arishaheych A "congrats on your new home" cake. Vanilla and jam inside #vanilla #cake #newhome #flowers #sugarflowers #pearls #gold #blue #PieceofCakeRochdale <3 2d
  •   kurdts Arisha I think you should just send me daily cakes so I can grow fat happily. 2d
  •   arishaheych Lol @kurdts ! If only I had the patience to bake every single day 2d
  •   kurdts They don't even have to look that good, just taste as great as I remember!!! 2d
  •   arishaheych I totally forgot! Did I bring some in at one point? @kurdts 1d

» LOG IN to write comment.

arishaheych More cupcakes! Chocolate Orange for my sister and Maltesers #cupcakes #chocolate #orange #Maltesers #vanilla #buttercream #glitter #pearls #bakingagain ! 5d

» LOG IN to write comment.

arishaheych More cupcakes for an order Someone was actually craving them believe it or not! 😶 #PieceofCakeRochdale #cupcakes #red #green #gold #palegold #vanilla #sugarflowers #pearls #bakingagain 6d

» LOG IN to write comment.

arishaheych Millie princess on her 4th birthday Tea party, proper party at Eid #littlesister #cute #baby #princess #birthday #cupcakes #chuffed #pink #tiara #SnowWhite 2w

» LOG IN to write comment.

arishaheych "I'll stay up with you" he said. ~
"You staying up?" I asked. "Yes," he said. ~
LIES.
3w
  •   duh_ju Lol bae caught meh slippin 3w
  •   hashboss_h Shat up jew. And technically I stayed up.. just not awake 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

arishaheych Happy birthday to my beautiful friend @sai_demon ! Finally 21 :') so glad we all met and became such good friends! Can't imagine uni life without you! Though you are a crazy German, I hope we stay friends, forrrrrrrever. *cue bromance song* "I love you, in the most heterosexual waaaaaaay" 1mon
  •   sai_demon Am I holding a banana there? Love you too arisha, in the most heterosexual way. Uni life would have been so boring and useless if not for you and the others. Lets keep the crazyness up for many more years, Inshallah! Eh 21, too old. Nows the time to turn me into a never aging sexy ass vampire (any vampires out there attention!) 1mon
  •   arishaheych @sai_demon you need a Damon Salvatore 1mon
  •   sai_demon I rather have Klaus,tbh 1mon
  •   arishaheych @sai_demon or Klaus, or Elijah, or Stefan. The list goes on 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

arishaheych Little princesses #cute #pink #lovethem #princesses <3 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

arishaheych Cute baby, happy baby, little ball of smiles! Eliza #baby #cute #sunny #smiles #happy #love <3 2mon

» LOG IN to write comment.

arishaheych 300th picture dedication to my fandoms, without whom I wouldn't be the person I am today. Thank you, and I'm sorry I couldn't fit you all on.

#FullMetalAlchemist #FMABrotherhood #EdElric #AlElric #LoTR #Gandalf #Radagast #Saruman #SherlockHolmes #JohnWatson #AoT #SnK #ErenJaeger #SebastianStan #WinterSoldier #DoctorWho #11thDoctor #MattSmith #SPN #Supernatural #DeanWinchester #SamWinchester #JaredPadalecki #JensenAckles #megaultrafangirl #love #obsessive #andwhat ? (Sorry for taking up space with my hashtags, well... Sorry not sorry)
3mon

» LOG IN to write comment.

arishaheych Omg. if only this was the case! #meme #bigass #lifeproblems #wow #plz #allinagreementsayaye <3 3mon

» LOG IN to write comment.

arishaheych Wow these were so yum with fresh cream and jam, if I do say so myself! #homemade #fresh #scones #cherries #raisins #bakingagain! #baker #snapchat <3 3mon

» LOG IN to write comment.

Valencia Arisha

» LOG IN to write comment.

arishaheych Throwback not Thursday. #buddies #cute #checkdathair <3 3mon
  •   ekra_khan Oh my God.. that's me :P its so cute arisha... :D :D 3mon
  •   arishaheych We were so cute! Mum was showing me her old pictures 3mon
  •   ekra_khan Ohh :P whos in the center :O :p and yeah we were so cute :P 3mon
  •   arishaheych @ekra_khan oh I can't remember! I'll ask tomorrow, sorry! 3mon
  •   ekra_khan Haha :P okay :P let me know :D 3mon
  •   arishaheych @ekra_khan She said it's Yasmin Mami's son :) 3mon
  •   ekra_khan Ohh :P okay , i'll ask my mum also :D 3mon

» LOG IN to write comment.

arishaheych For @saira_ja 's brother who turned out to be 20, not 21. These were taken pre-fixing the age 😶 #21st #birthday #cupcakes #embossed #green #blue #white #chocolate #buttercream #Oreo #PieceofCakeRochdale <3 3mon
  •   sai_demon @arishaheych thanks again Bro. My Parents went a bit mad over them lol. Guess cupcakes taste sick with chai. They nearly all gone. 3mon
  •   arishaheych @saira_ja lol! My mum HAS to have it with tea too x 3mon
  •   sai_demon Must be the Pakistani genes 3mon

» LOG IN to write comment.