Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel Berapa kali sudah kita membuat berkacanya mata sang ayah dan retak seribu hatinya tapi tetap juga digelarnya kita ANAK.

@wa.clothing
@wa.clothing
@wa.clothing
10h

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel wahai anakku , telahku genggam 'bara' agar menjadi dingin di telapak tanganmu agar kau terus tersenyum bahagia.. #coretanuntukkaulihatdimasahadapan.
@wa.clothing
@wa.clothing
2d

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel ya bunaya(duhai anak),barangkali masa dan kasih ayah ini sedikit buatmu berbanding ibu,tapi percayalah tiap detik nafasmu ada dalam nafasku,dan itu kau akan rindu suatu hari nanti.. #coretanuntukkaulihatdimasahadapan 3d

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel #Repost @penmerahdotcom_ig with @repostapp.
・・・
Tak sabar nak jumpa Wawa Zainal & Aeril Zafrel esok!!
.
.
Peminat @wa.clothing pastikan korang datang awal awal tau. Katanya stok esok dari koleksi pasangan sweet ini sangat LIMITED. Pastikan korang di antara yang bertuah dapat grab dengan harga yang takkan dapat dengan Online tau! .
.
See you .. Bangi Sentral l 28.3.2015
4d

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel اَللَّهُمَّ صَلِّ َعلى سيدنا مُحَمَّدٍ وَ عَلَى آِل سيدنا مُحَمَّد
Segala puji hanya milik ALLAH. Semoga DIA Yang Maha Baik, memberikan kekuatan kepada kita sehingga kita termasuk ke dalam golongan hamba-hamba-Nya yang istiqomah menjaga kebersihan hati.

Pernahkah terbayang oleh kita bagaimana jika ALLAH langsung menjatuhkan balasan atas setiap maksiat yang kita lakukan?
Namun, DIA tidak demikian. Mengapa? ALLAH menyembunyikan dahulu atau menunda balasan-Nya untuk memberikan kita kesempatan bertaubat. Padahal kalau ALLAH mau hitung-hitungan, tentu kita ini sudah hancur sejak dahulu disebabkan kemaksiatan yang kita lakukan. DIA menyembunyikan dahulu balasan-Nya supaya kita tidak putus asa terhadap rahmat-Nya.

ALLAH juga menyembunyikan keredhoan-Nya atas ketaatan yang dilakukan hamba-Nya. Mengapa? Kerana kalau langsung dan selalu ALLAH tampakkan, maka seorang hamba akan mudah untuk ‘ujub dan takabur.

DIA juga menyembunyikan saat-saat mustajab doa di hari Jumaat, supaya kita terus mengisi detik-demi detik pada hari tersebut dengan niat, ucapan dan perbuatan terbaik. ALLAH juga menyembunyikan bila saat kematian kita, supaya setiap saat setiap waktu kita bersedia menjauhkan diri dari perbuatan dosa dan mengisi waktu dengan ibadah kerana kita yakin bahwa DIA boleh mencabut nyawa kita bila-bila saja dan di mana saja.

Begitu Maha Pemurah ALLAH menyembunyikan dahulu hukuman atas dosa kita, supaya kita bersegera memohon ampun dan bertaubat. Demikian juga ALLAH menyembunyikan keredhoan-Nya agar kita terus semangat beribadah dan beramal sholeh. Semoga kita senantiasa mampu memaksimumkan kesempatan hidup kita di dunia dengan amal perbuatan yang DIA redhoi.
#CambukHati #BuatGhulam #AerilZafrel #SantunMurobbi #KiaiFattah
5d

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel #Repost @wa.clothing ・・・
...merakamkan tiap detik keemasan bersama.

COUPLE EDITION - Gold color
*Tag Pasangan Korang Cepat

Code : Ihya & Alya : 03.
For Order :
Whatsapp 0192081078
More Info :
@wa.clothing @wa.clothing @wa.clothing
6d

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel our customer #Repost @wa.clothing @repostapp.
・・・
Cinta itu dibuktikan dengan perbuatan bukan hanya lewat kata-kata. #dreamreallydocometrue .wow so lovely.... donning design fateh & hilma.whatsapp 0192081078 to order&detail
follow official IG: @wa.wawaeril @wa.wawaeril
1w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel #Repost @wa.clothing ・・・
kini W.A memberi pilihan #kurta selain jubah untuk lelaki dalam senarai koleksi kami..dengan harga rm 92 je.whatsapp cepat

kurta : mureed 03
size. : S-XL
whatsapp :0192081078

more info & order :
@wa.clothing @wa.clothing @wa.clothing
1w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel #Repost @wa.clothing ・・・
kini W.A memberi pilihan #kurta selain jubah untuk lelaki dalam senarai koleksi kami..dengan harga rm 92 je.whatsapp cepat.

