alrrazi Setiap apa yg berlaku ada hikmahnye. Semuanya tak lain hanyalah utk memberi ganjaran pahala dan menigkatkan iman seseorang.Asalkan mereka redha dan bersabar dgn ujianNYA... #banjir #kualakrai #kelantan #cuci #ios #misibantuan #ios #vsco #vscocam #picsart 2w

» LOG IN to write comment.

alrrazi Yang usang bertambah usang. Semoga Allah memberi kekuatan dan ketabahan kpd mereka. Amin. #banjir #kualakrai #kelantan #prayforkelantan #unitamal #ios #vsco #vscocam #picsart 2w

» LOG IN to write comment.

alrrazi Alhamdulillah selesai misi bantuan utk mangsa banjir. 10-14 Januari 2015, #guamusang #dabong #kotabharu #kualakrai #SekolahKebangsaanKemubu #kemubu #cuci #banjir #prayforkelantan #puachukang #unitamal 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

alrrazi Terima kasih family arwah Ayah Ngah!!! Berhempas pulas tolong kami dr mula sampai habis majlis!!! #wedding_adik #cousin #family #goprohero3 #vsco #vscocam 4w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

1mon alrrazi
Normal alrrazi

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

alrrazi Salah sebuah rumah penduduk orang asli Kg.Aman Damaj, Hutan Royal Belum, Tasik Banding. Memang aman damai laa citenyee.., #amandamai #gerik #hutan_royalbelum #ios #lovenature #manofoutdoor #outdoor #orang_asli #pribumi #perak #picsart #perakman #tasikbanding #vsco #vscocam 1mon
  •   m.syful Tak try mancing kat depan tu ker? Hehe 1mon
  •   alrrazi X bawak joran la @nervesboy ...geram jgk tgk air depan tu...huhuhu 1mon
  •   m.syful @alrrazi beli pancing bentuk pen tu.senang nak bawa ke mane2.hehe. Mane thu layan bapak toman.fuhh... Terbaik tu. 1mon
  •   alrrazi Kuat ke pancing kecik mcm tu @nervesboy ? Mcm x kuat je 1mon

» LOG IN to write comment.

alrrazi Sekilas ikan dilautan dah tau jantan ke betina, sekilas pandang bayang2 dah tau orangnye kacak...hmmm alee uttttt___ #ios #picsart #photography #vsco #vscocam 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon alrrazi
Normal alrrazi
  •   akashamanan Zmn ko main dash yankuro dah berlalu..kasi can budak2 skrg pulak... 1mon
  •   alrrazi Nasib baik dia anak org asli @akashamanan kalau anak ko td dh lama aku rebut dah dash yankuro tu...haha 1mon
  •   akashamanan Nampak niat buruk disitu @alrrazi ..pilih bulu..hahaha 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

alrrazi Ziarah & bertawassul di maqam para syuhada Memali di Kg.Parit Panjang, Baling. Antara yg syahid ialah Almarhum Ustaz Ibrahim Libya. Semoga Allah terima Syahid mereka. Amin.. #peristiwamemali #memali #1985 #baling #kedah #paritpanjang #assyahid #ustazibrahimlibya #picsart #photography #ios #vsco #vscocam 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.