_desu_ Ty for donating me @aly_cutie and @andres_mrsmith, I already donated 10 dollars to ALS as well. I nominate @slowlydissolved @the_flavved_one and @im_yams. GLHF. (Full video on Facebook)
Yes I missed some water but I still did it.
2d
  •   slowlydissolved fucking uly missing water 2d
  •   _desu_ I know, I did it more afterwards for shits and giggles since we had extra ice. 2d

» ログイン to write comment.

_desu_ Skittle 5d

» ログイン to write comment.

_desu_ #tbt Warren High school Graduation. I had to say bye to a lot of friends but I saw many of them walk into adulthood. I miss them man. 5d

» ログイン to write comment.

_desu_ Kawaii af with the bae, she came over to play video games :D @wendebot 3w

» ログイン to write comment.

_desu_ Can't wait for anime expo next year! This picture was at the famous Fakku hentai booth lol. #fakku #AX #2014 2mon

» ログイン to write comment.

_desu_ Went to anime expo with the crew #AX #anime 2mon

» ログイン to write comment.

_desu_ Cousin Mathew with his brothers cats. #drowning #in #pussycats 3mon

» ログイン to write comment.

_desu_ Oldest cousin Nathaniel! I missed him man. 3mon

» ログイン to write comment.

_desu_ Found the most friendly cat ever. It walked into our house in Texas! I'm in Texas btw. Lol #pussycat 3mon

» ログイン to write comment.

_desu_ The baes 3mon
  •   im_yams Is that ernesto omg xD 3mon

» ログイン to write comment.

» ログイン to write comment.

_desu_ You hear them panties dropping? #selfie 3mon

» ログイン to write comment.

_desu_ Jess hacked my phone in Europe. :O #throwback #Europe 4mon

» ログイン to write comment.

_desu_ Innsbruck Austria, had the legendary Sachertote 4mon

» ログイン to write comment.

_desu_ Best Tour Guides I could of asked for!! I'm going to miss Europe 4mon

» ログイン to write comment.

_desu_ Venice, Italy
Fuck yeah waldo was a beast
4mon

» ログイン to write comment.

_desu_ Innsbruck, Austria (Alps)
Frau is adorable
4mon

» ログイン to write comment.

_desu_ Dachau, Germany. Eurotrip2014
This was depressing :(
4mon

» ログイン to write comment.

_desu_ Bored. Watching LCS. #selfiesunday #shaved #freshcut #eyebrows 6mon

» ログイン to write comment.

_desu_ Hahaha Mr. Drake I can't!
#Brucelee
6mon

» ログイン to write comment.