» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

Normal aaron_morris
  •   lemthomas Haha oh the injuries that came after... 5mon
  •   pheeebz Haha what is that thing? 5mon
  •   aaron_morris Forklift pallet jack thing @pheeebz it got us a few miles lastnight and a little gravel rash haha 5mon

» LOG IN to write comment.

Normal aaron_morris

» LOG IN to write comment.

X-Pro II aaron_morris
aaron_morris @aboynamedsueau can cater! Grilled garfish and ciders on a sunny afternoon #epic 6mon

» LOG IN to write comment.

aaron_morris Back in the gully again. Thanks Air Asia for finally finding my bag. Time to frolic in the sun without melting the snow or me too fast
#coffeetime
6mon

» LOG IN to write comment.

Normal aaron_morris

» LOG IN to write comment.

aaron_morris How's chilling in a Hotel with mates and A/C and all sorts, Kampot Cambo!! chuuuurrrrrr 8mon
  •   stephanie_xs Your 30 day VISA would be by now? Or have u skipped out already? 8mon
  •   anid_anid We are back to SienReap haha .. Couldn't stay there anymore 8mon
  •   aaron_morris Damn kiwis... Can't trust them. 8mon
  •   aaron_morris @stephanie_xs your on it cuz overstayed a week before I even realised I needed an extension 8mon
  •   lemthomas Hahaha hay I was having fun! 6mon
  •   millshopkinson Red red wineee 6mon

» LOG IN to write comment.

aaron_morris Timber delivery Cambodian style #fullchip #arcadia 8mon

» LOG IN to write comment.

Normal aaron_morris
  •   lemthomas Beautiful moon :) 6mon
  •   jimmytimber Hey bro! Can you send me your number.? 0402169881 1mon

» LOG IN to write comment.

aaron_morris Catch of the day #arcadia 8mon

» LOG IN to write comment.

  •   t1_jake Yeah boi! What's up? U working there for a while? 8mon
  •   aaron_morris Can't see myself leaving in a hurry @t1_jake when you coming over? 8mon
  •   t1_jake I'm planning on being there in September 8mon
  •   rileyjames Looking good bro @aaron_morris how's it going over there? 8mon

» LOG IN to write comment.

Lo-fi aaron_morris
aaron_morris Hitching today sand truck rice delivery pig food run glass truck. Got wet now riding in a 20ft container #freetransport #thumbsout 9mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

aaron_morris Friggin in the riggin @t1_jake #treehouse 9mon

» LOG IN to write comment.

aaron_morris Snagging sardines on a stilt #nobaitjustwait #perched #islandlyfe 10mon
  •   tj.west Sri Lanka? 10mon
  •   aaron_morris @tjwesticle yeah mate it's a pretty neat place haven't had to wear shoes in weeks! 10mon
  •   tj.west Rad! My dad just got back but got dengue fever so lather the mozzie repellent! Love a no shoe holiday. My work place has a no shoe policy 10mon
  •   aaron_morris Good to know @tjwesticle Gini is getting I'll might be worth a google 10mon
  •   hawk_ I see yooou! 9mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

aaron_morris Found one @morrisflicks still got no balance after Dubai detox 10mon

» LOG IN to write comment.

aaron_morris Exploring alternative ways of getting high in Dubai with @ginitupper 10mon

» LOG IN to write comment.

11mon aaron_morris
Normal aaron_morris
aaron_morris Good start to a Friday, soaked before the day begins, burnt foot busted brain. #itsgonnabeasquishyone @t1jake 11mon

» LOG IN to write comment.