amber._.carandang haha omg the middle one! 19h

» LOG IN to write comment.

amber._.carandang HAPPY BIRTHDAY ARIIII!!! idek where to start...anyways I'm glad I met u like three weeks ago, but I feel like I've known you FOREVER!!!! u are my twin and I can relate to u like we are the same person...we even finish each other's sentence, like its weird. we have only met each other but we already made a lot of memories. I hope I can have u as a twin for as long as possible because I love youuu!!!! HAPPY BIRTHDAY ARIIIII 1w
  •   aricontreras00 I LOVE YOU TWIN AND THANK YOU SOOO MUCH1w

» LOG IN to write comment.

amber._.carandang oh the memories.... 3w
  •   miusophiee Tbh amber you are one of the most weirdest person i know Hhahhaha your super nice and i hope u have the best freshmen yr 3w
  •   amber._.carandang @miusophiee awww thanks!! thats so sweet!! I bet a lot of people will agree that I'm weird 3w

» LOG IN to write comment.

amber._.carandang VOTE FOR DEM BEAUTIES FOR HOMECOMING PRINCESS!!!!!!!!! like literally they r boss 1mon

» LOG IN to write comment.

amber._.carandang HAPPY BIRTHDAY CLARAKIM!!!!!!!!! LOL sorry so late, but anyways, I remember meeting u in seventh grade. we didn't get along so well, but I'm glad we finally did! HAPPY BIRTHDAY TO YOOOOOOOOOOUUUUUIUUIIUUUUUUUUU 1mon

» LOG IN to write comment.

  •   daniel_happy_face Never mind :P 1mon
  •   gharebachai Hi, I'm Amber 1mon
  •   b_r_a_d_y_s Brady is so hawt 1mon
  •   mimi.aki I miss Nammy 1mon
  •   aricontreras00 tbh- AMBER IM SORRY THIS IS LATE HAHA but we met not to long ago and we are already great friends and I love it!! you are so easy to talk to and I just love your personalityour water fights were pretty cool haha we should do it once in a while but like ya we gotta hang out like when we aren't at school haha ily gorgeous 1mon
  •   amber._.carandang @aricontreras00 awwww ily baeeee 1mon
  •   aricontreras00 baeeee do you have a kik, snapchat or something? haha 1mon
  •   jennifervieweg JJJEEEEENNNNNN HHHHIIIIIIIII!!!!!!!!!! 1mon

» LOG IN to write comment.

amber._.carandang mhmmmmm yummy homemade onion rings 1mon

» LOG IN to write comment.

amber._.carandang CONGRATS!!! @cv_kidner your officially part if te carandang family....even though u have been part of it or a while! #kidnertocarandang love ya guys!!! 1mon

» LOG IN to write comment.

amber._.carandang I finally finished!!!! that my friends, took a LONG time 2mon
  •   _alisaaa7_ SO COOL OMG 2mon
  •   jasmineredhead Dang I wouldn't have had the patience to do all that! It's amazing though 2mon
  •   liza_loves_lax I remember you talking about doing that it looks amazing 2mon
  •   k3v1n_a10n Would be a shame if something happened to that…… 2mon

» LOG IN to write comment.

amber._.carandang lol only our school... #newhighschoolers 2mon

» LOG IN to write comment.

amber._.carandang any classes with me? 2mon

» LOG IN to write comment.

amber._.carandang HAPPY BIRTHDAY MAX!!!!! @maxcarver #alphatwins!!!!!!! 3mon

» LOG IN to write comment.

amber._.carandang HAPPY BIRTHDAY CHARLIIEEEEE!!!!!!!! 3mon

» LOG IN to write comment.

amber._.carandang teen wolf marathon!!!! lol started season 1 3mon

» LOG IN to write comment.

amber._.carandang lol playing minecraft on our xbox 360!! wow I have no life... 4mon

» LOG IN to write comment.

amber._.carandang OH YEAH!!!! haha food 4mon

» LOG IN to write comment.

amber._.carandang halo halo is the best!!! lol haha Filipinos will get me 4mon

» LOG IN to write comment.

amber._.carandang Lol I was bored.... Hehe don't judge... 4mon

» LOG IN to write comment.

amber._.carandang Playing minecraft with my cousins...lol my summer > yours 5mon
  •   maxinee13 Tbh: your super nice and pretty. I hope we get to talk more soon 5mon
  •   kelsie.allen13 tbh hey tbh Imu tbh that night was soooo fun 4mon
  •   raffyicesk8er Tbh: we were soooo close in elementary school! You're so awesome!!! You're super nice and sweet and pretty and like waaaaay to smart lol! I hope you're having a great summer :) 4mon

» LOG IN to write comment.

amber._.carandang Pv street fair!! Lol repost @ryanlew360 sorry if I forgot u 5mon

» LOG IN to write comment.