Video AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel Harapan Ayah... 16h

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel #NovelFana #2petang ini di #AstroPrima. Yang punya ruang dan waktu - selamat menonton ;) 2d

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel Kepenatan sudah #Attar beraya... 3d

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel Mahu mudik/pulang/kembali ke kampung? Bagus & Baik!
Tapi jangan lupa mudik & menjaga fitrah kita yang suci lagi murni...
Jom kita...!
4d

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel ٱلْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلْعَـٰلَمِين
Selesai dengan kata putus yang sehati dan sejiwa dalam 3rd meeting ini. Big TQ @areelabubakar
#SilaTagNamaSendiri #KalauNaklah #NakCCpunBoleh #PrintScreenNakJugaKe #TapiTakPeMemangUntukItuPun
1w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel TUHAN tidak menjanjikan hari-hari tanpa kepedihan
Tawa tanpa sedih
Panas tanpa hujan
Tetapi DIA menjanjikan
kekuatan untuk menghadapi hari-hari sulit
Hiburan untuk tangisan
Kemudahan untuk kesulitan
Dan petunjuk untuk menjalani kehidupan
Dan TUHAN memberi Pahala tanpa batas dari KESABARAN...
Serta mengurniakan KEMENANGAN JIWA menurutNYA...
1w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel SILAKAN BAGI YANG BERNIAGA...
#instashop #visitmyIG #khas
1w
  •   abrarshah Saya kembar aeril. Sy jual slimming product called L'arome. Do visit my ig for order! 4d
  •   callmeapehokay Siapa ada jual keychain boleh letak gambar ? Mention ye 4d
  •   be.you.tifulnatural Saya jual homemade skincare. 100% natural, no chemical used 3d
  •   thepastrylovers Cookies and lots of sweettooth. 3d
  •   nynaa_instashop Hp Clone Korea Murah :) Harga mampu Milik . 16h
  •   maybellegoh Hi,,jom visit n follow my ig, la fraiche mini pocket perfume, hanya rn18 je,, @waw4_zainal. Pun pakai 16h
  •   fatinfazmieda saya jual baju I am , sticker I am , button badge ;) 16h
  •   biyepi ada jual gadget? tag me 15h

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel Iblis jatuh jadi makhluk terkutuk kerana sombong merasa diri paling baik, paling benar dan lupa diri.
Nabi Adam jatuh dek kerana panjang angan-angan ingin kekal dengan memakan buah terlarang, hingga lupa tujuan hidup...Mari kita berhati hati terhadap kesombongan diri, lupa diri dan terpedaya oleh panjang angan angan yang melalaikan...
1w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel Dah datang ke belum?
Seberapa berani bekata benar bagi '*ape Penchuri'...
Atau mungkin terus memutar kata...
Dengan janji hujan emasnya...
2w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel Yang terindah di langit adalah saat bintang-bintang bergemerlapan dan saat mentari kemerahan di ufuk timur... Namun yang terindah dalam hidup Abiy saat ini adalah kehangatan kasih sayang pada Ummiy dan anakanda #Attar ... 2w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel TAYANGAN HARI RAYA KE-2 CERITA ASAL : MAWI & BUDDHI HEKAYAT SKRIP : BUDDHI HEKAYAT ARAHAN : MAWI SALURAN : ASTRO PRIMA & MAYA HD JAM : 2 PETANG SELAMAT MENONTON! #novelfana # teaser @cahayaasmawi 2w

» LOG IN to write comment.

Rise AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel "Masa kan terus berubah dijamah hari, tapi tak kan membuat kasih SAYA serapuh dahanan kering usang ini...
Sayavtetap setia menanti awak..." -ADAM-

#CeritaCintaKita @tv3malaysia 9 malam (Rabu & Khamis)
2w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel Jom kita cuba berpantun-pantun berdasarkan gambar

PANTUN LAMA:
Kura kura naik perahu
Pura pura buat tak tahu

PANTUN BARU(+)
Pada diripun tak rasa malu
Dayuslah namanya kalau begitu

#PantunKhas #Buat*apePenchuri
2w
  •   muhdaqilrasid Kura2 mendayung perahu, sudah mencuri buat tak tahu @aeril_zafrel 2w
  •   twin_winsa Time sclah dlu amek sastera,tu pun ting tong..huuaa. Mencuba sebaik mgkn ntk blas pntun tu n fav act @aeril_zafrel jgk 2w
  •   nurinirshaara Cinta kura2 2w
  •   schafiney kura2 ats perahu,nasi kt bibir tuuu 2w
  •   angahazgm Penchuri mmg gitu...mana nak ngaku mencuri...he.he.he....tp balasan Allah tetap ada... 2w
  •   zainulazwan "kura kura dalam perahu..sape yg letak pun xtahu"...HEHHE...pndai kura kura tu.. 2w
  •   sharmihanim Bulan ramadhan...semoga dia diberi hidayah 2w
  •   erinairi48 Kura kura naik perahu sambil siram bunga, Alya Batrisya tengok berita MH17 tergaga 2w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel Masih ingat siapa dia?
#InspiredMe
2w
  •   cintakhalilah Wow... Tgk lama2 baru nmpk sidi oraza... 2w
  •   syedaimansyakir The best man i ever known in entire of my life. (: 2w
  •   rose_adham Teringat lakonannya yg hebat dlm drama Selamat Hari Jadi Su...kalau tak silap sbb dah lama sgt2 drama tu.... 2w
  •   fazanafantastik Baru je haritu tgk Surah Terakhir.. Terpk jgk mana Sidi Oraza skrg.. Tup2 harini dpt tgk dh orangnya skrg. Yeah menanti karyamu yg hebat muncul lagi :) 2w
  •   yourbeautybiz Hero no 1 sy..tolong kirim salam ya kt dia. 2w
  •   ilizays_tuisyen Waa..lain sungguh la dia...mmg x cam lgsg kalau jumpa.. 2w
  •   nasyianahadam Aku fikir bapa kau in disguise @munirahmahmood 2w
  •   idaloveydovey sidi oraza 2w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel #Attar cari Aby ek? ;) 2w

» LOG IN to write comment.

Normal AERIL ZAFREL -actor & mureed-
aeril_zafrel Ketika kutatap wajahmu isteri....
di saat dirimu sedang lelap tertidur, tak terasa menitis air mata...
kerna rasa syukur kepada ALLAH atas anugerah terbesar-NYA.

Terlihat wajahmu yang kelelahan,
kerna harus melayani suami dan anak kian menginjak usia... Tapi ku yakin, lewat keikhlasanmu
dirimu akan menjadi wanita yang mampu terus berjuang di jalan ALLAH dengan menjadi isteri dan ibu anak-anakku.
Ku kucup keningmu, penuh harap berdoa,

Ya ROBB......,
Jadikanlah dia bidadari syurgaku,
sehingga meringankan pertanggungjawaban ku,
saat menghadap ENGKAU di Hari Perhitungan kelak.
Amiin.....Ya Robb... #CatatanDinihari
3w

» LOG IN to write comment.