angelhoran {fuck Tuesdays}
-
I hate this day so fuxking much. We had a Latin test, I failed, I had to explain something to the teacher, I failed, in German we have to work in groups, I have the worst group ever, I have the worst headache ever, I'm done. Just done. But tomorrow it will be a a good and...idk day. 🏼 but I hope your day was better than mine.
And yeah. Today is #HarryDay so actually I wanted to do a Harry edit, but I found these Narry pics so I just...yeah (hope u like it). All the love x
-
#qotd: how are u and how was ur day?
-
[#1d #niallhoran #harrystyles #narry #liampayne #louistomlinson #gainpost #zaynmalik ]
5d

» LOG IN to write comment.

angelhoran {OMG OMG}
-
I JUST MET MY INTERNET BFF FOR THE FIRST TIME YESTERDAY! IM SO FXCKING HAPPY GUYS AHHHHHHHHHH🏼. It was so nice and I just cried when I was home again. But yeah, I hope we gonna meet soon again cause I miss her sooooo much already.
And also Niall is on Sc again. Ayye. Okay I don't know what to talk about
-
#qotd : do u have Internetfriends? And if, have u met them?
-
[#1d #liampayne #louistomlinson #harrystyles #niallhoran #zaynmalik #zquad #gainpost ]
2w

» LOG IN to write comment.

angelhoran {thug life}
-
It's Thursday, I'm tired, have to study, tomorrow is Friday, I have PE , I'm in my period. This week is just horrible. I have to do 10 ,or more, pages. And today our teacher told me and my friend that our essay, which we did for the yearbook, is perfect and that this will become a little article in the book. No thanks. (Ik my English is on fleek). But yeah, today a friend was at mine and we did....something not so good. We just did one of these 'lover-tester' thing with a girl and a boy form our class. We send it into the group, cause they had 100% and it was quite cool , but yeah now the girl is angry, fucking angry, and nobody understand why I mean it was just a joke wtf.
But yeah, I hope your week was a better week than mine.
-
#qotd : kitten or puppy?
-
[#gainpost #1d #niallhoran #harrystyles #liampayne #louistomlinson ]
2w

» LOG IN to write comment.

angelhoran {oml}
-
It's weekend and I just realized that i have to go to school on Monday. Yeah, my holidays are over, f this . But I only have school for a week and then I have a day without school🏼 I hope May is coming soon, cause that's a month where it's really lazy, many days without school, 4 days in London, 5sos concert and I'll meet some of my bæs I'm really excited.
But okay, I'm jealous of these ppl who still have holidays.
I still suck w captions, idk what I should write. My life is boring , ik🏼
-
#qotd : when started school for again?
-
Sorry for wrong grammar -
[#1d #niallhoran #liampayne #louistomlinson #harrystyles #larrystylinson #gainpost ]
3w

» LOG IN to write comment.

angelhoran {scared af}
-
So yeah, where i live was a short thunderstorm. I was so fucking sacred, because I hate thunderstorms soooooo much🌩 but actually it wasn't that scary, yeahhhh i have to calm down, but I can't. I'm old enough to clam down when I hear thunder but nah🖕🏻.
Anyway, I'm finally happy with this edit, wohooo. It isn't that good and not worse, so it's okay🌚 I actually like it. And I hope u guys like it too.
-
#qotd : what are you afraid of? + go and follow me and my friends --> @mindfuck1d -
[#1d #louistomlinson #liampayne #harrystyles #niallhoran #larrystylinson #gainpost ]
-
>sorry for my English<
4w

» LOG IN to write comment.

angelhoran { fml }
-
This edit sucks, right? I'm still not happy with the whole theme. But okay, I'll try my best
Idk what I should talk about. Cause my life is boring af. But yesterday for example, I was at a sleepover w some friends. Actually it was pretty fun, but idk...but nah.
Anyway, I'm so confused af, cause of all these updates on Snapchat, IG and stuff. Fml.
I still suck w captions.
-
#qotd; Instagram or Snapchat?
-
[#1d #niallhoran #harrystyles #liampayne #louistomlinson #larrystylinson #gainpost]
1mon

» LOG IN to write comment.

angelhoran {M.O.M}
—okay bye. MIND OF MINE IS JUST AMAZAYN! I can't get over it wtf. But it's also 1 year without him now...that's just crazy, guys.... but he's happy to do what he always wanted to do and yesterday...omg ...Niall...snapchat....MY ANGEL HAS SC🏼 hahah. I'm still so proud. And also...i bought new make up yesterday, fuck yessss, finally I still suck with captions
#qotd : fav song of M.O.M?
#aotd : Fool for you
[#1d #niallhoran #liampayne #harrystyles #louistomlinson #larrystylinson #zaynmalik #mindofmine #zquad ]
1mon

» LOG IN to write comment.

1mon angelhoran
Normal - ̗̀ emily  ̖́-
angelhoran {sick}
—this edit is not perfect. I tried to do it better, cause the last edit was bad af. But I hope you like it guys. it was fucking hard to do it, I'm sick and actually I want to sleep, but I have no time. Studying and stuff, ya know?
Okay, let's talk about what happened tomorrow.
One question: Do people have privacy?! I mean, how dump was this girl/boy that he/she hacked Anne's iCloud acc? The boys and their family have privacy! These pictures are private. It makes me so fucking angry. I feel so sorry for them.🏼
But let's talk about something positive....I have holidays soon (okay idk something else positive now) but yeah. 19 days no school omgoh god my captions are getting worse and worse.
#qotd: Harry and Kendall or Harry and Louis
(#aotd: Larry ofc)
[#1d #harrystyles #louistomlinson #liampayne #niallhoran ]
1mon

» LOG IN to write comment.

