adp_adiputra #Repost @shamirakmar with @repostapp.
・・・
Much ️. From the management of team #empirelegacy. Join our team for an exclusive preview of our fantastic business model. Dare to dream big?
#work #workhardplayhard #empirelegacy #entrepreneur #entrepreneurclub #kualalumpur #jobseeker #joinus #careerwithus #geny #passionate #driven #malaysian #milliondollarroundtable
#premierclub
2h

» LOG IN to write comment.

adp_adiputra #Repost @noradanish with @repostapp.
・・・
Bersama Hj Adi Putra #SuamiAkuUstaz @karyaseni @adp_adiputra 3h

» LOG IN to write comment.

adp_adiputra #Repost @bossned_ with @repostapp.
・・・
We are here in PWTC for "suami ku Ustaz" novel signing .. #suamiKuUstaz @noradanish @bettyrahmad @adp_adiputra and the rest of the cast 3h

» LOG IN to write comment.

adp_adiputra #Repost @adp1hotlovers with @repostapp.
・・・
[LIVE UPDATE ]
Malam Ajaibnya Amal bersama Haji Adi Putra

Lokasi : Restoran Nelayan @ Gombak, Batu 8 3/4 Jalan Gombak 53000 Kuala Lumpur

Tarikh : 30 April 2015

Majlis diadakan bertujuan mengumpul dana bagi membawa saudara baru untuk mengerjakan ibadah Umrah seterusnya membantu mereka mengenal lebih dekat dengan ajaran agama Islam.

Kepada yang ingin memberi sumbangan bolehlah hubungi :

Anis : 010-780 2240

atau emailkan ke

adphotlovers@gmail.com

#adiputra
#RestoranNelayan
#MalamAjaibnyaAmalbersamaADP
#30April2015
#kingofheroes
#1hotlovers
2d
  •   international_masker1 Liat kenapa orang EROPA SELAU AWET MUDA DAN CANTIK,, 2d
  •   naza_putra.10 PACAK NIAT~DMULA BISMILLAH~BERMULA MENAPAK~LIKU2 SBG SMANGAT~BEHENTI SETELAH MNCAPAI PNAMAT...ALLAH BERKUASA&MENENTUKAN...@adp_adiputra 2d
  •   sqllsmrz Nak jana income RM100-RM500 sehari? Company lahirkan 70 jutawan dlm 2 tahun sahaja. Visit my ig or ws at +60193800899 (Syaq) 2d
  •   world_healtycare SUPLEMEN KESUBURAN SUAMI ISTRI, IKHTIYAR CEPAT HAMIL ALAMI TRUSTED Dll. CEK BIO--FREE POSTAGE 2d
  •   abudarda98 Seronok adik ak dpt bergambar ngn 2 abg besar.... 1d

» LOG IN to write comment.

adp_adiputra Tq Allah for showing me the true people..Love U Allah #menarahadidholidays #barakAllah 3d

» LOG IN to write comment.

adp_adiputra 14 may 2015 3d

» LOG IN to write comment.

adp_adiputra #Repost @lizayusof with @repostapp.
・・・
Mak..
Pejam celik pejam celik dah setahun Mak tinggalkan kitaorg..
"Jangan ingat-ingat"
Itu ayat akhir mak ckp kat org sebelum Mak pergi..
Mana mungkin anak Mak ni lupakan Mak..Mak istimewa sgt..selalu bebel2 kat anak Mak yg baikkkk sgt nih..
Masakan Mak toksah ckplah championn sgt..
Mak paham sgt setiap perangai anak2 Mak..dah nama pun Mak kan..
Org sebenarnya rinduuu sgt2 kat Mak..
Tapi org tau Mak lebih bahagia kat sana..hanya doa yg mampu anak Mak ni kirimkan untuk Mak..
Semoga ALLAH SWT tempatkan Mak Di Syurga bersama Golongan yg Beriman..
AL FATIHAH MAK..
SALAMAH BTE ISHAK
27.4.2014 - 27.4.2015
4d
  •   ierafariszal Al fatihah.... 4d
  •   halizarashid Al fatihah.. Juga buat Bonda saya..almarhumah hajjah Khadijah BT Abdul jalil..setahun telah meninggal kn kami...21/4/2014-21/4/2015....semuga semua ibubapa kita yg telah pergi...ditempatkn bersama2 org yg soleh Dan solehah..Aamiin 4d
  •   lelahassan06 Al fatihah. . 4d
  •   bellinda_adriana Al fatihah 4d
  •   yuhaniswahab Al fatihah.. 3d
  •   pija2202 Alfatihah... Sy pon rindu kat bapa sy semoga bapa tenang disana dan ditmptkan dikalangan org2 yg beriman... 3d
  •   tinggi_langsing_trusted02 BIG PROMO !!!! ,,,,, visit our IG 3d
  •   world_healtycare � WAJAH GANTENG, TAPI SAYANG PENDEK!!DISITU KADANG SAYA MERASA SEDIH :) 2d

