alrrazi Misi menawan puncak Gunung Rinjani, Lombok. Doakan kami berjaya dgn selamat... #hiking #camping #lovenature #lombok #rinjani #indonesia #vsco #vscocam 6d

» LOG IN to write comment.

alrrazi Selepas 8hari trekking tanpa henti...kami masih ceria dan boleh senyum2...malah boleh bergurau gurau kasar lagi...itu lah beza kami dgn org2 lain...Cap Sauh!!! #fraserhill #twinpeak #pinetreehill #pahang #trekking #hiking #lovenature #mossyforest #rainforest #green #capsauh #vsco #vscocam 2w
  •   fazzytoal uiyo! lamanye trekking. panggil yg baju kuning tu balik.hihik 2w

» LOG IN to write comment.

alrrazi Ontheway nak pegi #fraserhill ni, kena lalu jalan yg bengkang bengkok mcm ni...dia punya pening sampai tangkap urat kat dahi...nyaris2 la nak muntah...nasib baik boleh cover...
#fraserhill #malaysia #visitmalaysia #lovenature #vsco #vscocam
2w

» LOG IN to write comment.

alrrazi Tongkat bukan hanya utk lelaki berusia shj...remaja yg segak pun perlukan tongkat utk mengelakkan lutut drpd cedera... Photo by @fazzytoal #hiking #lovenature #fraserhill #pahang #pinetreehill #twinpeak #malaysia #visitmalaysia #vsco #vscocam 2w

» LOG IN to write comment.

alrrazi Abang @mior_effendi_mior_md_salleh cakap kalau nak gambar nmpk cantik framing kena betul. Aku plak cakap, yg nmpk cantik subjeknye...😙 #fraserhill #overnight #murungMUkalah #visitmalaysia #vsco #vscocam #malaysia #lovenature 2w

» LOG IN to write comment.

alrrazi “As sudah tidak tahan lagi kak!! As benci Ali!!! --“sabar Asmidar, sabar..." #alisetan #azmilmustapha #ogy #ustazazmil #alyamani 3w

» LOG IN to write comment.

alrrazi Solat itu penghubung antara hamba dgn Tuhannya...Sesibuk mana pun kita, kat mana pun kita berada, telah sabit kefardhuan solat ke atas tiap2 org yg beriman. Cakap banyak xde, time solat, solat...xkira hang sapa..
#prayer #pray #dzuhur #lovenature #hiking #muslim #islam #sunni #bukitkutu
4w

» LOG IN to write comment.

alrrazi Sejuk mata memandang, Sejuk lagi badan mecelupnya...antara port trip santai favorite. Tp dengar cite skng ni byk sampah sarap kt camp site...ini semua keje2 malaun yg nk seronok, tp nak senang, nk bwk turun sampah pn malas...xsayang ke tgk air terjun cantik2 mcm ni penuh sampah...buat sakit mata je beb...haas mula la gua nak membebel niii...
#lovenature #hiking #camping #waterfall #malaysia #visitmalaysia #pahang #maran #bekelahwaterfall #vsco #vscocam #subhanallah
4w

» LOG IN to write comment.

alrrazi I'm having one of those days (during raya) where my middle finger answering the question. “when you want to get married?". Hey man, keep calm n enjoy hiking!!! #hiking #lovenature #goprohero3 #vsco #vscocam #bukitkutu 4w

» LOG IN to write comment.

alrrazi Pucuk bukit kutu...kawasan ni biasa bagi lelaki maskulin yg berani...kehkehkeh #bukitkutu #hiking #lovenature #vsco #vscocam 4w

» LOG IN to write comment.

alrrazi Hidup ini satu pengembaraan teman2... #lovenature #bukitkutu #hiking #vsco #vscocam 4w

» LOG IN to write comment.

alrrazi Kalau xde ilmu berjalan atas awan, jangan nak cuba2 buat aksi mcm ni...amaran dah diberi, kalau jd apa2 tanggung sendiri ye...
#vsco #vscocam #goprohero3
1mon

» LOG IN to write comment.

alrrazi Shah Alam, peace yo!!! #goprohero3+ #blackedition 1mon

» LOG IN to write comment.

1mon alrrazi
Normal alrrazi
alrrazi Selfie pekerja2 cemerlang 2014. Nak hilangkan sedih xdpt cuti lama...
#5Syawal #goprohero3+ #rayake5
1mon

» LOG IN to write comment.

alrrazi Syawal ke-5 kt tempat paling rare dalam SIRIM... 1mon

» LOG IN to write comment.

alrrazi Selamat hari raya dari kami Sepupu sepapat geng gunung...hehehe 1mon

» LOG IN to write comment.

alrrazi Kata orang tua2, “melentur buluh biarlah dari rebungnya". Lepas buka, terus je dorang solat maghrib jemaah. Xde sape yg suruh. Semoga jadi anak yg soleh Akmal n Raziq!! 1mon

» LOG IN to write comment.

alrrazi Amboi amboi...meragam kamu ye nak raya ni...mengada2 betoi...
#kopak #steeringrack #tayar #roadtax #takdeduitraya #ep200
1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

alrrazi Kiri skali Us.Rahmat(Alhafiz) dr Baling. Guru tahfiz. Yang kanan sekali tu Muhammad Anas (Alhafiz) dari Pattani. Anak ulama Pattani, Baba Mad Bermin. Yg tengah tu anak Aji mat Gelong puyu...hahaaa 2mon

» LOG IN to write comment.