afifahluth oii oiiii its the first day of february and its H's birthday.yaaaaay! what should I write for this caption huh we all know no words cant describe him bc he is too flawless. what are you doing now, Haz? partying or maybe you are sleeping rn. we all just can wait for the paps pic.
wish whatever you want and I'm just gonna say aamiin aamiin AND LOOK AT THE PIC OF US I FINALLY DID A MANIP OF YOU AND I, I must say its the best so far and what is your opinion? It must be chanel vs chanel right? Or gucci vs gucci lol.
Don't search for any flaw and just appreciate it

And just realized I havent write happy birthday sooooo HAPPY BIRTHDAY, BUBBA! All the fcking love as always x *22 by t swift on repeat*
1w

» LOG IN to write comment.

afifahluth harry looks so good in blue i cri. 3w

» LOG IN to write comment.

afifahluth fuuuuuuull squad. 1mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth the don't-worry-harry-i'll-be-there-if-you're-looking-for-someone-to-write-your-break-up-songs-about-soon pose.
.
.
.
HA
HAHA
HAHAHA
HAHAHAHA
HAHAHAHAHA
1mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth libur t'lah tiba 2mon
  •   ilmizakiahh Ketagihan nge post wk 2mon
  •   fajarnurul Ada aku mulu.. hm,jadi enak 2mon
  •   afifahluth Biar sebaris lol @ilmizakiahh | bokap gue ngira lu cowok jhahahahahaha @fajarnurul 2mon
  •   fajarnurul Dah biasa kok:) salam ya buat om yusuf 2mon
  •   afifahluth karna pak sukur bilang gue sebangku sama fajar bukan dilla :)))) @fajarnurul 2mon
  •   fajarnurul Kebiasaan dah emang pak sukur mah-_- berarti bokap lu tau nya gua dilla bukan fajar wkwk 2mon
  •   afifahluth Terus gue bilang orangnya yg tadi pake kerudung sm kemeja merah HAHAHA bokap gue kaget kok cowok pake kerudung :') @fajarnurul 2mon
  •   fajarnurul Sedih oy:( Bilangin om yusuf nama lengkap nya dong 2mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth yiha yiha 2mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth edisi kami cinta lipan :))) 2mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth when u realize tomorrow is the last day of finals
.
.
.
but then you remember there'll be a week full of remedial
sigh sigh sigh
2mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth another S but still for Styles. 2mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth HAPPY BIRTHDAY TO @ERVINADIRA WOHOOO diraaa madirotku kamu sudah besar ya nak, sudah tujuh belas tahun! Mama bangga! Huahahahahah
Karena gue selalu baik jadi foto aib nya bareng-bareng wkwk bisa gitu ya wkwkwk cie tadi doi manggil-manggil wkwkwk semoga masuk ptn yg diinginkan dan gue tinggal aminin okeeee mwah mwah sukses ya saayyy

tolong abaikan saja orang ketiga dalam foto diatas ok karena kita jarang foto berdua lol mwah kutunggu traktiranmu di doger HAHAHAHAHA

nine years and still counting! x
3mon
  •   ervinadira UNTUNG AIBNYA RAMERAME HAHAHA JELEQ BGT PLS:( BTW MAKASII PIPIYOTA KU SYGGG3mon
  •   alifiarahayu Aibbb bangettt gilsss 3mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth happy birthday germo terlaknat.
moga makin jago maen duel otak.
dah.
3mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth happy birthday to bego #1
remember what dad said that you need to stop picturing yourself with zayn because you both are so far away from each other lol
.
.
.
p.s be careful because there's a butterfly on the wall, right next to you #psstt
3mon
  •   tuhfatunmardiah Thank u bego number 2
    And I'll keep picturing myself with zayn hahahahhaa 😛
    If I didn't get zayn maybe I'll get someone like zayn
    P.s its not butterfly, its candle hahahahaha omg i remember ur face tho. Beg beg begooo 3mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth waahhhh kita banyak penontonnya!
.
.
.
padahal itu orang-orang lagi pada ngantri.
3mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth ini lagi ngapain sih 😛
.
.
.
[8/9]
3mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth she looked so happy here, probably because today is her birthday. happy birthday guuuuurl! hope you can watch the walking dead soon, aamiin.

#aibaul #bodoamat
4mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth permintaan sang ratu. 4mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth benar-benar dandoy.
gue doang yang berani ngeshare.
yaudahlahya.
terima kasih untuk hari ini kawan-kawan.
4/6.
4mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth dandoyyy. 4mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth mb minta belas kasihannya mb kasian belum makan tiga hari. 5mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth its september 27th yaaay! happy birthday to this guy! baik kan aku ngga ngepost yg aib:p semoga tercapai segala keinginannya yaaa, makin sering traktir juga, cepet-cepet dapet jodoh :p aamiin aamiin.
.
.
.
btw niatnya mau bikin angka 25 kok jadi 52 ya? wkwk tua banget kau jadinya xD
5mon

» LOG IN to write comment.