angelhoran {urgh}
—this edit is so bad. Oml🙄 but I hope you like it. (Don't think so, but okay.
I'm still so stressed with school things, so I won't post regularly but Easter holidays are coming, wohooo. But we have to write some exams before the holidays. Urgh. German exam. I hate German, I am German, I am so bad in German. Wtf
Anyway. Bill just killed us all with his selfies he's such a cutie.
I suck with captions
Stay beautiful x
#qotd : which phone do you have? (+ comment '🦄' to be tagged in the next edit) [#1d #niallhoran #liampayne #zaynmalik #louistomlinson #harrystyles #larrystylinson #ziammayne #gainpost ]
2mon

» LOG IN to write comment.

angelhoran {repost}
—so that's one edit of my new theme. Hope you like it!
This week was a bit...boring. I was sick (I still am) and was at the doctors, he said I may not lose weight🌚
and also Niall is active on Instagram again
Cheryl and Liam...still don't ship them.
Zayn's new single is so amazing.
#qotd : your option about the edit?
Stay beautiful. X
[#larrystylinson #gainpost #niallhoran #harrystyles #liampayne #louistomlinson ]
2mon

» LOG IN to write comment.

angelhoran {3/3}
And the last one. Hope you guys like the new theme 🦄

#gainpost #niallhoran #liampayne #louistomlinson #harrystyles #1d
2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

angelhoran {1/3}
New theme is coming. Whoop whoop🌚

#gainpost #niallhoran #liampayne #louistomlinson #harrystyles #1d
2mon

» LOG IN to write comment.

angelhoran {new theme soon!}
—so well, that's the last edit of this theme. In some days i'll post the first edit of the new one.🌚 argh, I'm so busy. We have to do 4 exams, I think, in this week. It's kinda hard to be online here on Instagram.
But anyway, we have one a Brit award, Liam and Cheryl (?) and some said that Niall dyed his hair pack to brown. Wow. yeah. I'm happy for Liam that he is happy, but I want Sophiam back! Argh.
#qotd : Sophia and Liam or Cheryl and Liam?☄
[#1d #niallhoran #harrystyles #liampayne #louistomlinson #larrystylinson #gainpost ]

Go and follow some of my friends, which i've tagged 🏼
2mon

» LOG IN to write comment.

angelhoran {Brits 2016}
—okay okay okayy. I have to calm down a little. I mean: Louis selfie, Liam's Sixpack, Lilo will be at the Brits, people saw Nialls bodyguard at the o2.
Fuuuuuck. I want that Narry will be there too. (Good English, ikr)
I'm going to watch it today 🌚🏼
I'm so bored af. I'm sick, I'm watching pll and I have to study.
#qotd: whom do you ship as a romance?
. [#louistomlinson #gainpost #liampayne #niallhoran #harrystyles #1d ]
2mon

» LOG IN to write comment.

angelhoran {stressed}
—sorry for being inactive. But I'm so stressed with school things.
But anyway. 18. Idk but it's a fucking Larry Song.. Sorry for the bad edit. It's not the best quality. The other 2 edits will be better. Yeah, only 2 edits left, after them I'll do a new theme hope you gonna like it
#qotd: tell me what you think about Larry. Write 1-3 things 🏼
[#1d #harrystyles #louistomlinson #liampayne #niallhoran #larrystylinson #gainpost ]
2mon
  •   butdamnharry 1) They were probably in love and dating at a stage but they broke and then it just got awkward. 2) they both had distractions (lilo+zouis and narry) 3) I'm pretty sure they started dating again last year bc ALL THE FONDING 2mon
  •   go.awxy larry is real af 2mon
  •   babedancemoms 1) it's real 2) they're adorable 3) otp 2mon
  •   lowkey.payne its real. they make me cry. theyre so damn cute. 1mon

» LOG IN to write comment.

angelhoran {Happy Valentine}
—today it's Valentines Day and I have nobody. Just me, pretty little liars and pizza. Hm. I wish i would have one. I have an real crush....but I'm too shy to talk to him....actually I really wanna talk with him. He was my old best friend...but then we went to other schools. Now we only see us in the bus.
I'll be for ever single 🏼
#qotd: single or taken? And so you have any tips(how I can talk to him? With not sound like and idiot)?
[#harrystyles #louistomlinson #liampayne #niallhoran #1d #gainpost]
3mon

» LOG IN to write comment.

angelhoran {it's my bday!}
—ITS MY BDAY🏼 ayyy finally. I feel so happy. Cause of all these Happy Bday wishes.
U're all so sweet guys! My Internetfriends have done an so nice present. Argh OMG
And sorry for my English
#qotd : do you' have Internetfriends?🏼
[#1d #gainpost #larrystylinson #harrystyles #niallhoran #liampayne #louistomlinson ]
3mon

» LOG IN to write comment.

angelhoran {fuck}
—I'm sorry when I'm inactive with edits, but my iPod , yes I do the edits with my iPod, didn't work and so I couldn't edit pics. I hope u understand 🏼
Anyway. I Hope you're fine and had/have a great day. Remember that you're beautiful and that I love you. Stay like you are! Don't change you image for people.
Ilysm
[#liampayne #louistomlinson #niallhoran #harrystyles #larrystylinson #1d #gainpost ]
3mon

» LOG IN to write comment.

angelhoran {done🏼}
—I'm inactive sorry, but I had so much to do️ it will be better!
So yeah: HISTORY MV IS SO PERFECT I freaked so out when I saw it, and!!! PILLOWTALK ?! FUCK SO AMZING!
#qotd: what do you think about History mv and Pillowtalk? and is there somebody who also think that Oli is the father of Freddie?️☄
[#1d #gainpost #zaynmalik #liampayne #louistomlinson #larrystylinson #niallhoran #harrystyles ]
3mon

» LOG IN to write comment.