alrrazi Sunrise di Gunung Batur, Bali. Tempat kebanyakan jejaka memperagakan aksi lagak model profesional untuk hasil gambar yang menarik. Tujuannya tak lain hanya utk dimuat naik sebagai profile picture!!! Puii... #mtbatur #mountbatur #bali #indonesia #sunrise #niceview #outdoor #lovenature #camping #capsauh #hiking #subhanallah #vsco #vscocam 1w

» LOG IN to write comment.

alrrazi Ulu Watu; secara peribadi, kawasan ini paling strategik utk saya mengasah kembali skill tiruk sy. Pengunjung yg hadir waktu tu nampak teruja dgn kehadiran sy. Terima kasih yg menonton. #uluwatu #bali #ombak #laut #indonesia #lovenature #tiruk #dive #subhanallah #capsauh #camping #outdoor #hiking #niceview #vsco #vscocam 1w

» LOG IN to write comment.

alrrazi Lokasi carta utama bagi mendapatkan view sunset yg cantik...terletak di selatan Bali kawasan ni dipanggil Ulu Watu...#sunset #uluwatu #bali #lovenature #niceview #subhanallah #capsauh #hiking #vsco #vscocam 1w

» LOG IN to write comment.

alrrazi Masuk hari ke-3 di gunung yg penuh liku2 dan cuaca yg extrim, lelaki ni masih gagah dan kekal tegap... #rinjani #lombok #lake #mountrinjani #danau #danausegaraanak #hiking #lovenature #subhanallah #niceview #volcano #gopro #hero3+ #goprohero3+ #vsco #vscocam #camping #capsauh #hiking #indonesia 2w

» LOG IN to write comment.

alrrazi Mendaki itu memenat dan menyakitkan anggota badan. Takde ape yang menarik!!! #hiking #camping #mountbatur #mtbatur #lovenature #bali #indonesia #capsauh #subhanallah #trekking #volcano #vsco #vscocam 2w

» LOG IN to write comment.

alrrazi Danau Segara Anak, Gunung Rinjani. Lokasi percutian pilihan bagi pendaki2 wilayah nusantara!!! #danau #danausegaraanak #mountrunjani #mtrinjani #rinjani #volcano #lovenature #lombok #indonesia #camping #capsauh #lake #hiking #vsco #vscocam 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

alrrazi Misi menawan puncak Gunung Rinjani, Lombok. Doakan kami berjaya dgn selamat... #hiking #camping #lovenature #lombok #rinjani #indonesia #vsco #vscocam 3w

» LOG IN to write comment.

alrrazi Selepas 8hari trekking tanpa henti...kami masih ceria dan boleh senyum2...malah boleh bergurau gurau kasar lagi...itu lah beza kami dgn org2 lain...Cap Sauh!!! #fraserhill #twinpeak #pinetreehill #pahang #trekking #hiking #lovenature #mossyforest #rainforest #green #capsauh #vsco #vscocam 4w
  •   fazzytoal uiyo! lamanye trekking. panggil yg baju kuning tu balik.hihik 4w

» LOG IN to write comment.

alrrazi Ontheway nak pegi #fraserhill ni, kena lalu jalan yg bengkang bengkok mcm ni...dia punya pening sampai tangkap urat kat dahi...nyaris2 la nak muntah...nasib baik boleh cover...
#fraserhill #malaysia #visitmalaysia #lovenature #vsco #vscocam
4w

» LOG IN to write comment.

alrrazi Tongkat bukan hanya utk lelaki berusia shj...remaja yg segak pun perlukan tongkat utk mengelakkan lutut drpd cedera... Photo by @fazzytoal #hiking #lovenature #fraserhill #pahang #pinetreehill #twinpeak #malaysia #visitmalaysia #vsco #vscocam 1mon

» LOG IN to write comment.

alrrazi Abang @mior_effendi_mior_md_salleh cakap kalau nak gambar nmpk cantik framing kena betul. Aku plak cakap, yg nmpk cantik subjeknye...😙 #fraserhill #overnight #murungMUkalah #visitmalaysia #vsco #vscocam #malaysia #lovenature 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon alrrazi
Normal alrrazi
alrrazi “As sudah tidak tahan lagi kak!! As benci Ali!!! --“sabar Asmidar, sabar..." #alisetan #azmilmustapha #ogy #ustazazmil #alyamani 1mon

» LOG IN to write comment.

alrrazi Solat itu penghubung antara hamba dgn Tuhannya...Sesibuk mana pun kita, kat mana pun kita berada, telah sabit kefardhuan solat ke atas tiap2 org yg beriman. Cakap banyak xde, time solat, solat...xkira hang sapa..
#prayer #pray #dzuhur #lovenature #hiking #muslim #islam #sunni #bukitkutu
1mon

» LOG IN to write comment.

alrrazi Sejuk mata memandang, Sejuk lagi badan mecelupnya...antara port trip santai favorite. Tp dengar cite skng ni byk sampah sarap kt camp site...ini semua keje2 malaun yg nk seronok, tp nak senang, nk bwk turun sampah pn malas...xsayang ke tgk air terjun cantik2 mcm ni penuh sampah...buat sakit mata je beb...haas mula la gua nak membebel niii...
#lovenature #hiking #camping #waterfall #malaysia #visitmalaysia #pahang #maran #bekelahwaterfall #vsco #vscocam #subhanallah
1mon

» LOG IN to write comment.

alrrazi I'm having one of those days (during raya) where my middle finger answering the question. “when you want to get married?". Hey man, keep calm n enjoy hiking!!! #hiking #lovenature #goprohero3 #vsco #vscocam #bukitkutu 1mon

» LOG IN to write comment.

alrrazi Pucuk bukit kutu...kawasan ni biasa bagi lelaki maskulin yg berani...kehkehkeh #bukitkutu #hiking #lovenature #vsco #vscocam 1mon

» LOG IN to write comment.