Dari gue, berharap Kita sering contact2an yaaaa. -xoxo beby- P.S : gue telat nangisnya oksip @sojaein @kwon99min @nekochannie @dianatyaas 4mon

» LOG IN to write comment.

baeksoojn WISUDA TARLIM14! 4mon
  •   angelaghzl beb lu di tarlim?!?! kenal katya gaa? 4mon

» LOG IN to write comment.

baeksoojn TARLIM14! 4mon

» LOG IN to write comment.