arducbrs #Repost @sarpakkaya with @repostapp.
・・・
Yine mi güzeliz....
Dostlarla akşam keyfi... @arducbrs @keremfirtina @ozhansayhann
4d
  •   ruslan_bayramov89 Salam 26min
  •   bitter_97 535k 22min
  •   eesraashn Dizideki kitabı nerede bulabilirim @arducbrs 18min
  •   arducbrsofficalfc 16min
  •   hande.davulcu Bu kadar heyecanlı sonlar olmasa.. Çünkü ben meraktan ölücem artık ama senin elinde olan bir şey değil neyse iyi geceler @arducbrs 11min
  •   gulnazkilic937 Barış abi yalvaririm beni takip et cok bir şey istemiyorum sadece takip @arducbrs 8min
  •   clumsy.ballerina @periw_va Gupse Ablayı yakıştıramamanızın sebebi şu Barış Ağabey bebek yüzlü o yüzden yanında ablası gibi durduğu söyleniyor oysaki Gupse Abla Barış Ağabey den 3 yaş büyük Elçin Ablada 2 yaş bi fark yok evet Elçin Abla baya yakışıyor onla ama Barış Ağabey mutluysa bişey diyemeyiz bence Barış Ağabey bebek yüzlü olduğu için öyle düşünülüyor 6min
  •   esra_culhaoglu Allahımm tipe bakkkkkkkk yaaaa 4min

» LOG IN to write comment.

Normal Barış Arduç
arducbrs #Repost @alibalek10 with @repostapp.
・・・
Aslanım Ali :)
6d
  •   tcbeyzaacar Ya allah için sen gercekmısın. bu kadar yakışıklı kusursuz mükemel biri olamaz bence barış diye kimse yok sanalsın sen 2h
  •   gizemcelik11 Bazen sadece küçük çocuk yerinde olmak istersin 1h
  •   ayseerdoganj Dizi hergun neden yok acaba? @arducbrs ;((((( 1h
  •   mgctm202 Schau ihn dir an... @suheda.kya 1h
  •   ayka_stiliska Supersin bele gözel baxişmi olar yarebim 1h
  •   leyla_birlik Ben sende tutuklu kaldım.... :'( 1h
  •   ozlem_esmahan 49min
  •   melisa_uyan Allahım degneye öyle bakm ya artık televizyonu kiricamm 17min

» LOG IN to write comment.

Normal Barış Arduç
  •   sevdayildizazad Bak burda insanlıktan çıkanlar var meclise girdik kuduruyolar.geberin emi #suruçtakatliamvar insan olmayan anlayamaz....dimi kızz @baharrtkn 2d
  •   altunufagimeryem @rabia_buyukadam aslında sen anlamak istemiyorsun Dağdakilerde Bu Ülkenin Vatandaşı Bu kirli sisteme ve politikaya boyun egmemek için dağdalar .Vatan diye bir şey mı kaldı.Vatan sağolsunmuş Bu Ülkenin evlatları ölüyo süz vatandan bahsediyordunuz #vatansağolmasın bu #ÜlkeninEvlatları sağolsun biz artk bunu istiyoruz.PKK limisin soruna gelince Ben Halkların kardeşliğini savunan biriyim. #SavaşDeğilBarışİstiyoruz. 1d
  •   hebunsafa Helal sana be 1d
  •   aysylmz07 Suruçta bomba patlıyor insan katliamı oluyor herkes böyle siyahlara bürünüyor.. Asker şehit düşüyor, polisin doğmamış evladı yetim kalıyor, ama biz sizlerin sayfasında tek kelime göremiyoruz !! Bi düşün suruçta ölenler neden öldü ? Asker neden öldü ?? Suruçtakini bilmem de asker sen ben evimizde rahat uyuyalım diye öldü !!! Sayın @arducbrs 1d
  •   kiralikask_elbar #BarışİleElçinEvlensin gupseyle el ele poz ne demek gecce.com da gecelerde 10h
  •   hulyacamci Askerlerimizde sehit oluyorr 7h
  •   jasmin777h Çok üzülüyorum Türkiye için, zor zamanlar Türk halkı için. Şüphesiz Allah bütün şehitleri cenneti ile ödüllendirir. Azerbaycan'dan sizin için dua ediyoruz. İnşaAllah tez zamanda durur, durdurulur Ölümler 6h
  •   merve_kelek aziz sehitlerimiz icin de tepkini gosterirsen bu humanist tavrin daha inandirici olur @arducbrs 5h

» LOG IN to write comment.

Normal Barış Arduç
arducbrs Kuzum gelmiş :) 2w

» LOG IN to write comment.