» LOG IN to write comment.

adp_adiputra #Repost @karyaseni with @repostapp.
・・・
#infoksp2u #pestabuku #PBAKL2015 #santaibersama #pelakonadaptasi

Save the date! jom ramai-ramai kita meriahkan santai bersama pelakon adaptasi drama-drama terbitan #karyaseni #penulisan2u

Temui pelakon-pelakon filen Suami Aku Ustaz @adp_adiputra @noradanish @izzueislam @bettyrahmad @jueaziz_22 di bilik Kelantan PWTC 3 Mei 2015.
4d

» LOG IN to write comment.

adp_adiputra #Repost @adp1hotlovers with @repostapp.
・・・
Last call utk meraka yg ingin sama2 memeriahkan majlis amal bersama @adp_adiputra
Booked ur seat now!! Malam Ajaibnya Amal bersama Haji Adi Putra @adp_adiputra

Satu majlis makan malam amal akan diadakan bagi mengumpul dana membawa Saudara Baru menunaikan ibadah Umrah seterusnya membantu mereka mengenali lebih dekat dengan ajaran agama Islam.

Tarikh : 30 April 2015

Bayaran
Dewasa : RM 100
Kanak-kanak : RM 50

Lokasi : Restoran Nelayan @ Gombak, Batu 8 3/4 Jalan Gombak 53000 Kuala Lumpur

Untuk tempahan sila hubungi
Anis : 010-780 2240

atau emailkan ke

adphotlovers@gmail.com
4d

» LOG IN to write comment.

adp_adiputra #Repost @bettyrahmad with @repostapp.
・・・
OST Filem #suamiakuustaz now on Itunes! Cintaku Kernamu me feat @adp_adiputra Download ok! 😀 Filem #suamiakuustaz akan berada di pawagam pada 14Mei 2015 5d

» LOG IN to write comment.

adp_adiputra #Repost @noradanish with @repostapp.
・・・
Careeeee tak Ustaz??? #SuamiAkuUstaz #comingsoon 14 mei 2015 5d

» LOG IN to write comment.

adp_adiputra #Repost @shamirakmar with @repostapp.
・・・
Alhamdullilah. I'm so blessed to get a holiday in Swiss for free. What more, i get to bring my parents for their "honeymoon" Amin
#work#empirelegacy#blessed
#holiday#swiss#europe#snow
#ilovemyjob#joinus#careerwithus
6d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

adp_adiputra #Repost @adp1hotlovers with @repostapp.
・・・
Malam Ajaibnya Amal bersama Haji Adi Putra

Satu majlis makan malam amal akan diadakan bagi mengumpul dana membawa Saudara Baru menunaikan ibadah Umrah seterusnya membantu mereka mengenali lebih dekat dengan ajaran agama Islam.

Tarikh : 30 April 2015

Bayaran
Dewasa : RM 100
Kanak-kanak : RM 50

Lokasi : Restoran Nelayan @ Gombak, Batu 8 3/4 Jalan Gombak 53000 Kuala Lumpur

Untuk tempahan sila hubungi
Anis : 010-780 2240

atau emailkan ke

adphotlovers@gmail.com
1w

» LOG IN to write comment.

adp_adiputra #Repost @aidaputra with @repostapp.
・・・
Ya Allah,selamatkan dan pulihkan anak kecil ini Cahaya Amanda #Repost @airahaniza 
Assalamualaikum to all aunties and uncles...My name is Cahaya Amanda, i am 40 days old..I have been diagnosed with Epidermolysis Bullosa (EB). Its a very rare genetic connective tissue disorder that affects 1 out of 20,000 birth. My skin is extremely fragile, the blisters come and go everyday and i have to suffer the pain. As what the doc told my mummy, there is no cure for EB... What mummy can do is to take care of me with lots of love by changing my plasters and bandage so that i wont get any infections.. Its not that all, i cant even put on clothes or diapers as it will only worsen my skin condition..Yes its very painful but whats more painful is to see my mother crying everyday while holding me.. I can hear clearly mummy prays and dua to Allah so that i can stay healthy n grow up like any other normal kids.. Pls pray for my fast recovery as well.. I am now being treated At HKL since my first day and the cost of medical supplies such as plasters, bandages and some meds not less than Rm2000 per month. That does not include my other needs..mummy and daddy couldn't afford that much.. They have to take care of my 3 big brothers as well... Those who wish to donate, you can always bank in to my mummy :

