_toxicdreamer Wannnnt all the kawaii goodness~!
#kiyoisgiveaway @kiyoi_ali
1d

» LOG IN to write comment.

Normal Ariel.

» LOG IN to write comment.

_toxicdreamer Bedroom Ideas.. #DreamRoom 1d

» LOG IN to write comment.

_toxicdreamer This is such a cute giveaway omg
@kiyoi_ali #kiyoisgiveaway
2d

» LOG IN to write comment.

_toxicdreamer Never shared this but...Bae is now my phonecase. It's perf. #RinMatsuoka 1w
  •   cutepengy Omg! It's beautiful! I wish I had a case like that x.x but grell themed x.x 1w

» LOG IN to write comment.

_toxicdreamer They have pickles!! #akon26 4w

» LOG IN to write comment.

_toxicdreamer Sang Hakuna Matata to these little guys. xD They were so cute. 4w

» LOG IN to write comment.

_toxicdreamer Saw #MyCrew earlier today. Haha 4w

» LOG IN to write comment.

_toxicdreamer crest kids toothpaste. #peeps 3mon

» LOG IN to write comment.

_toxicdreamer i miss them... 3mon

» LOG IN to write comment.

_toxicdreamer Birthday Girl. 3mon

» LOG IN to write comment.

_toxicdreamer just here with the bae. 😙 #RinMatsuoka 3mon
  •   cutepengy X3 3mon
  •   prince.mikoto I need 1mon
  •   _toxicdreamer @prince.mikoto Ebay! Sometimes you can find the pillowcases real cheap. :) 1mon
  •   prince.mikoto Yes I should start looking on there because I've been wanting one for the longest thanks!! (^_^), wonder what my parents would say lmao @_toxicdreamer 1mon
  •   _toxicdreamer Lol! I was the same way but after wanting one for like ever i just caved in one day & bought one. My mom didn't say anything. I thought she would freak. xD @prince.mikoto 1mon
  •   prince.mikoto They'll survive, I actually looked today and a lot of them are only 10$ so you opened up a new world for me lol. I hope they're big enough because I'm a heavy sleeper sometimes. And mine may freak idek @_toxicdreamer 1mon
  •   _toxicdreamer @prince.mikoto ahaha yessss welcome xD. Some of them come stuffed but sometimes you have to buy your own pillow. Lol! I sure hope they don't. 1mon

» LOG IN to write comment.

_toxicdreamer yaaaaaassssssss. 5mon

» LOG IN to write comment.

_toxicdreamer #ValentinesDay
( this is a joke btw.
though i'm currently binge watching Parks&Rec )
5mon

» LOG IN to write comment.

Normal Ariel.
_toxicdreamer reading #seconds . 5mon

» LOG IN to write comment.

» LOG IN to write comment.

_toxicdreamer LOL OK NETFLIX OK
#derpyderp
8mon

» LOG IN to write comment.