achontishanise Yes @donniedonmua beat that face tf up!! Feeln real #BayArea out here in North Carolina but uhhhhhh #Oakland #Gunafornia what up tho? 6h

» ログイン to write comment.

» ログイン to write comment.

achontishanise Back with my SQUUAAADD tonight!! @cardi_bb @ashcash_legit @1oo1fm #Ciaa #NorthCarolina 1d

» ログイン to write comment.

achontishanise Thank u soooo much @marty_vs_adonis @surreal_legacy for bringing me and my girl @all_real_leigh out for #FightNight .. @chefboyardeezy thanx for the ️! #SoftBootyAlert #TeamAuthentic 2d

» ログイン to write comment.

achontishanise Last night was mad trill!! Me & @all_real_leigh Turnt in the D!! And s/o to my mutha fuckn sis for coming out! @kissin_kate_barlow ️ I missed u boo! 2d

» ログイン to write comment.

Normal Achonti Shanise
achontishanise Detroit what up tho!! I'm here and I got #NY with me!! We @crazyhorsedetroit tonight! Don't miss it!! @all_real_leigh and I hit the stage & @brooklyn_coca @pocahontasbaby_ Finna hit the ring! Holding it down for #Ny what up tho! 2d

» ログイン to write comment.

achontishanise Funny how u think 2 can't play that game! Anyways Detroit tomorrow! @crazyhorsedetroit @surreal_legacy you ready me and @all_real_leigh Finna show yall how this soft booty work! 3d

» ログイン to write comment.

achontishanise Woke up this morning like fcuk that.. Man it's time to get my money stack... ️ on my way back to #NY buttt #Detroit I'm coming to turn tf up with my girl @all_real_leigh this Thursday for #FightNight @crazyhorsedetroit .. Thank you @surreal_legacy .. S/o @artisticcurves .. #SoftBootyAlert 5d

» ログイン to write comment.

» ログイン to write comment.

» ログイン to write comment.

achontishanise My niece reunited with her dad after 6 years! This feeling is crazy!! But guess what! THE BOSS IS BACK!! in my family we have a #Fab4 Chantino Chonti Chonte & Donte.. We Lost Chantino to the streets in 07 and Donte got mixed up in the system in 08 so it was only me and @chonteshanette Here to hold it down! But we back 3 strong! Sister I can't image how u feel your other half is home.. Your twin! My big brother! I'm going home! All the money in the world wouldn't mean shit with out my family! I love you Donnie! Welcome home Brody!!!! 1w

» ログイン to write comment.

achontishanise Yesterday was your birthday.. I tired to keep my mind off it.. I hate to be reminded of not being able to see you and talk to you! Not being able to tell you n!ggas know better then to fuck with me. Not hearing you tell me I'm real west.. Not hearing you telling me how my brother is watching me and that he's proud of me.. But instead I have to just hope you are with him and your both watching me and proud of me. I miss you best friend and I love you so much! And while everyone remembered you yesterday I remember you everyday! You were my best friend! I knew you my whole life! Still can't believe your gone! #WestInPeace #Curt things will never be the same with out you! 1w

» ログイン to write comment.

achontishanise Good morning to you.. #AirPortBound #Houston #Texas baby.. 1w

» ログイン to write comment.

achontishanise #FBF of me and my good friend @traeabn ... #Houston tomorrow!! 1w

» ログイン to write comment.

achontishanise My night .. Your morning.. Whatever just make sure it's good! 1w

» ログイン to write comment.

» ログイン to write comment.

Normal Achonti Shanise
achontishanise #TBT kinda nah I just ️ this picture!! #ShotByErk @erkthajerk 1w

» ログイン to write comment.

achontishanise Back to our regular scheduled program.. @lustny_ tomorrow night!! 1w

» ログイン to write comment.

achontishanise And this b!+ch .. Come on are you serious.. Your whole profile is based on a real negus! Be your self please! This is getting out of hand!! @lexizanotti @lexizanotti some one explain this fuckery!! #BitchesCouldntLiveMyColdLifeStyle #HoesWannaBeMe #CatFish #ImDead #Wtf #ImPoppin but #WhoAreYou 1w
  •   sexynelbanga Wow now this is deep 1w
  •   sexynelbanga U really have fans that's kinda creepy 1w
  •   925ree Make sure to carry stuff on you when doing promotions or events people might be trying to sell you to sick mother fuckers get a tasor @achontishanise 1w
  •   achontishanise @925ree now ur scaring me!! 1w
  •   925ree I'm fucking serious girl! Get a tasor or get your gun license you can keep it in your car legally permitted as long as it's not loaded @achontishanise 1w
  •   yungjune3 Everybody trying to be u tho lol sorry u have all these haters n stalkers n copiers ur just so dope @achontishanise 1w
  •   ho_lee_phuc Imitation is the best flattery 1w
  •   queen_negrita Crazy bitches yo! 1w

» ログイン to write comment.

achontishanise So yall remember I was looking for Sophi cuz she using my pictures on back page. Well it's crazy what you can find out when you really look! Yes yall I found sophi!! @coldas_winternea to be exact! How dare you use my pictures on backpage! You basically getting paid off my pictures so I need my ends! I feel completely disrespected so I have no choice to put you out their! You could never be me! You a weak a$$ b!+ch for this right here! You wanna sell your pu$$y b!+ch that's fine but post with your own damn pictures! I can respect a hoe but only one that's woman enough to back up what she does!! You need guidance b!+ch somebody get this hoe!! #HoesWannaBeMe #CatFish #BitchesCouldntLiveMyColdLifeStyle #ImPoppin but #WhoAreYou #Wait #CanIGetPaidForThis #IneedALawyer #WhosGonnaHelpMeGetThisMoney #INeedPaid #PayHomage 1w

» ログイン to write comment.