austinjrivers Backyard....vibes 2w

» LOG IN to write comment.

austinjrivers Squad....Big win tonight. Running and Gunning. We going for it this year #clipsnation 2w

» LOG IN to write comment.

austinjrivers Venice.... 2w

» LOG IN to write comment.

austinjrivers Big win last night for the squad. That boy @cp3 went off....now make a meme about that smh. S/o to @bball_beast_21 for the dope graphic pic. 3w

» LOG IN to write comment.

austinjrivers Swag back, it ain't leaving me again. Confidence on a through everything. 4w

» LOG IN to write comment.

austinjrivers So proud of my bro @qcook323 ...the senior captain and leader.... and all the young killas at Duke.... @BigJah15 @tyusjones06 @_rubdi ! Coach k the greatest. Yall go finish this tourney strong and take it all. Let's get it Blue Devils!! 4w

» LOG IN to write comment.

austinjrivers People take things too seriously sometimes lol. Obviously it was a joke. But anyways yall wish us clippers good luck tonight. Especially @blakegriffin32 and matt_barnes22!
And yes we are kidding don't take it too seriously lol
4w

» LOG IN to write comment.

austinjrivers Haha @pausha it's all good man. You win some you lose some.... @damianlillard why did u have to do him like that lol smh 1mon

» LOG IN to write comment.

austinjrivers Well this just messed up my bracket .... 1mon

» LOG IN to write comment.

austinjrivers Good team win tonight. Got to finish this last stretch strong before we head into the playoffs. Let's get it. #clippernation 1mon

» LOG IN to write comment.

austinjrivers Yuppp 1mon

» LOG IN to write comment.

austinjrivers So proud of the lil homie @bjtay1 for making first team all rookie. Keep working man. True hooper .... M.o.a.M 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal Austin Rivers
austinjrivers This can't be real....lol some people 2mon

» LOG IN to write comment.

austinjrivers The little homie got hurt today. Playing around too much. He miserable right now smh 2mon

» LOG IN to write comment.

austinjrivers Honestly do you play..... 2mon

» LOG IN to write comment.

Normal Austin Rivers
austinjrivers Game day....gotta get it back tonight.
S/o to @anygfx for the pics
2mon
  •   _pyyrex 1mon
  •   skinnedplayers Look @freemangfx Edit of you!!! 1mon
  •   dcroaker11 What's good Austin this Damarcus Croaker, we played this summer at the magic Rec with BG, C. Lee and Gortat...let me get a follow back 1mon
  •   mitchplease__23 Dude you can do better.... @cunception 1mon
  •   olivia.sampson Hmmmmm what do we have here 1mon
  •   takias_30 Beast 1mon
  •   javon_gibbs Aye turn up on them people 2moro man fr. Stop playing with these people in the league & give them numbers AR. It's time for you to go back to your Winter Park days & take over. Please shut these people up & go ham 2moro lol. It's time to let people know & remember who tf you are A Rivers fr bro put up numbers and take over 2moro bro 🏽 3d

» LOG IN to write comment.

Willow Austin Rivers
austinjrivers 2mon

» LOG IN to write comment.

austinjrivers ....smh lol
Found this old clip lol
2mon

» LOG IN to write comment.

Normal Austin Rivers
austinjrivers New big Sean tho.... 2mon

» LOG IN to write comment.