agintaginting Pardon my xmas eve selfie 19h

» LOG IN to write comment.

agintaginting BANG!!! 2d

» LOG IN to write comment.

agintaginting Hello Sean Deardo Nathanael Simanjuntak. I know you never choosed me as your mother because God did it. But i will try my best for everything you need in your life so you can grow up well. Thank you for colors you make in my life and thank you because of you i could be a mother. Happy mother's day to all mothers in the world. 3d

» LOG IN to write comment.

agintaginting One fine day. 4d

» LOG IN to write comment.

  •   agintaginting Last time, he cried when he saw his papa in video call. Now, they stick together. How cute... Love you both 5d

» LOG IN to write comment.

agintaginting Dedo's dinner. Ayam Kampung with corn, brokoli, tofu, and mushroom. Delicipus, Easy yet healthy. #mpasihomemade 1w
  •   agintaginting *delicious pardon my typo 1w
  •   fannypenny Eh kesyeeell deh si qille lagi susah makan. Masa uda staon makannya musti balik diblender lagii. Ampe esmosii gue nyuapinnyaa hahaha gak sabaar dedo pinter yaa pastii 1w
  •   agintaginting Dedo emg dr awal gak susah makan, cuma yaa ituu beratnya susah naik.. Gak tau knapaaa.. Kata dokter sih krn gak bisa diem.. Biasanya susah makan krn lg pengen jalan gitu kali yaa? Ato coba didudukin sambil dipasangin film yg dia suka mau gak?? @fannypenny 1w
  •   fannypenny Qilla uda jalan gii dr umur 10m2w, dan makannya juga selalu duduk di highchair plus babytv ini ke2 x dia ogah makan meskipun gue pemaksaan nyuapin sampe nyuapin makan di bak cucian piriing haha yg penting mau mangap dan habis cuman ya gt skr lagi balik diblenderrrr kaya jaman masi 6-7 bln huhu 1w
  •   agintaginting Gapapaa ikutin aja duluu maunya gmana, atoo skali kali selingin makan manis.. Dedo kalo sarapan biasanya gw kasih oat sama buah.. Pake madu dikit.. Kalo kata nyokap as long doi masih gak bsa diem meski susah makan pasti masih punya energi dia.. @fannypenny mudah mudahan semangat makan qilla segera kembaliii 1w
  •   fannypenny Iyaaah siplaah thank u yaaa mamakokihandal 1w

» LOG IN to write comment.

agintaginting His kicks are better than mine. 2w

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

agintaginting Rubi Woo Meets Cherry Bomb 2w

» LOG IN to write comment.

agintaginting Brother 193 cm & Sister 165 cm 3w

» LOG IN to write comment.

agintaginting See you soon Bulang 4w

» LOG IN to write comment.

agintaginting Mamaaaaaa Papaaaaaa 4w

» LOG IN to write comment.

agintaginting Friday Selfie isn't crime, isn't? Lets go back home! 1mon

» LOG IN to write comment.

agintaginting Happy Tummy! Bon appetite 1mon

» LOG IN to write comment.

agintaginting Retro Baby! 1mon
  •   natashacheria Hahahahaha emessshhh dedoooott... 1mon
  •   agintaginting Hahaha susahnya dpt take ini krna kacamatanya bolak balik digigitin @natashacheria 1mon
  •   natashacheria Hahahaha kebayaangg jheee. Cheon aja stengah mati difoto, apalagi dedoo... uda lbh besar.. mauuu mainn balengggg 1mon
  •   beesxoxo Ini fotogenik bgt loh. Bibi aja gabisa foto kaya gitu 1mon
  •   agintaginting Hahahahaha perjuangan buat dapetin ini poseee ini cuyy @beesxoxo 1mon
  •   beesxoxo Pasti dia kesel mau dilepas trs difoto, kapan kesini kakk 1mon

» LOG IN to write comment.

agintaginting My sudden crush! Thank you @coolstuffstore 1mon

» LOG IN to write comment.

agintaginting Kakap Asam Manis for today's lunch. I never imagine, cooking will be my hobby.

#homemadefood
#kakapasammanis
1mon

» LOG IN to write comment.