3d akden
Normal Burak Nami Akden
akden Sabah sabah 3d

» LOG IN to write comment.

akden Sabah koşularıma korumalarım da gelir 1w
  •   sirindidem Arkadan kovalamasinlar 1w
  •   alpha_tr Run forest run 1w
  •   akden O kadar rüşvet mamaya kovalicaklarsa, varsın kovalasınlar, canları saolsun @sirindidem kaderimse çekerim 1w
  •   akden Bu yaz, milleti peşime takıp antalya'ya kadar koşcam varmısın? @alpha_tr 1w
  •   alpha_tr Larada yakalarim seni 1w
  •   iltersagin Aaddddrrriiiaaannn 1w
  •   kadirkurt Adam Rocky İstanbul bayiliği 1w
  •   akden Frençayz veriim dicem, ihtiyacın kalmadı @kadirkurt aldın başını gittin Megatron oldun başımıza 😀😀 1w

» LOG IN to write comment.

2w akden
Normal Burak Nami Akden
  •   akden Ahhh,aynen şansölyem, yine bir bkk sabahında yine seninle uçak takası yapacaz 'history is all about recurrence' ps:mel itemsız uçak istiyorum @alpha_tr 😛 2w
  •   alpha_tr of course my horse ;)) du bakim mel entrye , sana uygun ne var elimizde ;))))@akden 2w
  •   akden 'Map light u/s' dan üzerini kabul etmezdim @alpha_tr 😀 1w
  •   akden Bu arada, Flight Log'da ekip bilgisini hangi dilde yazdınız?? Ben anlayamadım valla Orhun Kitabesi gibi 1w
  •   alpha_tr Aaaaa orhun kitabelerini okumasini bilmiyor musun ? Yazik inise dogru yazdik unutmustuk 1w
  •   akden Belli, final'da yazılmış 😀, sadece tarihi okuyabildim, oda tahminle @alpha_tr 1w
  •   alpha_tr Ekip.bilgisini.niye merak ettin ki ? ekip ciktisini yollardim ;)) clear to.land deyince yazdik 1w
  •   foodiesla2bh Taste! 1d

» LOG IN to write comment.

2w akden
Ludwig Burak Nami Akden
akden Abijim 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

akden Meanwhile in Cali 4w
  •   goxenin Cali kolombiya da lan :) 4w
  •   akden Yani, senin yanında hiçbirşeyi kısaltamayacaz mı??!! :)) @goxenin 4w

» LOG IN to write comment.

akden Kimlere emanetiz! 4w
  •   aydinbrk mission beach e ugramalisin @akden 4w
  •   egemenlikb Bende PB de bisiklet taksicilik yaptm güzeldi 4w
  •   akden Özlemişsiniz aslanlar, belli :) Bitirin bir an önce de,birlikte uçarak geliriz, yatı yaparız @aydinbrk @egemenlikb 4w
  •   haksta Tülayyyyyyyyyy dönnnnn, nolursun dönnnn @akden 4w
  •   akden Dönülürmü lan burdan, manyakmısın?? :) @haksta check ur wapp ;) 4w

» LOG IN to write comment.

akden in the middle of nowhere dedikleri 4w
  •   haksta What is ur ride ? @akden 4w
  •   akden Ford ailesinin çok değerli, çok saygıdeğer, çok tatlı bir üyesi @haksta , I'll show u 4w
  •   denizsuat @akden napiyon? Film mi cekiyon? Set gibi colun ortasinda? 4w
  •   cemilio777 Dead valley ??? 4w
  •   akden Sightseeing yapıom aslan @denizsuat 4w
  •   akden 77 ciler belli ediyor kendini, o coprafyaya hakim hepsi ;) @cemilio777 ama yok dead valleye vakit kalmadı, LA dönüş yolu burası 4w

» LOG IN to write comment.

4w akden
Perpetua Burak Nami Akden
akden 2014 e kibarca bir bye bye 4w

» LOG IN to write comment.

akden Live music with buffet, taco tuesday rocks 1mon

» LOG IN to write comment.

akden Burada da trafik beni buldu, for sure! 1mon
  •   haksta Orayami yerlestin ? @akden 1mon
  •   akden Kutugu aldirmaya calisiyorum @haksta 1mon
  •   haksta Kutugu aldirma bosver, askerlik batiya cikar, daha iyi olur senin icin @akden 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

akden #sunset 1mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

1mon akden
Ludwig Burak Nami Akden

» LOG IN to write comment.

2mon akden
Normal Burak Nami Akden
akden Kitty selfie w ma right leg. That fuckin funky Bakırköy cats... 2mon

» LOG IN to write comment.

2mon akden
Earlybird Burak Nami Akden
akden Nusr'et kim ya??tee allam 2mon
  •   akden Hatta bi tık ileri gidicem, çok afedersin etin pzvngi tahtadır :P :) @neconam 2mon
  •   kadirkurt Afiyet olsun Ete doydum yaa hiç canım çekmedi... @akden 2mon
  •   akden Kadoom seni doyurmak imkansız bir hal almaya başladı zaten, afrika aslanı gibisin maşallah, yarım bufalo parçalayıp, istirahate çekiliosun :) @kadirkurt 2mon
  •   kadirkurt Hahahhahaha aynen yaaa eti parçaladım şuanda odamda ( mağaramda ) istirahate çekildim muhtemel bir 10 saatlik uyku çekip yarın ki avımın peşine düşeceğim @akden 2mon
  •   akden Bizim gibi etçillerin kaderi bu kadoom, boşa gitmesin bench pressler 2mon
  •   nazlidenizalkan Ellerine saglik! 2mon
  •   akden Sizlere de yapıcam @nazlidenizalkan 2mon
  •   nazlidenizalkan Cok iyi fikir2mon

» LOG IN to write comment.