austinjrivers We getting better and better. Pels.... 3d

» LOG IN to write comment.

Valencia Austin Rivers
austinjrivers Lame selfie 4d

» LOG IN to write comment.

austinjrivers The fact that this is one of the homies.....smdh, we got to talk bro.... U can't be doing things like this man! @brockblanchard 2w

» LOG IN to write comment.

austinjrivers Coming..... 2w
  •   dniggz27 Airball... 2w
  •   ketvmine 2w
  •   __d.a.v.e__ Rivers did good against the Cavs @dapowell10 ... Nah he can't let that go to his head, he gotta keep it consistent... Straight ball and effort like the new cat Cunningham 2w
  •   xrydergyrlx Do ya thang!!..stay blessed and humble and always be you..don't get caught in the hype! ! 2w
  •   justin.v_sb Huge fan Austin 1w
  •   zacmoreno @austinjrivers section 122 row 23 seats 1-2! Good luck dawg! 5d
  •   zacmoreno @austinjrivers tell your boy AD to put on a show 5d
  •   southernboy39 I know you don't remember me but I met you at a proamp at uncg and you took a picture with me and gave me your autograph. You became my favorite basketball player when you hit the game winning shot against Carolina. Glad to see your enjoying your NBA career with the Pelicans. 4d

» LOG IN to write comment.

austinjrivers Morning! ....you know who you are. 2w

» LOG IN to write comment.

austinjrivers Need this 2w

» LOG IN to write comment.

Normal Austin Rivers
austinjrivers Sus 2w

» LOG IN to write comment.

austinjrivers He about to give u the action 3w

» LOG IN to write comment.

austinjrivers Happy Thanksgiving! Hope everybody has a safe and blessed day! 4w

» LOG IN to write comment.

austinjrivers Haha okay pops I see you! Didn't even notice this till I saw it on tv tonight. Haha and he used to make fun of my mustache......smh nah not today pops 1mon

» LOG IN to write comment.

austinjrivers I flux with it...... 1mon
  •   _trose_ My caption & everything 😕😐 @druskie 4w
  •   glozekee @jaygaddy_ smh 3w
  •   jaygaddy_ Must be nice @glozekee 3w
  •   crim_dela_crim873 @austinjrivers u have to start shooting the ball u have to man. Wtf is going on? Are u scared or nervous what tf? U asked for mins u getting them it's time man it's time! Monty Williams fixing to go! Make them set the screen go shake em drive make it or kick it out if it's easy! U really can do that all game! U put the ball in the hole plz start doing it man! I'm ur biggest fan man I promise I got the nba league pass just to watch u! U have the potential to be great but great players are never nervous or scared drive first get ur confidence up then start shooting! Once they see that u and ad will take over! It's time man! U a all star Man U truly are u have the potential now use it bro use it!!!! 3w
  •   goldenruby7 You should've gotten the purple ones.. 4d

» LOG IN to write comment.

austinjrivers Game day lets get it 1mon

» LOG IN to write comment.

austinjrivers The rookie @sir_saudade says he wearing his monk shoes today. Also Said they called the last suppers...Smh he has no chill....ever! Lol 1mon
  •   __dreyy Lol @_bricsonn 1mon
  •   captainobvi1 @austinjrivers WOW... FINALLY YOU'RE PLAYING SO WELL!!! Your stats look amazing. I haven't watched any games but I will to see what's changed. You should definitely play more minutes. Your teammate eric gordon has played terribly. 1mon
  •   king__soto I got a free $400 gift card from @footlocker.black_friday 1mon
  •   crim_dela_crim873 I don't understand why the coach put Luke babbit in tonight when Eric gordan got in foul trouble tonight against the blazers. That's the type of stuff I'm mad about. I got the NBA league pass just to watch u play. I guess he's trying to coach like popavich but man y'all are not the spurs y'all are different. What don't he understand that u can score at will. I'm starting to get fucking pissed he needs to be fired or u just need to go to another team. A team that can make sure the ball is in ur hands a lot to prove u can score. Like the Lakers. Go to the Lakers and you'll be a NBA superstar. I guarantee it. Well I'm still watching the game hope u drop more than 10 tonight. Take care and god bless. Follow back if u can I'm ur biggest fan man. @austinjrivers 1mon
  •   coltenalan30 I got my free iPhone from @foot.lockerofficiale 1mon
  •   coltenalan30 I got my free white iPhone 5s from @foot.lockerofficiale 1mon
  •   douggo @ronnie.lau this is something @hohocakes would try to pull 3w
  •   ronnie.lau @douggo @hohocakes with his capris too 3w

» LOG IN to write comment.

Mayfair Austin Rivers
austinjrivers Staying focused! Time to eat....got to keep getting better everyday. 1mon
  •   lilsmileeyy I hope you know you fucking suck you were a bust a major let down number 1 my ass the only reason you made it was your dad if it wasn't for him you wouldn't be shit better thank him with yo sorry ass you was good until yo work ethic shrunk ol sorry ass boy you fucking suck ass I wouldn't pick you up at a rec 3w
  •   reaystat05 Omg chill @lilsmileeyy Austin @austinjrivers is a great baller just cause doc is his dad doesn't mean he has it easy if you wanna be great practice and practice makes perfect and that's what he does @austinjrivers keep doing you homie don't let haters get to you! 2w
  •   lilsmileeyy @reaystat05 i agree with you but he a rich kid he don't have no motive to be great everybody great came from the struggle if I had what Austin had I'd be the best right now because I have the drive he way to over rated in my opinion he practices but his mind isn't all the way there he sucks for the same reason Jordan's sons suck 2w
  •   reaystat05 @lilsmileeyy I think he is different 2w
  •   lilsmileeyy @reaystat05 that's your opinion everybodys opinion is different in my opinion he was a big bust and way to overrated 2w
  •   reaystat05 I understand your opinion @lilsmileeyy 2w
  •   will_seelman @lilsmileeyy that couldn't be further from the truth. Austin works harder than the majority of the players in the NBA. Trust me I've seen him in the offseason 2w
  •   lilsmileeyy @will_seelman what get the fuck out of here if he worked that hard he'd be better than the majority but he's not point blank 2w

» LOG IN to write comment.

austinjrivers Doing no shave November.....even tho my beard game a little weak... all good tholol 1mon

» LOG IN to write comment.

austinjrivers Thanks to @adidasoriginals and the #miFLUX app for these custom shoes 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

austinjrivers We all packed in this little bus cause the plane broke down....AD said he the freestyle king! Said he calling out @hitmanholla 2mon

» LOG IN to write comment.

austinjrivers Big road trip for this team, started it well, have to finish it! Good test for us 2mon

» LOG IN to write comment.