_fritz13_ I was nominated for the @als_ice_bucket_challengee by @cmvolleyball6 and @turn_the___paige and I nominate @jessica.is.perfect @mary_me20 and @liz_is_chippin 4w

» LOG IN to write comment.

_fritz13_ The Team 1mon

» LOG IN to write comment.

2mon _fritz13_
Mayfair Veronica Fritz
_fritz13_ Stop drop and find some random selfie I like nominated by @turn_the___paige and I nominate @decker1352 @cmvolleyball6 and @abbiejohnson_99 2mon

» LOG IN to write comment.

_fritz13_ Just take a good hard look at all these pictures 3mon
  •   madison_cleeton Oh Veronica. 3mon
  •   hi_call_me_syd Oh fritzy. tbh. I LOVE YOU!! your so amaZing and funny as hell and awesome at Volleyball! Your so beautiful and i miss you! 2mon
  •   _fritz13_ Hahaha AWWWWW thanks I miss u and liv u to!!!! @hi_call_me_syd 2mon
  •   gettin_triggy Tbh you're hilarious. We only met a couple times but I had a lot of fun and I'm super glad I met you 2mon
  •   _fritz13_ AWWW thanks I'm glad I met u too!!!! 2mon
  •   meganreed_20 tbh: we went to school together and you were super nice and really pretty ^_^ 2mon
  •   r.e.g.a.n.m Tbh-oh gosh Veronica where to begin? We've had som pretty good times you're really funny and really pretty and really smart. And we had English together and we went to summer school together but we didn't have any classes together and we tryout for the same team and congrats to you for making it and we should talk more 1mon
  •   _fritz13_ Awwww thanks!!!!! I miss u and we do need to tell more sorry bout the team!!! Thanks again @r.e.g.a.n.m 1mon

» LOG IN to write comment.

3mon _fritz13_
X-Pro II Veronica Fritz
_fritz13_ Happy Father's Day to the best coach of soccer, basketball, skiing and life love u dad happy Father's Day 3mon
  •   _fritz13_ Oh btw that's not me that's my bro and my dad 3mon
  •   emily_ends_in_ily TBH: You sat at our lunch table time to time, you are really funny and hilarious! You also threw a football at Mrs. Corwin on field day and it was so funny! 3mon
  •   halliecomer Tbh ur really nice and pretty and good at basketball! Rate 8 3mon
  •   meganreed_20 rate: 10 2mon

» LOG IN to write comment.

_fritz13_ Happy 14th Madison u have been such a great algebra buddy this past year and I don't know what I'm gonna do when u go to rock bridge next year u are also a great teammate love u and I'll miss u 3mon

» LOG IN to write comment.

4mon _fritz13_
Normal Veronica Fritz
_fritz13_ Eighth grade was great I hope high school will be even better love u guys thanks for such a great year 4mon

» LOG IN to write comment.

4mon _fritz13_
Inkwell Veronica Fritz

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

_fritz13_ Track with the best😀 5mon

» LOG IN to write comment.

_fritz13_ What can't u do at a track meet? 5mon

» LOG IN to write comment.

_fritz13_ Love this girl sooooooooooo much she has been with me through all these sports seasons and still puts up with me so how she is my favorite biggysouras twin tower Biggy tall person ever some of u may think she is really normal but ik the tired side of liz this crazy weird care bout nothing girl this girl is so athletic and pretty and smart she is sooooooooooo awesome and I love her and hope she has the happiest birthday of all happy 14 th birthday 6mon

» LOG IN to write comment.

_fritz13_ #tbt to track conditioning aren't we prutty 6mon

» LOG IN to write comment.

_fritz13_ Happy birthday to his girl hahaha did really meet u till this year but u have been a really awesome friend who keeps me distracted from the boredom of language arts love you girly sorry that we don't get to have track today hope u have the best snow day birthday ever tho 7mon

» LOG IN to write comment.

7mon _fritz13_
Hudson Veronica Fritz
_fritz13_ Basketball banquet love u guys!!!!! 7mon

» LOG IN to write comment.

_fritz13_ Preach @haleycoleman_ is basketball really over already? 7mon
  •   ben_swaggernathy Christ I said you were above average 7mon
  •   haley.coleman tbh BIGGY FRITZ i love you. we've known eachother forever amd used to be on the same soccer team but we never really started talking until we did basketball this year. but yeah, really pretty and funny and dont forget to write your "deep thoughts by veronica fritz" for me and coach winter 😎 7mon
  •   _fritz13_ Hahahah oh yeah I need to get started on those and thanks love u too @haleycoleman_ 7mon
  •   heey_itsrebecca Best feature: EVERYTHING. 7mon
  •   _haileydickson_ Remember when we all went to the arc and tryed to get on this basket court but these guys were there and they were like WOW and we all turned the other way awkwardly that was funn but I was scared we need to hang out and do that again 7mon
  •   _fritz13_ YES WE DO!!!! 7mon

» LOG IN to write comment.

7mon _fritz13_
Normal Veronica Fritz
  •   olivia.schnabel Truth is- your really good at soccer and pretty and funny and nice 3mon
  •   _fritz13_ Awww thanks @olivia.schnabel 3mon
  •   lauren_cooper4 2mon
  •   _queen.bri_2mon
  •   certified_hippie_goddess Hey fritzy your so fine, your so fine you blow my mind hey Fritzey, tbh I love you so much you am Liz are like the twin towers ( you know before they fell) and I love you because your so funny and you have an amazing smile, dude I don't want you to change a thing and if there is a man that forces you to change call me up ill have him shipped out of your life to Egypt ( in a body bag). Your rate 10 1mon
  •   _fritz13_ Awwwww thanks love u too!!!!! Thanks soooo much!!!!!!!!! 1mon
  •   _fritz13_ ^^^^ wups hahahahah thank u still @1999_hippie_ 1mon
  •   _fritz13_ Btw that was the sweetest thing ever!!!!!!! @1999_hippie_ 1mon

» LOG IN to write comment.

_fritz13_ Lambs 3 and 4 of this year 8mon

» LOG IN to write comment.

_fritz13_ They look comfy don't they? 8mon

» LOG IN to write comment.

_fritz13_ I think they r confused y I'm home so early what am I suppose to do for like the next 5 hours 8mon
  •   _fritz13_ Suggestions for what I should do? 8mon
  •   _ikanisha_ Homework. Or eateverything. Or sleep forever. 8mon
  •   _fritz13_ Hahahaha thanks kanisha 8mon
  •   _ikanisha_ Hahaha anytime (: 8mon
  •   hi_call_me_syd tbh. I love you fritzy! ur amazing and exstremly gorgeous. like. share? We had some good times n volleyball I MISS UUUUUU 8mon
  •   _fritz13_ AWWWW THANKS SOOOO MUCH!! @hi_call_me_syd 8mon
  •   thats_samwell Tbh I want a donkey even though those are like sheep but your awesome and funn and funny 6mon
  •   _fritz13_ Awww thanks Sam hahahah @thats_samwell 6mon

» LOG IN to write comment.