kurta : mureed 02
size. : S-XL
whatsapp :0192081078

more info & order :
@wa.clothing @wa.clothing @wa.clothing
1w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel #Repost @wa.clothing ・・・
kini W.A memberi pilihan #kurta selain jubah untuk lelaki dalam senarai koleksi kami..dengan harga rm 92 je.whatsapp cepat.

kurta : mureed 01
size. : S-XL
whatsapp :0192081078

more info & order :
@wa.clothing @wa.clothing @wa.clothing
1w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel tengok bola nak tengok gerrad.gerrad tak ada #ggmu 1w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel #Repost @wa.clothing with @repostapp.
・・・
Closeup&detail utk jubah lelaki

HIKAM 04 (navy blue)

Price : RM182
Whatsapp 0192081078 to order
1w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel Duhai anaku,kalau terhimpun semua rasa cinta dan kasih ini kepadamu,masih tak kan sama kasih sayang TUHANmu padamu.jagalah DIA,pasti DIA melindungimu..
Semoga aku menjadi ayah yang memiliki anak yang menjadi cahaya di saat terselubungnya kegelapan. #coretanuntukkaulihatdimasahadapan
2w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel ILMU itu umpama haiwan liar,dan tali pengikatnya ialah catatan. #Murobbi #SohibbuZaman 2w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel "Laa haulaa walaa quwwata illaa billaah”
inilah perbendaharaan syurga yang membuat kita tidak mudah terjerumus pada dosa kesombongan dan ketakburan. Sebesar apapun kesuksesan yang kita raih, kita senantiasa meyakini bahawa semua itu tiada lain adalah kurniaan daripada ALLAH dan semua itu tidak lebih sekadar titipan dariNYA.

Maka doa “Laa haulaa walaa quwwata illaa billaah” bisa membersihkan hati kita dari berbagai penyakit hati, membuat tauhid kita semakin lurus dan mantap. Kita boleh terhindar dari perbuatan syirik, iaitu menuhankan sesuatu selain ALLAH, baik itu bentuknya harta kekayaan, jawatan, kedudukan atau yang lainnya.

Sesungguhnya berserah diri kepada ALLAH itu bukan bererti hidup pasrah saja kepada keadaan tanpa melakukan ikhtiar. Tidak demikian. Akan tetapi berserah diri adalah menyerahkan apapun hasil dari ikhtiar kita kepada ALLAH dalam hal apapun. Kerana ikhtiar adalah kewajiban kita dan amal soleh kita.

Sedangkan apapun yang ALLAH takdirkan atas diri kita, itu adalah yang terbaik menurutNYA untuk kita.

#NotaQolbu #BuatGhulam #AerilZafrel #AnNasihah #KiaiFattah
2w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel hidup berumahtangga itu ibarat ''TANGAN dan MATA'' . Andai ada air MATA mengalir, ada jua TANGAN yang mengusapnya... 2w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel anakku..'jangan jadikan dirimu seperti bulan yang boleh ditatap oleh semua orang,tapi jadilah seperti matahari yang sinarnya boleh menundukkan sang hawa' 2w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel #Repost @wa.clothing with @repostapp.
・・・
Closeup&detail utk jubah lelaki
Exclusive sgt ualls design ni mcm 2 lapis kan?mcm ada kemeja kat dlm! Mmg harga pun telajak murah sudahhh HIKAM 02
Price : rm182
Whatsapp 0192081078 to order. boleh usha 3 warna lagi di @wa.clothing @wa.clothing
2w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel #Repost @wa.clothing @repostapp.
・・・
ARIANNA dress kod 02 kelass kau kak jah pakai cenggini gi ofis RM172
Wudhu&bf friendly

Whatsapp 0192081078 to order . boleh juga dapatkan semua koleksi kami di grand opening butik pen merah 28 hb ni di bangi.kami akan berada disana..
2w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel #Repost @wa.clothing @repostapp.
・・・
Ehemmmm introducing ARIANNA dress kod 01
Tak yah penin2 da nak pakai top n skirt naaa sarung je dress ni .ada 4 colour,boleh usha kat @wa.wawaeril @wa.wawaeril .rm 172 je
Wudhu&bf friendly. whatsapp 0192081078 to order
2w

» LOG IN to write comment.