•   zaand_kenn Paint your rims white 1mon
  •   andreavdeef @zander_kenner i wanna plasti dip the car blue and then the rims white. But idk yet... 1mon
  •   zaand_kenn If you do blue you should do all the trim white haha. Or blue with black rims looks good. My cousins subaru is blue on black rims, but they were white before and that looked good too. But if you're going blue, just keep em black. It'll be cheaper haha 1mon
  •   andreavdeef @zander_kenner thats what I was thinking keeping the rims black would save me some $ for performance parts. We will see in the coming months... 1mon
  •   zaand_kenn Yeah man haha. Save up to lower it 4w

» LOG IN to write comment.

andreavdeef This looked a lot better in my head. 1mon

» LOG IN to write comment.

andreavdeef #tbt Childish Gambino - The Party. 2mon

» LOG IN to write comment.

andreavdeef Rooftop view 2mon

» LOG IN to write comment.

andreavdeef Some of my better work from the past few weeks. 2mon

» LOG IN to write comment.

andreavdeef Tried to capture my weekend in one picture. 2mon

» LOG IN to write comment.

andreavdeef Everybodies dying in the Summer, so pray to God for lil more Spring. 3mon

» LOG IN to write comment.

andreavdeef Ridiculous... 6mon

» LOG IN to write comment.

andreavdeef So yeah my artistry skills have greatly declined.... 12mon

» LOG IN to write comment.

andreavdeef Caption this picture. 12mon

» LOG IN to write comment.

andreavdeef Just watch. 12mon

» LOG IN to write comment.

andreavdeef More Seattle. 12mon

» LOG IN to write comment.

andreavdeef Seattle alley art. 12mon

» LOG IN to write comment.

andreavdeef Saw some things at saturday market that inspired me. Chalks a bitch though. 1y

» LOG IN to write comment.

andreavdeef I forgot the fork... 1y

» LOG IN to write comment.

andreavdeef Riding Lykins status. 1y

» LOG IN to write comment.

andreavdeef The best episode of #JerseyShore ever. Brings back good memories. 1y
  •   itsyourman5 Just having lived in the same state as them.. -5 IQ 1y

» LOG IN to write comment.

andreavdeef #WCW Jennie Finch 1y
  •   quentinhengel :P 1y
  •   jhowell_56 Haha look at the kid in the background taking a picture of her ass. 1y
  •   andreavdeef I was hoping someone else would catch that @josh_43 1y
  •   jhowell_56 Hahaha she's hot. But her biceps. Too big. There almost bigger than mine. 1y
  •   itsyourman5 The reason I watch Softball 1y

» LOG IN to write comment.

andreavdeef #ManCRUSHMonday #NoHomo Raul Ibanéz has been CRUSHING baseballs this season. #Seattle 1y

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.