» LOG IN to write comment.

amiesanyoto 👭👭 5d

» LOG IN to write comment.

amiesanyoto vegetasi buatan // photo credit: @adhitya7 1w

» LOG IN to write comment.

amiesanyoto rollin 1w
  •   alcmnd anen! w baru mo ngepost tofoto ginian nyari dulu tp kwkw 1w
  •   rizkyta_ Bajunya mau 1w

» LOG IN to write comment.

amiesanyoto try to fit in, try not to fit in, try to fit in, try not to, etc. 2w

» LOG IN to write comment.

amiesanyoto 1991 3w

» LOG IN to write comment.

amiesanyoto 'halo bisa bicara dengan debur ombak?' 4w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

amiesanyoto h-5 already; a sneak peek #231114 #pasarseni2014 1mon

» LOG IN to write comment.

amiesanyoto spotted 2mon

» LOG IN to write comment.

amiesanyoto tryin to be a lil bit fancy lol 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

amiesanyoto tagged by @dyahayusn @minyo33 @brendalarasdyatie @alcmnd @_fflorencia @yudhiian here's 20 unimportant facts abt me (even though it's so late and lame anw lol)

1. i love salty food also there's always a room for pudding or ice cream
2. everytime i see good stuff in turquoise i feel it was made for me
3. i'm collecting tomica diecast, stickers, and free postcards
4. afraid of cats. i'd rather see samoyeds and fluffy dogs with cute stupid faces they give me inner peace
5. not a morning person
6. not good with words&explaining stuff. i often be like muter2 bingung belibet etc
7. i really wish to see aurora borealis both from earth&above earth
8. i once accidentally joined an illegal street race&won lol
9. successfully quit nail biting
10. love to drive around&can't refuse if people ask me to drive them home
11. often browse random stuff esp abt human studies, astronomy, history, random news, and kinky stuff lol but easily forget what i've read too haha also online shopping but mostly just bookmarking stuff
12. tbh i want to be a pilot/dj/work in magazine/own&design stores,clubs,and also mosques haha
13. have a very low self esteem
14. everytime i'm feeling down i often think abt going m.i.a/undergoing identity changes/getting some plastic surgeries idk basically i just want to disappear or change into another person sometimes lol also tbh i wish i was a polar bear
15. a lousy front seat singer
16. tbh i hate birthdays(my own), badly modified cars, people knocking on the door when im home alone,phone calls when i'm driving,slippers worn to public places,a day without shampoo etc i just hate everything when i'm not in a good mood/hungry/kesang lol
17. socially awkward
18. holiday without beaches or a trip out of town isn't holiday at all
19. have random music preferences. i just listen to whatever i like regardless of genre musician etc
20. the idea of being attached to someone really scares me idk can i get married anyway haha
50000. ribet ya ternyata bikin ginian. thx
3mon
  •   dbstbd 8 gw salut parah. hensaaaaap kapten 3mon
  •   feypoetry Mi 9 gimana carax!!!!!! 3mon
  •   aninditya___ Mi 9 gimana carax!!!!!!! (2) 3mon
  •   amiesanyoto @dbstbd ya gitu aja sih kalo ngantuk hrs balap dulu pengen pulang jd keluar naluri racingnya lol 3mon
  •   amiesanyoto @feypoetry @aninditya___ss it took years hahaha motivasi gw liat french manicure di majalah modelnya kukunya super cakep smooth sempurna gt. butuh niat dan usaha sih intinya haha dan ketahanan diri kalo tools siapin gunting kuku sm nail buffer lucu, kuteks/nail art sticker lucu, dan cuticle cream2 random haha 3mon
  •   panjikj Drive me to martabak andir menolak gak? 3mon
  •   amiesanyoto @panjikj leh uga tp martabak jagung keju nya satu mz 3mon
  •   maulioi Baru baca mi hahaha, nomer satu tetep makanan yah nomer 7 samaaaaaaa aku juga haha 3mon

» LOG IN to write comment.

amiesanyoto yang haus 3mon

» LOG IN to write comment.

amiesanyoto cakes and bitches kinda day 4mon

» LOG IN to write comment.

amiesanyoto happy birthday my fellow virgo chingu @aninditya___ss stay young stay cool stay lovely sukses ta sukses ta-masya (kapan2) dan pasar2 juga. repeat makan nasi cikur lg yuks lol. lurvvv 4mon

» LOG IN to write comment.