angelinaxd Injeolmi Snow Flake Bingsu ️ Yup, so happy tt Nunsaram offered us free bingsu!! 3h

» LOG IN to write comment.

angelinaxd | Oatmeal Brekkie w Organic Dried Seeds & Raisins | 9h

» LOG IN to write comment.

angelinaxd Having my Blueberry Haven Smoothie after dance class Always choosing the combi with the least Calories count. When I'm stressed, I dance... What's exam? Can eat not? 23h

» LOG IN to write comment.

angelinaxd 🍋 My kind of detox drink 🍋 1d

» LOG IN to write comment.

angelinaxd Happy Labour Day everyone! I did a mini spring cleaning for my hp photo album & saw this photo!! Love this photo so I have no choice but to post it up 2d

» LOG IN to write comment.

angelinaxd First time trying this legendary 百年 Yong Tau Foo stall Love it's super clear soup, & the ingredients are really fresh! Lucky that it's not sold out yet 3d

» LOG IN to write comment.

angelinaxd Cravings settled Llao Llao at Bugis after Studio Wu's dance open class!! So happy to be dancing in @choonhui class just nw 3d

» LOG IN to write comment.

angelinaxd Sweet Indulgences Thankful to have u arnd to nag at me to eat... Coz I'm too focused studying. @iam_wan_ting 3d

» LOG IN to write comment.

angelinaxd Sth warm. Been such a long day. 6d

» LOG IN to write comment.

angelinaxd When studying becomes so boring... Find sth to entertain u before moving on to the next chapter Can never make an avatar tt looks entirely like me coz of my hairstyle (tts not within the catalogue) But yea, this shows my determination to improve on my sassy dance style -Girlstyle & not poledance- 1w
  •   xtyap_ HAHA thanks for entertaining me too clar I cannot take how the facial expression is so constant even as u are doing such a difficult pole dance!! But yes can't wait to watch u do that at prod :pp 1w
  •   chaiwanmushi HAHAHA ONG CLARRR 1w
  •   chaiwanmushi OMG 1w
  •   yvonn_o HAHAHA so cute 1w
  •   angelinaxd @xtyap_ yeah, tt eyes n smile LOL!! Don't feel like studying alr @chaiwanmushi hahhh OMG! @yvonn_o stress relief effect~ 1w
  •   ahnetteruns Omg what's this!? 1w
  •   angelinaxd @ahnetteruns some damn funny app called myidol. Really too bored of studying 1w

» LOG IN to write comment.

angelinaxd This song is so catchy... ... I kennot! ️ Pretty Song Ji Hyo is such a cutie in this MV Neo Gwiyeop da?!?! *clar's playlist on replay* 1w

» LOG IN to write comment.

angelinaxd Hot Cafe Mocha to keep me awake while studying in Library ️ Even the skies are crying, I'm watching & feeling so drained of energy... ... 1w

» LOG IN to write comment.

angelinaxd Lightings too bright but ohwells... Glad to have these girls for support through such an 'eventful' day Haha! #clarsbadday #everythingswrongfortoday #lesigh 2w

» LOG IN to write comment.

angelinaxd Apple Soju What an experience to drink straight from an apple cup?! It's surprisingly refreshing, and I was downing like 4 cups straight to soothe my burning throat from my dinner. Don't worry, I think the Alcohol content is kinda mild. {Jug of Apple Soju - serving at least 12 cups} 2w

» LOG IN to write comment.

angelinaxd Korean Craze Dinnerdate Red Bean & Sweet Potato Patbingsu (this is my dessert oh...) 2w

» LOG IN to write comment.

angelinaxd Love mummyong to the moon and back ∞ times!! Just coz she knows that I'll be out for dinner & would like to have a healthy lunchie, she prepared Cauliflower & Snow Corn Porridge w Omelette Luncheon as sides for me! 2w

» LOG IN to write comment.

angelinaxd | Saturday | Break from everything else. Glad that I've the time to mask my face tonight say burbye to pimple outbreaks, air impurities and what-nots... 2w

» LOG IN to write comment.

angelinaxd Fancy getting ️ Matcha Ice Cream on Cone when Maccha House is already closed for business tonight (haha, went down a tad too late)! But if you ask it, you can have it! *Princess Logic?!* 2w

» LOG IN to write comment.

angelinaxd | Fish Tales Cafe | Prawn Aglio Olio w Hunger Combo (consisting of Chowder of the Day -Mushroom & Drink) Greedy me added Calamari as sides... ... Delicious meal w great company! 2w

» LOG IN to write comment.