Name : suziyana bt jamaludin
Maybank : 1642 2139 1991

Name : suziyana bt jamaludin
Cimb : 7614356444

Thank you and may Allah reward you for the good... #prayforcahayaamanda #epidermolysisbullosa
#babyniece
@shaifulrizal
cc @adp1hotlovers moga Allah bukakan hati kita utk membantu.
1w
  •   pembekal_maid_indonesia Ya Allah.. kuatkan la baby ni dan sembuhkan lah dia secepatnya... Amiiin.. 1w
  •   cheyang.hashim Smoga cempt smbuh yA ALLAH 1w
  •   cheyang.hashim AMIN 1w
  •   farzana0211 Ya allah.. smoga cept sembuh syg 1w
  •   tienanor Ya allah... moga cpt smbh. Kebanyakkan yg kena penyakit ni, sume d luar negara. Byk kisah2 sedih dlm utube. Huhuhu... mmg rsa terseksa anak2 kecil ni. X dpt nk bygkn conditionnya.. jauhkn la baby ni dr segala mala petaka dn bahaya. Moga ibu bapanya tabah dn sabar dlm menghadapi dugaan ini. 1w
  •   nursitihajar @amir.sulaiman 7d
  •   idgad_dina Ya allah. Insyallah allah akan sembuhkan dan jaga awak 1h

» LOG IN to write comment.

adp_adiputra #Repost @aida_takume with @repostapp.
・・・
Asalam..Dengan rasa rendah diri saya ingin merayu kepada warga instagram untuk menghulurkan sedikit sumbangan kepada anak saya Fitri Iskandar yang menghidap penyakit Leukimia tape 3. Fitri di sahkan menghidap Leukimia pada tahun lepas bulan Oktober. Sebelum ini kes anak saya pernah di rujuk di laman sesawang Instigram ini..Alhamdulillah ada jugak la yg menghulurkan sumbangan dari segi wang & Vitamin. Tujuan saya memohon sumbangan ini adalah untuk meringankan sedikit kapayahan yang kami sekeluarga tanggung, dengan bil hospital yg masih tertunggak,kos perubatan, & kos ulang alik untuk fitri chek darah di hospital tiap2 minggu. Diharap sudilah kiranya menyumbangkan walaupun RM 1 ia amat bermakna buat kami sekeluarga. Hanya Allah taala yg dapat membalasnya.segala budi baik kalian saya dahului dengan terima kasih. Blh hubungi saya di no 012-3817625 CIMB BANK 7612998000....u guys know what to do, thx 1w

» LOG IN to write comment.

adp_adiputra #Repost @adp1hotlovers with @repostapp.
・・・
Malam Ajaibnya Amal bersama Haji Adi Putra @adp_adiputra

Satu majlis makan malam amal akan diadakan bagi mengumpul dana membawa Saudara Baru menunaikan ibadah Umrah seterusnya membantu mereka mengenali lebih dekat dengan ajaran agama Islam.

Tarikh : 30 April 2015

Bayaran
Dewasa : RM 100
Kanak-kanak : RM 50

Lokasi : Restoran Nelayan @ Gombak, Batu 8 3/4 Jalan Gombak 53000 Kuala Lumpur

Untuk tempahan sila hubungi
Anis : 010-780 2240

atau emailkan ke

adphotlovers@gmail.com
1w

» LOG IN to write comment.

adp_adiputra #Repost @alongq with @repostapp.
・・・
#Repost @adp1hotlovers with @repostapp.
・・・
Malam Ajaibnya Amal bersama Haji Adi Putra @adp_adiputra

Satu majlis makan malam amal akan diadakan bagi mengumpul dana membawa Saudara Baru menunaikan ibadah Umrah seterusnya membantu mereka mengenali lebih dekat dengan ajaran agama Islam.

Tarikh : 30 April 2015

Bayaran
Dewasa : RM 100
Kanak-kanak : RM 50

Lokasi : Restoran Nelayan @ Gombak, Batu 8 3/4 Jalan Gombak 53000 Kuala Lumpur

Untuk tempahan sila hubungi
Anis : 010-780 2240

atau emailkan ke

adphotlovers@gmail.com
1w

» LOG IN to write comment.

adp_adiputra #Repost @adp1hotlovers with @repostapp.
・・・
Malam Ajaibnya Amal bersama Haji Adi Putra

Satu majlis makan malam amal akan diadakan bagi mengumpul dana membawa Saudara Baru menunaikan ibadah Umrah seterusnya membantu mereka mengenali lebih dekat dengan ajaran agama Islam.

Tarikh : 30 April 2015

Bayaran
Dewasa : RM 100
Kanak-kanak : RM 50

Lokasi : Restoran Nelayan @ Gombak, Batu 8 3/4 Jalan Gombak 53000 Kuala Lumpur

Untuk tempahan sila hubungi
Anis : 010-780 2240

atau emailkan ke

adphotlovers@gmail.com
1w

» LOG IN to write comment.