•   sinteauh Well put!!Yayyyy I'm excited!! just sucks I have to go alone. The only person I know who loves her has to work. Plus the theater that's showing it is a 21+ theater since they serve alcohol. Bjork and a strong buzz..cannot wait!! 4h
  •   asoftdistortion ha ha... I love a determined lady @sinteauh going alone sucks, but a strong buzz will cure that problem quick! 4h
  •   asoftdistortion aww @jullianlopez you can't have 'em all lol... and at least you were there for it in person. now I gotta save up my dollars for the physical release! 4h
  •   sinteauh Haha oh I'm sure it will! It'll be an emotional experience. Will I cry? Most likely. Will I regret it! Hell no. 4h
  •   asoftdistortion haaaaaaa I won't lie... a couple moments are gonna get you... had I not been embarrassed I might have shed a few myself lol @sinteauh 4h
  •   sinteauh Hahah The water works will happen. I'm sure it will! She just makes me so happy 4h
  •   djmorphous Love this rendition of the photo. I get to go and see the movie at the legendary Eastman House. (The home where the Kodak moments all began) 3h

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

asoftdistortion as much as my 4s treated me right... #upgrade 2d
  •   mosesvee RIP 2d
  •   superdinosaurio I have a 4s LOL, I need the 5s 2d
  •   asoftdistortion I said screw the 5s and went to 6! @superdinosaurio 2d
  •   superdinosaurio Yes I know, but I want the 5s, I like it. 2d
  •   _lit ooh la la, congrats! I am dreaming of the six plus for next year, if there aren't five more phones before my contract runs out 2d
  •   asoftdistortion 6 plus is too much phone for me, but yes mama get it. lol chances are you'll be getting the 6 plus plus or some nonsense @_lit 2d
  •   peppy_trotl it's cool that the iPhones are sold already with the coffin.. 1d
  •   asoftdistortion lol @peppy_trotl and that's exactly where my 4s is staying 1d

» LOG IN to write comment.

asoftdistortion movie time with pops!
#nowwatching #fury #bradpitt
4d

» LOG IN to write comment.

asoftdistortion went to the delicious food show today... needless to say I have my priorities in check.
#dfs14 #shortandsweetcupcakes #cupcakes #nomnomnom
4d

» LOG IN to write comment.

asoftdistortion the best time of year! 4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

asoftdistortion had a lovely dinner with some amazing people on Friday, and this is the only picture I have to show for it.
#thanksgiving #dinner #latergram
2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

asoftdistortion this part always makes me laugh... exactly what kind of dream were you having regan?
#exorcist2 #theheretic #lindablair
2w

» LOG IN to write comment.

asoftdistortion fyfe put out a new song today. I seriously cannot wait for a full album.
#nowplaying #np #fyfe #holdingon
2w

» LOG IN to write comment.

asoftdistortion I'll keep it brief, but I had a picture reach 100 likes! who cares I know... a lot of you do that regularly, but I think it's impressive - for me anyway. I never thought I'd get past 20! I really enjoy IG, so this makes me happy. many thanks to all those who enjoy this app as much as I do. keep the likes, comments, and pics coming... now on to 200!
#100 #yay
2w

» LOG IN to write comment.

asoftdistortion #mcm and #wcw take your pick 2w

» LOG IN to write comment.

asoftdistortion a little something @jcat83 found for me on her trip to japan.. t/y Julia! xo
#björk #biophilia #japanese #cd #album #obi #bjork
2w

» LOG IN to write comment.

asoftdistortion yeah... I don't think this one is gonna work
#qtip #defect #whahappan
3w

» LOG IN to write comment.

asoftdistortion tonight!
third time and it feels like the first.
#lykkeli #live #toronto #koolhaus #ineverlearn
3w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

  •   asoftdistortion lol @tjfernandes yes just the 3 of us in the whole theatre 3w
  •   asoftdistortion November is still not so bad @eliotwat it's just good that it's coming near you. it would chap my ass if I missed this due to it not playing near me. by the time I saw the actual show it felt like everyone and their mother had already seen it... so I get what you're saying 3w
  •   marcelilada Yay! Going this Wednesday for a press viewing, sooo can’t wait :o))) PL premiere no sooner than on Oct. 20th. 3w
  •   p0ssiblymaybe i really wish i could see biophilia live on a screening its so sad my city aint going to have one 3w
  •   asoftdistortion I'm just excited to see it at any point, but a press screening would be fun! @marcelilada 3w
  •   asoftdistortion not even somewhere close? @p0ssiblymaybe 3w
  •   p0ssiblymaybe there is going to be just one screening in brazil, and its in Rio de Janeiro (or São Paulo... i dont remember...) its sad and funny that my city doesnt have any dates, here where i live we have one of the only two IMAX theaters that exist in brazil 3w
  •   mosesvee Thanks 3w

» LOG IN to write comment.

asoftdistortion i only have eyes for you
#halloween
4w

» LOG IN to write comment.