ayyeitsash By the way what he say he can tell I ain't missin no meals 5d

» LOG IN to write comment.

ayyeitsash I literally can't even breathe rn 3w

» LOG IN to write comment.

ayyeitsash Surprise pool parties are the best way to end the first week of school 4w

» LOG IN to write comment.

ayyeitsash Now I have bunny teeth 1mon

» LOG IN to write comment.

ayyeitsash Ayyee happy Independence Day Jamaica! #wbw #jamaica #IslandGyalsDemARunTings 2mon

» LOG IN to write comment.

ayyeitsash SHE'S SALTY BECAUSE ARGENTINA LOST. #GEHENDEUTSCHLAND #DEUTSCHLAND #germany 2mon

» LOG IN to write comment.

ayyeitsash I really wanted Brazil to win 2mon

» LOG IN to write comment.

ayyeitsash I made a tote bag 3mon

» LOG IN to write comment.

ayyeitsash Fabulous in the womb fabulous to the tomb 3mon
  •   ayyeitsash @fun_arts_crafts sorry I don't give shoutouts 3mon
  •   fun_arts_crafts Oh ooooookkkkkaaaaayyyyy 3mon
  •   fun_arts_crafts U have so many followers lol 3mon
  •   ayyeitsash @fun_arts_crafts most of them are from my new school lol 3mon
  •   jocelynnee__ Tbh your one of my best friends and u need to Kik me and your nice and perfect and I wouldn't trade u in for anybody and everyone always calls us twins lmao when we look nothing alike but its OK cause I would be your twin cause your gorgeous prettier than me and you have the best personality ever and ily best friend and were both natural or going natural and were gonna be natural buddies and u mean the world to me your perfect and please don't leave me as a friend 3mon
  •   ayyeitsash @jocelynnee__ omgomg ily 3mon
  •   emigomezz_ Tbhur really nice and pretty and we had drama together:) 2mon
  •   ayyeitsash @emi_marieee_ thanks2mon

» LOG IN to write comment.

ayyeitsash HAPPY NATIONAL DONUT DAY! FREE DONUTS ARE THE BEST brb crying 4mon

» LOG IN to write comment.

4mon ayyeitsash
Normal Ashley
ayyeitsash 4mon

» LOG IN to write comment.

ayyeitsash Happy Easter #ootd 5mon

» LOG IN to write comment.

ayyeitsash Spring break vibes 5mon

» LOG IN to write comment.

ayyeitsash But wait...let me take a selfie...oops its not a selfie but really we look good #dadsbirthday 5mon

» LOG IN to write comment.

ayyeitsash Ik it's blurry but whateverrrr 5mon

» LOG IN to write comment.

ayyeitsash show time

I got too lazy to tag everyone but everyone did so lovely today #seussical
6mon

» LOG IN to write comment.

ayyeitsash Then there's Melissa 6mon

» LOG IN to write comment.

ayyeitsash We aren't the kids your parents warned you about but we are kinda cool 6mon

» LOG IN to write comment.

ayyeitsash he laughs whenever he sees his own videos 7mon
  •   marlandoc @dinleyw check this out lol 7mon
  •   dinleyw @ayyeitsash and @marlandoc Hilarious!!! 7mon
  •   ayyeitsash @dinleyw and whenever I play the videos back to him he talks to himself like "no you didn't" and I was like what then he said "noo I'm talking to the other Nathan" then when you show him a video of him blowing a kiss he laughs like it's the funniest thing in the world. It is so cute!! 7mon
  •   dinleyw @ayyeitsash he was doing that just now...cracks me up... 7mon
  •   ayyeitsash @weddingfeast do I like what? 6mon

» LOG IN to write comment.

ayyeitsash Fd 7mon

» LOG IN to write comment.