ajovo Spiced pumpkin from @yankee_candle_uk is perfectttttt for winter! I'm so in love with this smell ATM. || also, my parents forgot my sister at work today so once she was home I stood outside her bedroom door playing Anastasia's "left outside alone". Just wanted to share coz nobody else appreciates my comedy. || 22h

» LOG IN to write comment.

ajovo LOOK WHAT I JUST RECEIVED FROM MY WONDERFUL FRIEND @rainbows_kittens !!! LUSH OXFORD STREET STUFF!!! Everything smells so good I'm dying 1d

» LOG IN to write comment.

ajovo Waffle co. With @mattsharpe000 1d

» LOG IN to write comment.

ajovo It was so cool and nice here. Everyone was so friendly.
And there were peacocks on the roof and hanging around with all the customers.
4d
  •   tazzy_d92 When are we going to go to places like these !?! They look so good! 4d
  •   ajovo @tazzy_d92 probably never coz I wouldn't be able to drive there without killing us lol. Hurry and get your license!!! 4d

» LOG IN to write comment.

ajovo Went to settlers arms inn for lunch. Historic place built in 1836 4d

» LOG IN to write comment.

ajovo On a random family road trip to the country. 4d

» LOG IN to write comment.

ajovo Finally tried T2's "WOW" that has sencha mango and fruitalicious.
This one is quite nice and subtle.
1w

» LOG IN to write comment.

ajovo Went shopping today with @mattsharpe000 !
Finally got orphan black!
And a melon, mint and basil candle.
1w

» LOG IN to write comment.

ajovo Prawn linguini at Mr Brightside with @mattsharpe000 1w
  •   tanya_apostolu What the hell where?! I've never heard of it Haha i must be blind haha @ajovo 1w
  •   tazzy_d92 Prawn linguini sounds amazing. When are we going huh, aha 1w
  •   ajovo @tanya_apostolu I alwaysssss went past but nobody wanted to go with me coz it looked expensive. But it wasn't as bad as I thought it would be. The pasta was $19. 1w
  •   ajovo @tazzy_d92 it was extremely nice! Hmmmm lol some time after Thursday lol. 1w
  •   tanya_apostolu I must find this place and visit! It looks great and the price sounds pretty average! 1w
  •   tanya_apostolu OMG just googled it its that cute quirky restaurant i always walk past!!!! Defs have to pop by 1w
  •   ajovo @tanya_apostolu yes! See I always walked past it too. Only recently started going. The peanut butter, chocolate and banana milkshake is so damn good! 1w
  •   tanya_apostolu Just downloaded their menu and omg yummm i gotta go! haha keen @charles_gale ?? Haha 1w

» LOG IN to write comment.

ajovo My current lush collection. 2w

» LOG IN to write comment.

ajovo Also got jeffree star's weirdo and sugar pills bulletproof eyeshadow from @taffetapunkofficial !
Been wanting this for ages!
2w
  •   thisis_andy I've been wanting to get jeffree star for aaaaaages, tell me how it feels on?? 2w
  •   ajovo @thisis_andy haven't tried it yet but when I do I shall post a review coz heaps of people have been curious. 2w
  •   _meganfrank_ @ajovo I was telling Nan about our trip to Taffeta Punk and she thought Sugarpill was candy! 2w
  •   ajovo @_meganfrank_ I'm surprised she didn't think it was drugs, like my mum originally thought. 2w
  •   tazzy_d92 Ive got reviews on jeffreestar already :) its amazing! 2w

» LOG IN to write comment.

ajovo Went to @taffetapunkofficial yesterday with @_meganfrank_ and I got this cute dressss!!! 2w
  •   ajovo @tazzy_d92 oh. Ummmm Thursday? 2w
  •   tazzy_d92 Possibly! 2w
  •   sezshares Super pretty Aneta. And bargain! Look forward to a pic of you in it. 2w
  •   ajovo @sezshares thanks! That won't be for months though seeing how cold it is 2w
  •   sezshares I hear you @ajovo I hear you... 2w
  •   tazzy_d92 Dresses are perfect for this weather, with thick black stockings :) i just dont like wearing dresses to work. Coz ink 2w
  •   ajovo @tazzy_d92 only if you have 10000 layers on top and under. 2w
  •   tazzy_d92 Nah aha just stockings and dress 2w

» LOG IN to write comment.

ajovo Today I got the Henri Marc hot choc (look at the damn marshmallows they were perfect), the lentil soup with sourdough and the usual favourite; tomato, pesto, avocado and ricotta sourdough!
Also not pictured was the caramel toast which I palmed off to everyone else coz I was full. Oops.
2w

» LOG IN to write comment.

ajovo It's been a while!
Back at Henri Marc with @kymoi86 @raedodds and janaya!
One last goodbye to Kymdarella
2w
  •   monpops Yuuuum! But what is that graf looking plate? 2w
  •   ajovo @monpops lentil soup. It was pretty nice but I would get sick of the taste after a bit. 2w
  •   kymoi86 Caramel toast 2w

» LOG IN to write comment.

ajovo Re opening of my lush give away!
Competition details:
Repost this picture with the hashtag #ajovosgiveaway and @ tag my username.
Only post once a day and you must be following me (like a real follower). If you follow then unfollow once give away is over you will be disqualified;
and NO give away accounts to be used.
It is international but because the items are getting quite heavy, you have to be willing to pay for half the postage price. (I will give details for that later if you guys tell me country and state and I'll go get a quote).
Entries close Tuesday 11th of August (open for a month).
2w

» LOG IN to write comment.

ajovo "death by chocolate cake" via @sanchurro_au 2w

» LOG IN to write comment.

ajovo Happy belated birthday to you pace!
Hope you like the #lush!
3w
  •   _tash_ Thank you so much Aneta! I loved all of it! 2w

» LOG IN to write comment.

ajovo Late lush haul coz part of it was for a gift.
Can you tell what my favourite scent is?
3w

» LOG IN to write comment.

ajovo Thought I'd make it a collection seeing as the goldfish teacup is amazing to drink out of. 3w

» LOG IN to write comment.