•   donovannnv Looking hotter than Halle Berry 1d
  •   aldo1028 You look great, best catwoman cosplay I have seen at the cons 1d
  •   vampkittyy I gotta upload our pic xoxo it came out cute 23h
  •   ashbash13 Haha no no no @donovannnv @aldo1028 thank you sooo much all thanks to my fam that helped me out it together lol @vampkittyy yay!! Yes please! Mine were too far away 22h

» LOG IN to write comment.

  •   giullianovilla That was you?! I feel terrible I literally passed by when you guys were taking this picture and didn't get to say hi. 4d
  •   ashbash13 Haha well I was in a mask so hard to see who it really is next con! lol @giullianovilla 3d
  •   dmanstew I have no idea how to message people on this thing, but here's the link by the by! https://www.etsy.com/shop/Akujinscos 3d
  •   ashbash13 Thank you I will def look them up! @dmanstew 3d
  •   canvasfab Hope you had a great time at Supercon print any photo on a 12x12 canvas for only $12 exclusively at CanvasFab.com ! The perfect size for any instagram pic! 2d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

ashbash13 "Another night out, another dance floor" #hardrock #thehustonlife 2mon

» LOG IN to write comment.

ashbash13 The final product I must say I'm pleasantly pleased with them. Take a wild guess as to who my next character is 🏼
#firsttimecontacts #allforcosplay #pinkyparadise #EOSDollyGreen #fromblackeyestogreen #greeneyes #fakegreeneyes #cosplay #cyclops #supercon
2mon

» LOG IN to write comment.

ashbash13 Attempting to put contacts in my eyes for the first time #firsttimecontacts #allforcosplay #popstried #thevideois20minslong #virgineyes @vma64 @madisonamadorr 2mon
  •   miriam_when Haha, I open my mouth when I put my contacts in too, and anything else that requires concentration. 2mon
  •   ashbash13 Haha yeah I open my mouth when putting mascara and my eyeliner on! Ugh it was hard but they are in! At least I have a month to practice putting them in haha @miriam_when 2mon
  •   kateskate HAHA I love this video 2mon
  •   devri_ann Lol!!!! I remember putting contacts for the first time. It was terrifying. Haha 2mon
  •   jennyluv143 1mon

» LOG IN to write comment.

  •   dara.boo_ Your last hashtag Looks appetizing though :) 2mon
  •   ashbash13 Haha I gotta work on my smearing skill @dara.boo_ but yes it was very good , filling and nice and healthy! Lol 2mon
  •   dara.boo_ I gotta try to make these :) 2mon

» LOG IN to write comment.

ashbash13 She's beauty and she's grace, she's Miss United States (well to me she is) lol #happymothersday #glamourshots #agelessbeauty #bestfriend 2mon

» LOG IN to write comment.

ashbash13 The older I grow, the more I realize that my mother is the best #bestfriend that I ever had! #ilovemymama #happymothersday #wecelebrateyoueveryday 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.