Normal Barış Arduç
arducbrs Tatildeymiş gibi çek 😎 2w

» LOG IN to write comment.

Video Barış Arduç

» LOG IN to write comment.

Normal Barış Arduç
  •   rjhnk @milaya_086 Farkinda degilseniz yaklasik 1000 yorum var. Nasil hepsine cevap versin? 1w
  •   milaya_086 Farkindaysaniz genel olarak yazdim iyi okuyun lutfen @rjhn17 1w
  •   rjhnk @milaya_086 Ne yazmak istediginizi anladim. Inanin ki zamani olsa herkese cevap verir 1w
  •   rukiiiyeee69 Ya ben senin ta bugunun saraylisindan cok unlu olcani tahmin etmistim iyi bi oyuncusun bence 7d
  •   milaya_086 Oki @rjhn17 7d
  •   feyza_arslan Bencede mukemel ama uzaktan akrabasi olmak cok sikici amcasini oglu dogukan arduncun akrabasi olunca 6d
  •   feyza_arslan Diymi baris ardunc ama hatirlamaz amcasinin oglunu 6d
  •   recepozgunes Paylaşım için çok teşekkürler... Puno hvala ;) ne zaboravi srebrenicu i bosnu!!! 13h

» LOG IN to write comment.

Normal Barış Arduç
arducbrs Sansür ... 3w

» LOG IN to write comment.

Rise Barış Arduç
arducbrs Dedeyi neneyi sev, yeşili koru 😎 4w

» LOG IN to write comment.

Valencia Barış Arduç
arducbrs :) 4w

» LOG IN to write comment.

1mon arducbrs
Inkwell Barış Arduç
arducbrs Hep sen mi çekicen :) (görüntü yönetmenimiz @bekir_toplar )😎 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon arducbrs
Rise Barış Arduç
arducbrs #kiralıkaşk bi gece yine setteyiz... 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon arducbrs
Normal Barış Arduç
arducbrs Dizimize katkılarından dolayı @damat_tween e teşekkürler :) #kiralıkaşk 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon arducbrs
Normal Barış Arduç
arducbrs #Repost @berkokty with @repostapp.
・・・
Canım Kardeşim,ailemizin en yakısıklı ferdi Barış Arduç'un yeni dizisi 'Kiralık Aşk' bu aksam 20.30da @startv de baslıyor.Kacırmayın. @arducbrs
1mon

» LOG IN to write comment.

1mon arducbrs
Aden Barış Arduç
arducbrs Yılların eskitemediği dostluk, aslanım LEO 😎 1mon

» LOG IN to write comment.

2mon arducbrs
Normal Barış Arduç
arducbrs 😎 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon arducbrs
Normal Barış Arduç
arducbrs Setten selam var #kiralıkaşk :) 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon arducbrs
Video Barış Arduç
arducbrs Yoook be ne özlemesi ... @ufuklacem :) hastasıyız ️😎 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

2mon arducbrs
Normal Barış Arduç
arducbrs #Repost @bekir_toplar with @repostapp.
・・・
çoğu bitti azıkaldı kiralık aşk geliyor ...)
2mon
  •   suhedagulsah Bu sahneyi izlerken ölüyodum kafama taş düştü de 2w
  •   rabiaa_3 @esso_dmrl Jaaaa 2w
  •   gulnaz.hudaynazarova Çok basabilirsiniz gerçekten sizi tebrik ediyorum. Çok güzel bir ekipsiniz. 2w
  •   star_life_girl AY ÇOK TATLISIN YA 1w
  •   _n.u.r.a.y._ kusurun varmi ki senin? 4d
  •   loka_iglesias ااااااااه لقد اني متتت ف هده اللقطة 2d
  •   zehraademiirr Ciddili yakisikli 1h
  •   rabsclk Şimdi şöyle söliyim önemli olan yakışıklı olman değil ama o gülüşün ne güzel biliyorm bu yazdıklarım umrunda bile olmicak ki görmicekte o yüzden yazmak istedim Allah özene bezene yaratmış bu adamla her yerde yaşanır ki hic konuşmadan uzaktan baksam bile yeter saçma sapan şeyler yapıp fotoğraflarını telefonumda taşıyıp canım sıkılınca izliyorm çok şey değilki istediğim sadece ölmeden bi kere görsem gerçi ben görsem o beni görecek mi sanki ? Tabiki de hayır ben kim o kim ben kim yani neysee ... Bazı şeyler imkansız işte Allah büyük Belki bigün uzaktan da olsa görürüm bi umut işte ## 41min

» LOG IN to write comment.