» LOG IN to write comment.

alrrazi Sesi taklimat menyampaikan nasihat dan peringatan kpd pendaki2 baru tentang cabaran2 sblm sampai ke puncak. Begitu jgk halnya dgn kehidupan. Setiap manusia perlukan nasihat/peringatan/tarbiah sbg bekalan utk pastikan kita selamat sampai ke destinasi kita yg kekal. Semoga Allah pelihara kita semua. #kptmgbp #kptmklgbp #gunungbatuputih #tapah #hiking #lovenature #manofoutdoor #picsart #niceview #vsco #vscocam #ios 4d

» LOG IN to write comment.

alrrazi Meniti dan meredah sungai2 deras adalah perkara yg lazim bagi pendaki-pendaki tegar...jatuh kedalam sungai pula adalah terapi yg paling baik. #kptmklgbp #kptmgbp #gunungbatuputih #batuputih #tapah #perak #crew #crystalclearwater #gbp #hiking #ios #lovenature #manofoutdoor #niceview #outdoor #picsart #photography #subhanallah #taklarat #vsco #vscocam #waterfall # 5d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

alrrazi Kenangan bersama Almarhum Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat tahun 2013. Almarhum Tuan Guru kembali ke pangkuan penciptanya pada 12/02/2015 malam Jumaat, penghulu segala hari. Semoga Allah membalas dgn ganjaran Syurga atas segala mengorbanannya utk Islam. Selamat berehat wahai murabbi. #TGNA #TG_Nik_Abdul_Aziz #ulama #PAS 3w

» LOG IN to write comment.

alrrazi Setiap apa yg berlaku ada hikmahnye. Semuanya tak lain hanyalah utk memberi ganjaran pahala dan menigkatkan iman seseorang.Asalkan mereka redha dan bersabar dgn ujianNYA... #banjir #kualakrai #kelantan #cuci #ios #misibantuan #ios #vsco #vscocam #picsart 2mon

» LOG IN to write comment.

alrrazi Yang usang bertambah usang. Semoga Allah memberi kekuatan dan ketabahan kpd mereka. Amin. #banjir #kualakrai #kelantan #prayforkelantan #unitamal #ios #vsco #vscocam #picsart 2mon

» LOG IN to write comment.

alrrazi Alhamdulillah selesai misi bantuan utk mangsa banjir. 10-14 Januari 2015, #guamusang #dabong #kotabharu #kualakrai #SekolahKebangsaanKemubu #kemubu #cuci #banjir #prayforkelantan #puachukang #unitamal 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

alrrazi Terima kasih family arwah Ayah Ngah!!! Berhempas pulas tolong kami dr mula sampai habis majlis!!! #wedding_adik #cousin #family #goprohero3 #vsco #vscocam 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

alrrazi Salah sebuah rumah penduduk orang asli Kg.Aman Damaj, Hutan Royal Belum, Tasik Banding. Memang aman damai laa citenyee.., #amandamai #gerik #hutan_royalbelum #ios #lovenature #manofoutdoor #outdoor #orang_asli #pribumi #perak #picsart #perakman #tasikbanding #vsco #vscocam 3mon
  •   m.syful Tak try mancing kat depan tu ker? Hehe 3mon
  •   alrrazi X bawak joran la @nervesboy ...geram jgk tgk air depan tu...huhuhu 3mon
  •   m.syful @alrrazi beli pancing bentuk pen tu.senang nak bawa ke mane2.hehe. Mane thu layan bapak toman.fuhh... Terbaik tu. 3mon
  •   alrrazi Kuat ke pancing kecik mcm tu @nervesboy ? Mcm x kuat je 3mon

» LOG IN to write comment.

alrrazi Sekilas ikan dilautan dah tau jantan ke betina, sekilas pandang bayang2 dah tau orangnye kacak...hmmm alee uttttt___ #ios #picsart #photography #vsco #vscocam 3mon

» LOG IN to write comment.

  •   akashamanan Zmn ko main dash yankuro dah berlalu..kasi can budak2 skrg pulak... 3mon
  •   alrrazi Nasib baik dia anak org asli @akashamanan kalau anak ko td dh lama aku rebut dah dash yankuro tu...haha 3mon
  •   akashamanan Nampak niat buruk disitu @alrrazi ..pilih bulu..hahaha 3mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.