» LOG IN to write comment.

a10chun Facetimed with my favorite tonight... She's trying to crawl lol but she couldn't move 2h
  •   jolarie Those eyes she's precious! 2h

» LOG IN to write comment.

a10chun Take me back to LA 5h

» LOG IN to write comment.

a10chun I ordered this damn stability ball online and it was supposed to come with a pump...now I'm lightheaded 6h

» LOG IN to write comment.

9h a10chun
Normal Anthez Williams

» LOG IN to write comment.

a10chun Happy Birthday Naomi 10h

» LOG IN to write comment.

15h a10chun
Normal Anthez Williams
a10chun Imma let y'all finish doe... 15h

» LOG IN to write comment.

16h a10chun
Normal Anthez Williams

» LOG IN to write comment.

a10chun Real men cook... #Dinner 1d

» LOG IN to write comment.

a10chun My new secret hideout spot... 1d

» LOG IN to write comment.

a10chun Best spa date & massage I've had to date 1d

» LOG IN to write comment.

a10chun Art... 2d

» LOG IN to write comment.

3d a10chun
Normal Anthez Williams
a10chun Lmfao @amyschumer I think it's time for part 2 3d

» LOG IN to write comment.

4d a10chun
Normal Anthez Williams
a10chun ...like I worked this hard to stay the same. Smh 4d

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

a10chun #TBT with the bday boy @namebrandsym !!! #MyBrotherAndMe 1w

» LOG IN to write comment.

a10chun Her: "when yo cute ass gone be on my show?"
Me: "lmao whenever you want me to be!"
Lmao I love @amyschumer she's a riot and I NEVER know what she's gonna say. Fun & raunchy like only she can be. Thanks Amy for having me on! I owe you a date in a dark room
1w

» LOG IN to write comment.

a10chun I can spend $10,000 in less than an hour 2w

» LOG IN to write comment.

a10chun HAPPY BDAY @iamtimguy !!!! 2w

» LOG IN to write comment.

a10chun I often say that if you put in enough hours at McDonald's you can be a millionaire! (And I don't mean corporate or franchised either) but I'm sure that'd take a while. Reconnect with what you LOVE to do & find a way to make your passion your paycheck 2w

» LOG IN to write comment.