alexisrbenton Deb Snoke for lyfe 3w

» LOG IN to write comment.

alexisrbenton Bed head 3w

» LOG IN to write comment.

alexisrbenton Pinhead Larry & Dirty Dan 4w

» LOG IN to write comment.

alexisrbenton Lmao BANG BANG 4w

» LOG IN to write comment.

alexisrbenton Best attempt at throwin up the deuces last night #21af 4w

» LOG IN to write comment.

alexisrbenton 😈 1mon

» LOG IN to write comment.

alexisrbenton To the most perfect person I know and will ever meet. I cannot describe the amount of unconditional love I have for this girl. Thank you for changing me and my entire life for the better, and being the best friend/sister/roommate I could ever ask for. And also sleeping with me in my puke bag so I didn't choke. And eating my green beans for the past 10 years. HAPPY 21st KASSADI JANENE. Let's fucking goooooo. Everything's peachy af #21mofuckas #lesbiansiknow #always #SINCELIKETHE4thGRADE @kassadi_snoke 1mon
  •   camiekeets Oh my god that 4th picture though #coolkids 1mon
  •   alexisrbenton @camiekeets 2 kool 4 skool 1mon
  •   kassadi_snoke Hahahah those picture!! Awe Wes this almost made me cry, I love you so so so so so so much. I would do anything for you in this world. I honestly don't think Id even be alive if it weren't for you haha. Thank you so much Wes! Now let's go get absolutely shit faced tonight. 1mon
  •   kassadi_snoke Hahaha yeah Camie I don't remember that picture @camiekeets 1mon

» LOG IN to write comment.

alexisrbenton Happy birthday to my favorite bitch! Love you forever mama Hals #21 2mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

alexisrbenton My zombie frans 2mon

» LOG IN to write comment.

alexisrbenton It's good to know there's still good people like her in the world. ily Cams #mybetch 2mon

» LOG IN to write comment.

alexisrbenton Cuff yo chick 2mon

» LOG IN to write comment.

alexisrbenton Got em 2mon

» LOG IN to write comment.

alexisrbenton happy sweetest day sweethearts from me and my sweetest 2mon

» LOG IN to write comment.

alexisrbenton Lve these 2 even tho i kicked their asses today #mudrun 3mon

» LOG IN to write comment.

alexisrbenton just happy we're all alive today. One last happy 21st to my K miss u already 3mon

» LOG IN to write comment.

alexisrbenton 10 years bitch 3mon

» LOG IN to write comment.

alexisrbenton Happy 21st birthday to my girl who I spent every single day middle through high school with. Who I'm always gettin in trouble with. Who I had my first beer with and wrecked into a telephone pole. LOL so freaking proud of you and all you've done, keep doing your thing. Love you!!! I'll see you soon! Kay kakes x Alexis Texas 3mon

» LOG IN to write comment.

alexisrbenton First and only #MCM ever #babywiz 3mon

» LOG IN to write comment.

alexisrbenton white girls love sunflowers 3mon

» LOG IN to write comment.