afifahluth I was tagged by @firdasabilar @iqlimakhairunnisa @armpsyaa_48 and @rosmellia so here's twenty facts about me:
1. Afifah Luthfiyah
2. I have so many nicknames
3. Currently study at 58 SHS
4. August 22nd 1999
5. Really adore 1D and Cara Delevingne
6. Cararry shipper yay
7. My fav subjects are english and biology atm
8. Otizzz<3
9. I don't like spicy
10. I have 5 siblings and I'm the last child
11. Really like cupcakes and pasta also pizza
12. I prefer fantasy-romance novel
13. I'm really loud
14. Fat
15. I'm still pure HAHAHA
16. Wear glasses
17. Not so tall
18. X album by Ed Sheeran is my fav album atm
19. Can't live without internet
20. Always listening to music

Weyhey I'm done! Tolong teman-teman jangan gumoh liat gue sama Harry HAHAHA bye.
1d

» LOG IN to write comment.

afifahluth I think I'm gonna lose my mind
Somethimg deep inside me
I can't give up
I think I'm gonna lose my mind
I roll and I roll 'till I'm out of luck
4d

» LOG IN to write comment.

afifahluth with nadipeee~ 2w

» LOG IN to write comment.

1mon afifahluth
Normal c a r a r r y
afifahluth Apaan ya captionnya? @bahjatina 1mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth Yang pertama fail lol @tuhfatunmardiah @mhmtaqi 2mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth Selfie with brothaaaaa#latepost 2mon

» LOG IN to write comment.

4mon afifahluth
Normal c a r a r r y
afifahluth Katanya "mau ngikutin gayanya piyah" @bahjatina 4mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth MUEHEHEHE😑 6mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth Hi there older sisterr xD or should i call you my little sister because i look more bigger and taller than you lol ok bye #21vs14 6mon

» LOG IN to write comment.

6mon afifahluth
X-Pro II c a r a r r y
afifahluth Lafflafff #43 6mon

» LOG IN to write comment.

7mon afifahluth
Normal c a r a r r y
afifahluth Hashtag selfie 7mon

» LOG IN to write comment.

7mon afifahluth
Normal c a r a r r y
afifahluth 7mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth Daddyyy! 7mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth Thanks for the flowers, babe. Ily. @harrystyles lol 8mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth Sama si jelek durhaka *tendang @iqlimakhairunnisa 😈 8mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth Happy birthday, Haz! No more teenager yeah? Still cant believe you are twenty now. Wish you all the best, have a great year ahead! More success in ur life. Thanks for always being right beside me! For being my delusional boyfie lol xD for being my moodbooster, even im still mad at you right now:// lucky that you are too handsome hmmm? Happy birthday cupcake! Love you always xo 8mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth Happy 21st birthday, Zayn. Have a great year, wish you all the best, may Allah bless you, longlast with Perrie. Thank you for everything. For being my moodbooster, my idol, my man crush, and everything. Even words cant describe how much i love you, dont let haters ruin this big day, remember ur fans always support you through your ups and downs. Once again, happy birthday to you zayn. Love you xx #foreveryoung 8mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth Duh si ganteng:(:3 @harrystyles 9mon
  •   lustforharry Hiii, do you mind following us or just liking our post? Massive thanks. X 9mon

» LOG IN to write comment.

afifahluth Brobro X))) 9mon

» LOG IN to write comment.

10mon afifahluth
Normal c a r a r r y
afifahluth S word. #again 10mon

» LOG IN to write comment.