amyppl Right on to my wish list 3d
  •   ilsedaniellemartina Blanche is my favo! But i am curious about this one! 3d
  •   amyppl @han_wr 맞다 너 예전에 여기꺼 하나 샀지? 넘 조아~ 가격 빼구~ ㅋ 2d
  •   amyppl @ilsedaniellemartina ooh I have to try Blanche too then!! Palermo is a citrusy one btw 2d
  •   ilsedaniellemartina You will love it! Its fresh.. Flowery.. Feminine.. 2d
  •   amyppl @ilsedaniellemartina sounds lovely! Thanks for the info dear xx 2d
  •   han_wr ㅇㅇ 한국은 얼마하는지 몰겟지만 여기도 꽤해.. 2d
  •   amyppl @han_wr 아마 50ml 18만원... 100ml 28만원 ㄷ ㄷ ㄷ 1d
  •   han_wr 미국도 작은거 145불잉가 큰거 220뷸 차이 별로 업지만.. 암튼 넘 비싸 작은거도 오래쓰겟더라구 1d

» LOG IN to write comment.

amyppl Because I have no selfie skills.. Lol #newdo 3d
  •   amyppl @kinderbora 캄사캄사해요~ 3d
  •   ebu0514 I wanna see your new hair with your face. 3d
  •   han_wr 넘이쁘당!! 3d
  •   han_wr 잡지 사진 같아 3d
  •   amyppl @ebu0514 셀카 잘 찍게 되는날에 2d
  •   amyppl @han_wr 고마웡 내가 머리 말리면 이렇게 안 나온다는 ️ㅋㅋㅋ 2d
  •   han_wr ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 나 짧게 잇지만 잇는동안 시간되면 저 머리 보여줄껴? ㅋㅋ 2d
  •   amyppl @han_wr 너 언제까지 있늬 카톡해!! 1d

» LOG IN to write comment.

amyppl Going back to short hair 4d

» LOG IN to write comment.

amyppl #Getinmybelly 가기전에 먹게되서 다행 호호호 맛있당 5d

» LOG IN to write comment.

amyppl Was going to stay home all day but glad that I didn't How lovely is this cafe? 5d

» LOG IN to write comment.

amyppl 토스트 먹으러 왔는데.. 없다.. 하.. 5d

» LOG IN to write comment.

amyppl Peach yogurt smoothie w/ frozen blueberries on top Excellent summer breakfast I would say 5d

» LOG IN to write comment.

amyppl Today's Picks & Happy Friday Everyone!! 6d

» LOG IN to write comment.

amyppl *Yay me* I won @nicintokyo 's voce mag giveaway!! 1w
  •   amyppl Thanks again Nicole for all the goodie you sent and omg your hand writing is sooo neat!! @nicintokyo 1w
  •   nicintokyo Aww I'm glad to know that it arrived safely! I hope you enjoy the mag (and the lollies ;)) 7d
  •   nicintokyo P.S. Thanks for your kind notes about my hand writing, it means a lot coz I always thought it was horrible!! Haha thanks lovely x 7d

» LOG IN to write comment.

amyppl Dunno why my hand is looking so weird but here is my breakfast! 1w

» LOG IN to write comment.

amyppl Sunday Morning Run!! #nikeplus 2w

» LOG IN to write comment.

amyppl 2w

» LOG IN to write comment.

amyppl Flowers wrapped in royal blue 2w

» LOG IN to write comment.

amyppl My Simple Saturday Face 2w

» LOG IN to write comment.

amyppl Can't say no to Turkish delight 2w
  •   popblush @amyppl iced coffee is amazing! How do you eat so much and stay so slim?! 2w
  •   amyppl @popblush I'm NOT slim at all 엉엉 I wish I was.. but I have to admit that I go to the gym 4 times a week (3-5km running + stretching 15mins + weight training 15-20mins) to eat more.. Lol 2w
  •   amyppl @ellovesmakeup it IS good!! You must try!! 2w
  •   wendy_online Oh wow...... Now I have cravings 2w
  •   ellovesmakeup Where can I find it on guam?!?! 2w
  •   popblush Well you definitely look slim to me! Hehe. I need to get back to exercise.. I will start with walking then maybe move to jogging.. 2w
  •   yujchung Turkish delight always reminds me of that narnia book! 2w
  •   amyppl @yujchung omg me too!! Lol 2w

» LOG IN to write comment.

amyppl #notd #diorbeauty riviera, gris trianon, #opi designer...de better!, #essie set in stones 2w

» LOG IN to write comment.

amyppl These earl grey macaron ice cream sandwiches made by my sis @cupcakesrdelicious were absolutely yum 3w

» LOG IN to write comment.

amyppl Fresh Berries Yum 3w

» LOG IN to write comment.

amyppl Current Skincare Routine (Day) #purecastlesoap hemp-rose (I like the cherry blossom way better btw), #lushcosmetics ocean salt, #kiehls blue astringent herbal lotion, #clarins brightening pure aqua lotion, #sk2 cellumination essence, #kiehls creamy eye treatment with avocado, ultra light daily uv defense SPF 50 pa+++ uva 3w
  •   popblush Hun, does the Kiehls sunscreen have titanium or zinc oxide? 3w
  •   amyppl @popblush I'll let you know as soon as I go back home haha 3w
  •   popblush Haha thank you! I need to get a new one but not sure which one. I heard the Clarins one is good too? Have you tried that one? 3w
  •   estherbunnies Darn, maybe I'll try finding it online someday :) Researching the spf 50s that Sephora has here in the states. Thanks!! 3w
  •   amyppl @popblush I'm not sure if it has titanium or zinc oxide in it :( it doesn't say anything specific in the back- n no I haven't tried the clarins one!! Gotta go to the dept store n check it out!! 3w
  •   popblush Went to dept store yesterday and they didn't seem to have it here. I think the one I want is Asia specific! 3w

» LOG IN to write comment.

amyppl Erm,, so this happened 4w

» LOG IN to write comment.